سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مگه خودت خواهر مادر نداری؟!

ارسال‌کننده : در : 86/12/13 9:52 صبح

بابا این غربیام دیگه شورش رو درآوردن. آخه بی حیایی هم حدی داره. نگاه کن ببین داره برای دختر مردم نامه فدایت شوم مینویسه و میندازه تو حیاطشون. آخه بگو پسر ناحسابی مگه خودت خواهر مادر نداری که اینکارا رو میکنی؟! یه بار دوبار هنوز از رو نرفتی؟ خوشت میاد یکی با ناموست این کار رو بکنه؟تازه وقتی هم به کله گندشون جناب بوش اعتراض میکنی میگه اونا زیاده روی نکردن!

 

 

 

 

 

 

 

 
ببخشید به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید:
از روز ولنتاین موشکهای دست نوشته سربازان اسرائیلی راه و نیمه راه خانه را بر سر دختران و زنان فلسطینی خراب میکند. بوش در جواب خبرنگاری که به حمایت آمریکا از اسرائیل مخصوصا در حملات اخیر و نسل کشی اش پرسیده بود گفت: اسرائیل در غزه زیاده روی نکرده است.
خاک برسرما که هنوز خونمان به جوش نیامده. از بس با گوشی نوکیای صهیونیستی زنگ زدیم گوشمان کر شده؛ از بس والت دیزنی دیده ایم چشممان باباقوری شده است. از بس که پپسی وکوکاکولا کوفت کرده ایم قلمبگی رگ غیرتمان فروکش کرده است و روبه خشکی میرود. از بس فانتا و نستله زهرمار کرده ایم نزدیک ست قلبمان را بالا بیاوریم. از وقتی که پردازنده اینتل خریده ایم مخمان هنگ کرده و مرتب ارور میدهد.از وقتی مشتری تیمبرلند شده ایم سیب لبنان از گلویمان پایین نمیرود. از بس...
سکوت به هیچ وجه پذیرفته نیست
دلایل صهیونیستی بودن چندین کالای رایج!
کاریکاتور




کلمات کلیدی :

الکسا