• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : سکوت هماهنگ سايتهاي فمينيستي در جريان قتل مروه الشربيني
  • نظرات : 8 خصوصي ، 23 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + eddieneed 

    فمينيست خوب خريداريم! محكوم كننده خوب خريداريم

    + يک زن 
    مي دونيد چون شما اين قتل رو سياسي کرديد و بعد آن طور ناجوانمردانه راجع به مرگ ندا صحبت کرديد (منظورم امثال شماست) خب ديگران هم که مي دونند که قتل مروه يه راه فراري بود واسه حکومت که در جواب جناياتي که کرده بخواد اين موضوع رو پيراهن عثمان کنه ديگران هم حرفي نزدند بعد هم اون زن توسط يه نژاد پرست به قتل رسيد و در دادگاهي که دادگاه اون رو محکوم کرده بود و هنوز هم قراره محاکمه بشه پس خون مروه پايمال نشد وهر چند همه از اين قضيه متاسف شدن اما اين اتفاقات توي هر دادگاهي حتي ايران هم اتفاق افتاده يک نمونه توي مجتمع قضايي شهيد بهشتي 3 سال پيش درست همين اتفاق افتاد اما اين برخورد گزينشي شماست که ارزش حجاب و دفاع از اون زن ر و از بين مي بره و اين فکر رو به انسان القا مي کنه که شما فقط براي رسيدن به يکسري مقاصد خاص از اون زن دفاع کرديد وگرنه در ايران صد ها زن و دختر و پسر و مرد به گفته خود مراجع رسمي بي گناه کشته شدن فقط واسه حفظ قدرت حکومت و نه دادگاهي خواهند داشت و نه ديه ايي و حق برگزاري مراسم چرا ؟چون فقط اعتراض داشتن به حکومت حالا خودتون قضاوت کنيد کدام يک مظلوم ترند ؟
    پاسخ

    همه زناني که ناجوانمردانه و مظلومانه کشته ميشن مظلوم هستند و تر و ترين ندارند و البته سايت هايي هم که دفاع از زنان را بر سردر سايتشون زدند ولي گزينشي و در جهت اهداف خاصي عمل مي کنند هم در حق اين زنان مظلوم جفا کردند. واقعا فکر مي کنيد چون مروه در دادگاه کشته شده يعني اينکه در دادگاه هم به اون جنايت رسيدگي ميشه؟ يا قبح اين عمل رو بيشتر نشون ميده؟
    + محمود 
    وبلاگ خوبي داريد افرين به طلبه هايي مثل شما .ولي احساس من اين است که خيلي وقت صرف ميکنيد با اين وضعيت کي درس مي خواني بعضي موقع ها هم تا دوي نصف شب بيداري. راستي نماز صبحت قضا نميشه.
    + سارا 
    اگه گل بانو اين چرت و پرت ها رو نوشته ازش بعيد نيست و با او سخني نيست اما اگه گلدختر اين رو نوشتي به سوال کامنت قبليم جواب بده شيرين خانم مقابل مرگ يک مصري سکوت کرد توي به اصطلاح ايراني مسلمان چرا مقابل مرگ ايرانيان و کتک خوردن و زنداني شدن بدون حق وکيل و بدون اطلاع به خانواده در مورد مکان بازداشت و ده ها مورد نقض حقوق بشر عليه هموطنانت سکوت کردي ؟
    پاسخ

    از نظرتون مشخصه که قبلا هم وبلاگ رو خونديد. پس بايد خاطرتون باشه که من هم از مرگ ايرانيان ابراز تأسف کردم.
    + سارا 
    راستي يک سوال دارم شيرين عبادي که يک ايرانيه در مقابل مرگ يک مصري سکوت کرده تو ديگه چرا در مقابل مرگ سهراب اعرابي ، محمد کامراني و ده ها نفر ديگه سکوت کردي ؟ مگه اينکه سهراب اعرابي و محمد کامراني يا انسان نبودن يا تو انسان نيستي و قتل شرويني رو هم بهانه کردي
    شرم کن گل دختر
    پاسخ

    عزيزم چرا اينقدر جوش آوردي. حرفات توي يه کامنت جا ميشد. خوب نيست بازديد و کامنتاي وبلاگ درپيت گلدختر رو بالا ببري تا الکي توهم برش داره که کسي شده!!! بعد هم من توي اين وبلاگ در مورد زنان و دختران مي نويسم و در مورد ندا هم نوشتم؛ اون مطالبي که فرموديد از حيطه موضوعات وبلاگ من خارجه. اما باز هم از شما جوابي نگرفتم براي توجيه سکوت خانم شيرين عبادي... توجيهتون جواب من بود؟ يعني چون من در مورد کامران و سهراب و ... ننوشتم خانم شيرين عبادي هم سکوت اختيار کردند؟ من نميدونستم شيرين عبادي هم وبلاگم رو مي خونن!!!
    + سارا 
    به وضوح مشخصه تن تان مثل بيد به لرزه افتاده از طوفان خشم و تنفر ملتي که خودتون باعث و بانيش شديد
    اين چرندياتي که در وبلاگت مي نويسي اثرات همين وحشته
    بهت حق ميدم

    پاسخ

    من يک سوال ساده کردم. جوابش اينقدر سخته؟
    + سارا 
    چقدر رو داريد به خدا
    ندا آقا سلطان فقط و فقط به خاطر نوع مرگش يک نماد شد اما اينهمه آدم کشتيد 20 نفر اغتشاشگر!!!! به قول نهادهاي رسمي کشته شد و به قول غير رسمي بيشتر از 20 نفر باز هم براي فرافکني دست به دامان شهيد بيچاره مصري ميشين ؟
    جمعش کن بساطي رو که راه انداختي به خدا قسم آبروي هرچي طلبه بود بردي
    اگه يک نژاد پرست روسي الاصل به بانوي مصري حمله نميکرد چه حرفي براي گفتن داشتيد ؟
    بيچاره هاي مفلوک
    پاسخ

    ببخشيد... آبروي طلبه کجا مي فروشن که بخريم؟
     <      1   2