• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : هر کسي خون خودش
  • نظرات : 1 خصوصي ، 19 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + دختري از قم 
    گل دختر عزيز سلام
    خيلي ساده با مسائل برخورد مي کنيد ..
    در بزرگي روح اقاي روح الاميني و خانواده محترمشان شکي نيست ...
    ولي يک سئوال از شما دارم ايا واقعا با شنيدن اين خبر قلبتان به درد نيامد ... ايا به ياد اين صحبت امام علي عليه السلام نيافتاديد که فرمودن باشنيدن اين خبر که از پاي يک زن يهودي خلخال را کشيدناگر يک مرد مسلمان از غصه اين درد دق کند و بميرد حق دارد ...
    ايا شهداي ما کم قرباني شدن تا در اين کشور خوني به ناحق ريخته نشود ...
    من از همسويي با دشمنان قسم خورده نظام مخالفم ... و با منش اقاي روح الاميني موافقم ...
    در برابر ريختن خون يک ناحق که برادر ديني من است چه کاري بايد کرد ؟؟
    اين سوال رو از شما مي پرسم ... مدتهاست که قلبم جريحه دار شده است و بغضي در گلو دارم ... ولي سکوت کردم
    خون روح الاميني با کدام خون بها شسته مي شود ؟؟؟

    سلام

    خدا كنه كه از خواب غلفت بيدار بشن...

    خدا كنه كه از خواب غفلت بيدار بشن

    پناه بر خدا ميبريم از هم دست شدن جبهه دشمن . . . .

    + حسام 
    من فهميدم منظورت چيه! منظورت اينه که ساکت بشن همه! اون باباش داره پيگيري مي کنه! روزي چند تا تلفن مي زنه اينور و اونور! نامه نگاري هم داره مي گنه لابد! همش به اون مربوطه نه به کس ديگري!
    واقعا احسنت به اين درک و شعورت! اگر بدوني با اين طرز فکرت تا چه حد بي مايگي همه اعتقاداتت را نشون دادي!!
    علي مي گفت اگر خلخال از زن پاي يهودي به زور در بلاد اسلام درآورند حق است اگر کسي براي آن دق کند!! (منظور علي اين نبود که اگر شوهر آن زن چنين کاري کند! منظورش اين بود که اگر حکومت اسلامي اين کار را کند!!)
    بعد شيعه علي مي گويد خب کشته شده که شده! چرا شما صداتون بلند شده! طرف پدر داره! به خودش مربوطه!! واقعا دستتون درد نکنه همگي که اينقدر ادعاي اسلام و تشيع داريد و اينجوري لجن مال مي کنيد اين ارزش ها را! صد مرتبه شکر که من چنين ادعاهايي نداشتم که روزي مجبور شوم واسه منيت خودم بگم "هر کسي خون خودش"
    در پايان هم با شفافيت بهت مي گم واي بر ما با اين ادعاي شيعه علي بودنمون!
    هر چه سعي مي کنم نمي تونم عمق بي مايه بودن اين حرفات را بازگو کنم! برو از اول بشناس همه چيز و همه کس را و هر آنچه ادعايش را داري. اينم را بهت بگم اون کوفياني که حسين را سر بريدند به قصد تفرب و رضاي خدا اينکار را کردند. اين ملجمي که علي را کشت اعتقاد داشت علي از دين خارج شده.
    حواست باشه از کوفيان زمانه نشوي!

    سلام ايول وب خوبي داري .دستت درد نكنه . به ما سر بزن ضرر نمي كني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    يعني چي ؟ يعني دنياي راه راه ول شد ؟ من نميدونم داريد چي کار ميکنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما ه مون کوثر 21 دات بلاگفا هستيد که شديد کوثرانه دات کام ؟
    پاسخ

    سلام. نه آقا اميد. اولا که من گلدخترم و مطلب کوثر خانم چند سانت بالاتره با عنوان دوچرخه و الاغ و اينا! بعدم ايشون فعاليت هاي وبلاگ نويسي رو به گلدختر هم سرايت دادن و اجازه دادن از فيض قلمشون بهره مند بشيم. کوثر 21 دات بلاگفا همونه که شده کوثرانه دات کام و همونه که شده گلسا. اينقدرا هم پيچيده نيست... راستي خوش آمديد.
    متاثر شدم !
    + eddieneed 

    بابا دعوا نداره ! تقصير پسر خدا بيامرزه ميخواست نره مننژيت بگيره

    باباشم خوب ديده مننژيت بوده پسر خودشم بوده ميخوادختم نگيره چهار ديواري اختياري آقا به ديگران چه مربوط اگه اين ويروسه رو بگيرم ميكشمش

    + مينا لاري پور 
    از نظر شما ولي دم مروه نظرش در مورد اينکه کساني که در ايران دستشون به خون مردم ايران و امثال روح الامين ها و ندا ها و اشکان ها و سهراب ها آلوده است شده اند وکيل و وصي مروه، چيست؟ و جالب است برايم که چه راحت ميگذريد از اينکه " دليلش هرچه که بود گذشت...!" نظرتان راجع به آن بيچاره هايي که اجازه برگزاري مراسم براي جگرگوشه هايشان را ندارند چيست؟ در مورد مادر اشکان که جنازه پسرش را وسط خيابان گلوله خورده بر سر پيدا ميکند چه؟‌ .. اگر ولي دم بخواهد در مورد جگرگوشه اش صحبت کند چه؟ اگر دادخواهي کند چه؟ ولي دم از نظر شما کلا چقدر حق دارد؟ .. چقدر جالب سکوت اجباري خانواده شهداي اخير را به سواستفاده برخي ربط ميدهيد!!! مردم کشته شوند و خانواده هاشان خفقان بگيرند تا آب از آب نظام تکان نخورند. اين سکوت نه از سر اختيار که از سر اجبار است و هر ايراني آزاده اي بايد اين سکوت را بشکند. البته منظورم به شما نبود شما سرتان را زير برف همچنان نگه داريد که خداوند درباره شما چه زيبا فرموده که "...صم بکم عمي فهم لايبصرون..."
    پاسخ

