• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : اگر من وزير بهداشت بودم!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 67 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + عطارد 
    پول دوست داري ؟
    با هوش . مارپل . از کجا فهميدي من از خودشونم و کارو زندگي ندارم ؟ سرت به کاره خودت باشه از زندگيت نيوفتي

    + عطارد 
    سلام
    اين پايتخت حکومت اسلامي به چه روزي ميوفته . تو اون زمان فقط تهران نميشه زندگي کرد يا جاهاي ديگه دنيام همين وضع و داره ؟ چه شکلي ميشه اون دوره از زمان رو تشخيص داد ؟
    پاسخ

    جاهاي ديگه هم همين وضع رو داره،روايت در زمينه اخر الزمان خيلي داريم که زمان به چه صورت در مياد، مثلا يکيش اينکه زن ها خودشون رو مثل مردها مي کنند و مردها خودشون رو مثل زن ها! و گفته شده که همه به شهر قم هجوم ميارن و اينجا رو براي زندگي مناسب تر مي دونند و هر قطعه از زمين قم با طلا برابري ميکنه، و اينکه اون زمان اينقدر وضع خراب شده که کلاه خودت رو بچسبي و منحرف نشي خيلي کار کردي ديگه چه برسه به ارشاد ديگران!
    + عطارد 
    سلام
    اين ترو خشک و که گفتيد . مريضه بيچاره که آب ميشه از خجالت .
    + كارمند نميخواي؟ 
    اين عطارد خان کيه ؟ از خودتونه يا غريبه هستش ؟
    اقا مگه شما کار رو زندگي نداري که همش کامنت ميذاري ؟واقعا در عجبم
    فکر کنم از شما گلدخترا پول ميگيره آمار سايتتون رو ببره بالا چقدر بهش حقوق ميدين ؟ منم ميخوام
    پاسخ

    فعلا برو تو صف! تا نوبتت بشه!

    سلام گل پر جون

    مطلب خيلي قشنگ و با مزه بود افرين

    پاسخ

    سلام. بامزه؟!
    + عطارد 
    سلام
    بر اثر برخورد ابرهاي داراي بارهاي غير هم نام، واكنش‎هاي الكتريكي شديدي به صورت نور و صداي شديد بنام صاعقه يا رعد و برق توليد مي‎گردد كه با نور و صداي شديد همراه است. رعد و برق قادر است صدماتي جدي وارد آورد، مي‎تواند به راحتي انسان و يا حيوان را از پاي درآورد، زيرا از جريان الكتريكي بسيار بالايي برخوردار است كه مدت آن كم بوده ولي قدرت آن زياد است. براساس مطالعات و بررسي‎هاي به عمل آمده توسط متخصصين امر تعداد رعد و برق در هر لحظه در سراسر دنيا بين 1500 تا 2000 بار مي‎باشد. به عبار ديگر حدود 6000 جرقه الكتريكي در هر دقيقه در دنيا زده مي‎شود. شدت جريان الكتريكي در رعد و برق ممكن است بين 10000 تا 40000 آمپر باشد (درحالي كه حداكثر شدت جريان قابل تحمل معمولاً ازچند صد متر متجاوز نمي‎كند). تخليه بار الكتريكي از يك ابر به ابر ديگر و يا به زمين بوجود مي‎آيد، مي‎تواند قلب انسان را از كار بياندازد، شش‎ها را پاره كند و سبب سوختگي‎هاي جدي در بدن شود. هوايي كه نور برق از ميان آن مي‎گذرد به شدت گرم مي‎شود. جريان الكتريكي شديد ميزان حرارت هوا را در كانالي كه برق از آن عبور مي‎كند براي مدت يك ميلي‌ثانيه از 30000 درجه سانتيگراد بالا مي‎برد. هوايي كه به طور ناگهاني اين ميزان گرم مي‎شود به سرعت منبسط شده و ضربه‎اي به هواي اطراف مي‎زند و امواجي را با فشار بين 10 تا 30 اتمسفر بوجود مي‎آورد. اغلب فلزاتي كه به عنوان وسايل زينتي به كار مي‎روند مانند گردنبند و دست بند نيز مي‎توان هنگام رعد و برق خطرناك باشند. در موقعي كه رعد و برق شديد رخ مي‎دهد بهترين كار براي حفظ سلامتي اين است كه هر نوع وسيله فلزي كه در دست داريد را فوراً رها كنيد و از ريسك كردن بپرهيزيد.

    پاسخ

    سلام!

    سلام

    شما اطلاعاتي درباره اين حديث از امام جعفر صادق (ع) داريد؟

    امام صادق(ع) درباره ي تهران در آخرالزمان ميفرمايد:"تهران به حدي ميرسد که کاخ هايش چون کاخ هاي بهشتي ميشود و زنانش چون حورالعين ميگردند.لباس هاي کافران را ميپوشند،خود را به شکل مستکبران در مي آورند،بر زين ها سوار ميشوند،به همسران خود تمکين نميکنند و درآمد شوهرانشان آنها را کفاف نميدهد.از آنها به قله ي کوه فرار کنيد و همانند روباهي که بچه هاي خود را برداشته اند و از لانه اي به لانه اي ميگريزند،کودکان خود را برداشته،از پناهگاهي به پناهگاهي بگريزيد."

