• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : هتک حرمت عاشورا، حق يا باطل؟!
  • نظرات : 13 خصوصي ، 53 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      
     
    + حسين 

    گلسا خان . تشکر . حزب سبز، چهره سياهش را نشان داد.

    توصيه مي کنم تورجان را دوست نگير اينها دو طلبه معلوم الحال هستند؟ العاقل يکفيه الاشاره. و از کليد واژه نيز حذفشان کن.

    خدا لعنت کنه کساني که حرمت شکني را در اين کشور حسيني(عليه الاسلام) باب کردند. با نام و نماد و شهادت امامان پاک، بازي مي کنند. به اشوب گران شهيد مي گويند؟؟؟

    سلام

    درباره ي سؤال برخي خوانندگان محترم كه به صحت و سقم حمله ي سبز پوشان به مردم عزادار شك دارند بايد بگم كه يكي از آشنايان ما در تهران به دست همين اغتشاشگران سبزپوش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به شدت مجروح شده. تلويزيون هم با ايشون مصاحبه كرد. من خودم تلفني احوالشون را پرسيدم و ايشون گفتند وقتي از مسجد خارج شدند عده اي به آنها حمله كرده اند. ايشون خيلي از اتفاقات پيش اومده ناراحت بودو ميگفت نبودي ببيني اين بي دين هاي اغتشاشگر چه ميكردند. حرمت امام حسين عليه السلام را شكستند و به عزادارانش هم رحم نكردند.

    شايد براي ديگران جاي شك و شبهه باشه ولي اين ديگه از آشنايان خود ماست كه واقعه عيني را برام تعريف كرد و هنوز هم حالشون آنچنان مساعد نيست.

    اميدوارم خداوند خودش اين قوم اموي سبزپوش را نابود كنه.

    با سلام و آرزوي توفيق براي همه مدافعان اسلام ناب محمدي.
    وبلاگ دلنوشته ها با تحليل هاي عالي علي محمدي در مورد حوادث روز ايران فعال است.
    آخرين مطلب: تحليلي در مورد عاشوراي 61 هجري- عاشوراي 1388 شمسي .
    http://www.mohammadi-a.blogfa.com/
    + الهام 

    ميدوني فقط تو روي شما موندم!فيلم و عكس دارم از برادران عزيزت كه با لباس مشكي و زنجير و باتومي كه تو دستشون و ماشين دختر مردم خورد كردن.واقعا بد نيست از 18 گرم عقلي كه خدا بهت داده و از نعمت بينايي چشمات استفاده كني و سرت از زير برف بيرون بياري و ببيني كه امثال حداديان و ژناهيان چطور ملعبه دستت كردن.قيامتي هست صحراي محشري هست خدا رو قسم ميدم به بزرگيش كه توي اون صحراي محشر كه مادر فرزندش از ياد ميبره من و تو با هم روبرو شيم و من عذاب تورو ببينم بابت اين دروغها و تهمتهايي كه به ما زدين.لشگر معاويه هم وقتي حضرت علي داشت پيروزميشد قرآن سر نيزه كرد و مانع پيروزي حضرت علي شد.ولي شما ها روي معاويه كه سهله روي يزيدم سفيد كرديد.دعاي سر نماز من از ديشب لعنت تو و امثال تو و سردمدارانت.ما اهل كوفه نيستيم پشت يزيد بايستيم.

    حيف وقتي كه براي خوندن خزعبلات تو و جواب دادن به تو سر كردم.

    پاسخ

    با همه‌ي اين حرفا که زدي، نظرت رو راجع به اعمالي که دوستانت انجام دادن نگفتي. توي همون روز قيامت که آرزو داري عذاب شدن منو توش ببيني، احوال اين دوستات که عکس و فيلم خرابکاري‌هاشون رو ديگه خواجه حافظ هم ديده چطوريه؟
    + ن.ک. 

    خوابي خانم؟

    سوت براي اين بوده كه مردم توانستند موتور بليس ار آتش بزنند!

    خوابي يا خودتو به خواب زدي؟؟

    عزيزم از خدا بترس. سوت مردم براي هتك حرمت به عاشورا نبوده. شما هر چي بهت بگن باور مي كني؟؟ از يك محقق بعيد است!

    اما كشتن آدم، را هتك حرمت نمي داني.

    ديدار به قيامت خواهر. از خدا بترس.

    پاسخ

    بهتره لينک‌هاي آخر مطلب رو هم ببينيد. به فيلم‌هايي هم که توي اين زمينه وجود داره، نگاه کنيد. ضمن اينکه عاشورا براي ما مسلمون‌ها، روز عزاست. بزرگترين روز عزا. هر نوع شادي کردن توي اين روزا رو ناشايست مي‌دونيم. اينو البته از بزرگ‌ترهاتون بپرسيد، بهتر مي‌دونن. در آخر هم... اين که شما گفتيد نه تنها از گناه اون‌ها چيزي کم نمي‌کنه که به تصديق شما، گناه تباه کردن اموال عمومي و شخصي و با عرض معذرت ددمنشي رو هم به گناه سابق اضافه مي‌کنه... مسلمه که کشتن آدم رو محکوم مي‌کنم، ولي در کنارش تهمت و نتيجه‌گيري احساسي رو هم محکوم مي‌کنم. شما مقتولين رو مي‌شناسيد؟ وقتي هويتشون همين يکي دو ساعت پيش تازه معلوم شده، شما مي‌تونيد ثابت کنيد که اونا به دست حکومت کشته شدن؟ مي‌تونيد ثابت کنيد که مقتولين مردم عادي يا از مخالفين سبزها نبودن و قاتلين‌شون دوستاي خودتون نبودن؟
    فلسفه قتل

    ادامه مطلب را در وبلاگ مطالعه کنيد .
    سلام،
    ممکنه لطف کنيد لينکي از تصاوير يا ويدئوهاي اين حرمتي‌ها که مي‌فرماييد در اختيارم بگذاريد؟ همين سنگ‌پراني به نمازگزاران و حمله به عزادارن و زنان و دختران يا به آتش کشيدن قرآن رو...
    من گشتم ولي چيزي پيدا نکردم، گمان نمي‌کنم همچين چيزي اتفاق بيفته و هيچ فيلم و عکسي ازش ثبت نشه!
    مرسي
     <      1   2   3   4