    در مورد خانواده روح الامين چون پدرشون فرموده بودن نوشتم دليلش هرچه که بود گذشت... چون پدر خانواده خواستند که بگذريم. تقاضاي پدر روح الامين اين است که اسم روح الامين را کنار ندا و اشکان و سهراب نياوريد؛ يعني همان کاري که الان شما کرديد. اين تقاضاي زيادي هست؟ وکيل وصي نمي خوان! چرا به زور ميخوايد ازش دفاع کنيد وقتي خانواده اش مخالفت کرده. شما چه بي انصافيد که از خون ريخته شده هم نمي گذريد و در جيب خودتان مي گذاريد... شمايي که صم بکم نيستي اگر از اول قرآن هم شروع به خواندن ميکردي صفحه 5 نرسيده مي فهميدي که آخر آيه را اشتباه نوشتي!

    گرچه قدري دير! اما باز هم خدا رو شكر كه بچه هايي از طيف خودي ها براي تسكين الام خانواده اي از جنس انقلاب مي نويسند.خداوند به خانواده صبور روح الاميني ، جناب اقاي دكتر و همسر مكرمه شان و محمد اقا خلف صالحشان صبر عنايت كند

    بقول دكتر روح الاميني محسن كه رفت اما خدا كند اين اتفاق براي ديگر محسن ها نيفتد...و براي تحقق اين امر همه ما مسئوليم

    التماس دعا

    + يک طلبه بي سواد 
    همچين حرفي نزدم. منظور اين بود كه مي‌تونن خواهان مجازات عاملينش از جهت جنبه عمومي ش باشن
    پاسخ

    خب من که درس حقوق نخوندم. اگر از نظر حقوقي هم بشه به نظرم بي انصافيه!
    + مرجان 
    شما هم اگر کمي پايتان را از محل زندگيتان يعني قم فراتر بگذاريد و کمي جلوتر از جلوي دماغتان را ببينيد متوجه بسيجيان چماق به دست ميشويد. بسيجي واقعي نيستند؟ قبول دارم دايي شهيد من هم بسيجي بود که جانش را براي دفاع از مردم داد و حالا به اسم او مردم را ميزنند. اما هرچه هستند در حال حاضر اسمشان بسيجي است و تحت لواي بسيج فعاليت ميکنند. خيلي ها هم نوجوانان بسيج محلات هستند که ريششان تازه جوانه زده و قربه الي الله هموطنانشان را ميزنند. بله خانم دنيا فقط قم نيست.
    پاسخ

    ايران فقط تهران نيست. خودم خيلي از شهرهاي ايران را ديدم؛ روي هم رفته خيلي پر جمعيت تر از تهران هستند. آدم هم داخلشان زندگي مي کند. درک کنيد!
    + sahar 
    من شخصاً نگران ده‌ها جوان ديگه‌اي هستم که الان هنوز خبري ازشون نيست. هدف از بيان مورد محسن روح الاميني توسط ديگران هم همين هست نه چيز ديگه، خانواده ايشون هم اميدوارم اين رو درک کنن. اين موضوع کاملا جدا از بحث ولي‌ دم هست و فکر مي‌کنم شما هم خودت اين رو خوب ميدوني. براي ايشون و خانواده ايشون هم خيلي‌ متاسف هستم و با اين مطلب شما هم کاملا موفقم که برا خانواده سخته. به خاطر اعتقاد به ولايت حتا پيگير خون بچشون نميشن و دارن سکوت مي‌کنن مبادا به قول شما دشمنان سو? استفاده کنند. من با اينکه با عقايدشون موافق نيستم درکشون مي‌کنم. در ضمن شما اگه به ولي‌ دم معتقديد لابد مصاحبه پدر مروه با الجزير رو ديديد که ايشون هم همين رو در مورد اسلام گرايان افراطي (که البته تعريفش برا منو شما و ايشون يکي‌ نيست) گفتند و گفتن ميخوان قانوني‌ پيگيري بشه از طريق دادگاه آلمان. اميدوارم يک بام و دو هوا نباشيم!
    پاسخ

    عرضم اينه شما که داريد داد و بيداد مي کنيد لطفا با اسباب و افراد خودتان هم باشد.
    + بي نام 
    مرگ روح الاميني گرچه غم انگيز بود دستکم يک نکته مثبت داشت سر و صداي جبهه به اصطلاح اصولگراي ميانه رو تر مثل مطهري را هم در آورد و آقايان يادشان افتاد زندان کهريزکي هست که صدها زنداني با شنيع ترين رفتار شکنجه ميشن به برکت خون روح الاميني بسته شد .
    پاسخ

    اسم فرد مذکور و اثرات خشم و نفرت رو از نظرتون حذف کنيد حرفتون رو قبول دارم که باعث بيداري قشري از اصول گرايان شد.
       1   2      >