    منابع:"الزام الناصب ص183 ،منتخب الاثر ص430 ،بحارالنوار ج52 ص258 ،روزگار رهايي ج2 ص762

    آيا منظور اين است كه حتما بايد از زندگي در شهر تهران اجتناب كرد و براي زندگي اين شهر را انتخاب نكرد؟ يا تفسير ديگري دارد؟

    پاسخ

    سلام. در آخر الزمان به شدت در زندگي در اين شهر نهي شده.
    + عطارد 
    سلام
    من راجب اين موضوع نمي خواستم حرفي بزنم چون اطلاعي ندارم . و از سوگند پزشکي و رسيدگي به بيماران و حد و حدود رابطه پزشک و بيمار توي شرع و عرف خبر ندارم . اما بيمارستان جاي ابراز محبت نيستش و کسي رو با محبت درمان نميکنن . که بعضي از دوستان تاکييد دارن که رابطه عاطفي از طرف جنس مخالف تاثيرش تو مداوا بيشتره . وظيفه پرستار رسيدگي به وضع بيمار و مراقبت از اونه حالا مي خواد زن باشه يا مرد . اگه پرستار خانم سرم و بزنه زودتر اثر داره تا يه پرستار مرد ؟............................. در مورد تر و خشک کردن متوجه منظورتون نشدم .
    پاسخ

    سلام. ترو خشک کردن منظور همون کارهايي مثل قضاي حاجت و ايناست که بعضي از بيماران نميتونن به تنهايي انجام بدن!
    + عطارد 
    سلام غريب کربلا به وبلاگت سر زدم . تبريک ميگم کوچولوتون يه ساله شده . اميدوارم موفق و سلامت باشيد

    بسم الله النور...

    سلام عليكم

    مريض نياز به عواطفو محبت داره كه زودتر خوب بشه مردا

    فكر نكنم بتونن به مريض اين مهربونيو روي خوشو منتقل كنن

    واقعا خدارو شكر وزير بهداشت نشدين وگرنه همه ماها بدبخت

    بوديمو به قبرستون ميكشيدتو همه چي استثنا هست اينجا

    جز همون استثناها هست كه اكشال نداره

    راستي عطارد خان وبلاگ ما هم تشريف بياريد خوشحال ميشيما

    يه چيز ديگه:درباره صداي خاننده ها هم بنويسيد من كه كلا اصلا

    اهنگ گوش نميكنم ولي برام جالبه چرا صداي زن برا مرد حرامه

    ولي برعكسش صداي خاننده مرد برا زن حرام نيست!!!

    نگيد كه مردا مشكل دارن تحريك ميشن كه من به شخصه همچين

    موردي نديدم كه فردي از صداي خاننده تحريك بشه.

    ممنون

    راستي وبلاگمم با موضوع حجاب"متنيه از مركز تحقيقات حوزه علميه اصفهان اگه دوست داشتيد تشريف بيارين

    التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااا

    نميدونم الاحتمالات قم هستيد اگرم تهران باشيد قم زياد ميريد اگه

    حرم رفتيد ما رو هم يه كوچولو دعا كنين كه شديد محتاج دعام.

    ياحق

    پاسخ

    ببخشيد براي چي بدبخت مي شديد؟! شما از وظايف پرستارها حتما خبر نداريد اينجا جاش نبود ذکر کنم وگرنه جوابتون رو ميدادم، محتاجيم به دعا ...
    + عطارد 
    سلام
    مدار مغناطيسي از شمال به جنوبه . شما وقتي رو به قبله مي خوابيد و صورت شما رو به قبله ميشه و کف پاي شما عمود به قبله ميشه . گردش خون بدن شما عمود بر حرکت مدار مغناطيس ميشه و مدار مغناطيس زمين که از شمال به جنوب قرار داره رو سيستم گردش خون اثر نداره و شما مي تونيد شب راحت بخوابيد بدون اينکه فشاري روي قلب و مغز شما بياد. خوب مي تونن اون دلايلي رو که کشف شده بنويسن تا بقيش....... در مورد مسيحيت اين دين تحريف شدست . حالا شايد واقعا غسلهايي داشتن که درست بوده . من نميدونم و خبر ندارم

    + عطارد 
    سلام
    دليل اينکه تو سايتها تبليغات ميکنن و کلي مطابقت ميکن اين دوره و اين مشکلات رو با دوره آخر زمان چيه ؟ و همه ميگن ظهور نزديکه ؟ اين چه معني داره ؟ بعد شبيه سازي ميکنن شخصيتهاي امروزي رو با اسمهاي افراد مورد نظر در زمان ظهور . با اين همه تبليغات و مزده چرا تغييراتي در زندگيه ماها رخ نميده ؟ واقعا اين شبيه سازي کاره درستيه ؟ احتمال نميدن خيلي بدتر و وحشتناک تر از اين دوره زمونه باشه دوره آخر زمان . مگه درجه ظلم و ستم نميتونه از اين بيشتر باشه ؟
    پاسخ

    سلام. کار اين سايت ها اصلا درست نيست که همانند سازي مي کنند علائم ظهور الان خيلي هاش به وقوع پيوسته ولي اين دليل نميشه که بيان و علائم حتمي رو تطبيق بدن! کار اشتباهي انجام ميدن و اين باعث هرج و مرج بيشتر ميشه و دشمنان هم از اين وضعيت کمال سوءاستفاده رو ميکنند ، و اين از بي تدبيري ماست...
    + عطارد 
    سلام
    چه قد خوب مي شد وقتي رساله مينوشتن دليل عقلي و علميشم برا هر حکم رو هم مي نوشتن . تا ماها بدونيم که دين خرافات نيست و علم با اين همه پيشرفت هنوز نتونسته تعدادي از اونها رو ثابت کنه . الان دليل بوجود امدن جهان هستي رو که پيدا کردن با نظريه امام صادق در مورد پيدايش جهان هستي مطابقت داره . شرع و عقل مخالف هم نيستن ولي همه چيز رو بدون دليل ميگن . چرا غسل ميکنيم . رابطه غسل جمعه با فشار قبر چيه ؟ هزارتا احکام داريم که فقط گفتن انجام بديد خوب دليلش خيلي مهمه . روزي که گفتن خدا هست هزارو يه دليل آوردن کساني که اهل تفکر بودن با تحقيق و تفحص و تدبر توي معجزات و سخنان.ايمان آوردن . ايمان سر سري زياد جالب نيست . اگه چيزي رو بخوايم با جون و دل قبول کنيم بايد فطرتمون با عقلمون تائيدش بکنه . خدا برا چي چشم داده گوش داده بدن رو خلق کرده و عقلم داده که استفاده کنيم برا پيدا کردن حقيقت يه بخشم برا راحت تر زندگي کردن . مي دونيد چرا ما بايد شبها رو به قبله بخوابيم يا اينکه زمان مرگ رو به قبله باشيم هزاران دليل براش پيدا شده اما دريغ از گفتن يکيش . يا ذبح اسلامي و ....................
    پاسخ

    خيلي از مسائل و احکامي که ما الان داريم تازه داره الان با علم روز ثابت ميشه، مثل همين ذبح شرعي که کلي براش خاصيت ذکر شده، ويا رو به قبله خوابيدن که گفتن مستحب است الان ثابت شده که اهن بدن زياد و تامين ميشه بخاطر مغناطيسي که در اون منطقه جغرافيايي يعني مکه دارا هستش، بعضي اعمال رو هم خدا براي اين برامون قرار داده که هر چه بيشتر از اين دنيا بخاطر اخرتمون استفاده کنيم، چون هر چي باشه هيچ کس منکر معاد نيست و هر کسي به طبع دين خودش و اعتقاداتي که داره يک سري اعمال رو انجام ميده مثل مسيحي ها که غسل هاي مختلفي دارند، بله شما درست ميگيد خيلي خوبه که علت احکام هم بيان بشه، ولي بعضي هاش هنوز از لحاظ علمي و چيزي که برامون قابل محسوس باشه ثابت نشده و فقط دليل روايي داره، ولي خيلي هاش به مرور زمان ثابت شده و هنوز هم در حال کشف هستش، همين نکته اين رو مي رسونه که دين زنده اي داريم که بعد از هزاران سال فوايد نمايان شده ... در اين رابطه بحث زياده که اينطور نميشه گفتگو کرد!
    سلام. از اونجايي كه احساس مي كنم در مسائل اعتقادي تشابهات زياد داريم مايلم با تبادل لينك سهمي در ترويج فرهنگ اسلامي داشته باشم.اگر مايليد خبرم كنيد.
    پاسخ

    سلام. لطف داريد ولي مدير وبلاگ من نيستم ، گلدختر خودش تصميم ميگيره
    + يك طلبه 
    بسمه تعالي
    با سلام
    اصل دغدغه مهم و قابل قبوله
    اما وقتي برخي مسئولان عالي رتبه و دولتمردان محترم ،خلاف شرع بيّن انجام مي دهند آن هم محرماتي که بسيار بدتر از عدم رعايت شئونات محرم و نامحرم است ؛به نظر شما اشکال فقط اين جاست؟!؟!؟!؟
    آيا عمل به شرع مقدس با وهن موضع مراجع ممکن است؟
    و ...
    متاسفانه عادت کرده ايم نکات خرد را ببينيم و مسائل عمده را ناديده بگيريم.

    پاسخ

    ما با شرع مشکلي نداريم چون اين احکام از زماني که اسلام ظهور پيدا کرد مشخص بوده، حرف ما هم هماني ست که شما زديد، چرا عمل نباشد؟!
     <      1   2   3   4   5      >