• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : دختر
  • نظرات : 7 خصوصي ، 35 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + عطارد 
    خبر عاجل >> إغتيال الكاتب المرتد سلمان رشديسلمان رشدي، با نوشتن مقالات تبليغاتي در انگلستان، به تأمين مخارج زندگي خود پرداخت وانتقادهاي گاه و بي گاه او از «مارگارت تاچر»، نخست وزير وقت انگلستان و کتاب هايي که چاپ کرده بود، او را به عنوان چهره اي روشن فکر معرفي کرد. رمان گريموس او که در سال 1353 نوشته شده بود، در انگلستان با کم توجهي روبه رو شد، ولي رشدي پس از نوشتن داستان بلند بچه هاي نيمه شب که برنده بزرگ ترين جايزه ادبي انگلستان شد، در ميان نويسندگان انگلستان به خوبي جاي خود را باز کرد. او بعدها کتاب هاي شرم و لبخند يوزپلنگ را هم نوشت وسپس در طي همين سال ها، به فعاليت هاي ديگري، از جمله فعاليت هاي سياسي پرداخت و بدين سان، مخارج زندگي خويش را به خوبي تأمين کرد. وي عضو مؤسسه توليد فيلم بريتانيا، عضو هيأت مشاوران هنرهاي معاصر و عضو انجمن سلطنتي ادبي انگلستان بود
    حکم ارتداد سلمان رشدي تا ابد پا برجاست



    + عطارد 

    تجزيه خاورميانه و ايران




    + يكي در اين دنياي شلوغ 
    هو الحق
    سلام، جاهايي که معرفي کرديد معرف حضور بود خواهر گرامي.
    يک زحمتي بدهيد به ذهن سيال خود بدهيد و از اساتيدي که خود مي شناسيد معرفي کنيد.
    شکراً
    + عطارد 
    ما در ره عشق نقض پيمان نکنيم
    گر جان طلبد دريغ از جان نکنيم
    دنيا اگر از يزيد لبريز شود
    ما پشت به سالار شهيدان نکنيم


    + عطارد 
    خدايا گر دست بند تجمل نمي بست دست کمانگير مارا
    کسي تا قيامت پيدا نميکرد از آن گوشه کهکشان تير ما را
    ولي خسته بوديم و ياران هم دل
    به ناني گرفتن شمشير ما را
    ولي خسته بوديم و طوفان مي برد
    تمام شکوه اساطير ما را
    طلا را که مس کرد ديگر ندانم
    چه خاصيتي بود اکسير مارا
    + عطارد 
    سلام عزيزممممم
    خوبيي؟
    مطلبت واقعا عالي بود.....انشاالله به اميد ظهور آقا
    اين گلم براي وبلاگه قشنگت
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    به منم سر بزني خوشحال ميشم
    اللهم عجل لوليک الفرج
    [ماچ][گل][قلب][خجالت][بغل]
    انشاالله همه حسيني باشيم
    در پناه حق
    يا علي
    + عطارد 
    آمريکا گاهي با بهانه ايجاد امنيت در منطقه مانور

    نظامي مي دهد و گاهي نداي آزادي را سر مي دهد

    اما معلوم نيست آمريکا چه تدابيري را در برابر کساني که مي

    خواهند آزادي را به آمريکا ببرند و در آنجا حاکم کنند

    اتخاذ مي کند و آيا حاضر است کسي در آمريکا به اين

    بهانه حضور داشته باشد...........................
    + عطارد 
    معاندان نظام اسلامي که نمي توانند اين حقايق را درک کنند، دائماً سخن از تهديد مي گويند و تصور مي کنند با ترفندهايي همچون حقوق بشر و يا دموکراسي مي توانند براي جمهوري اسلامي نقطه ضعف بتراشند، در حاليکه افکار عمومي دنيا به اين ترفندها با ديده استهزاء مي نگرد.تجديد بيعت نيروي هواي ارتش با رهبر معظم انقلاب

    + سمانه 
    سلام دوست عزيزم
    من يک مطلبي در جايي خواندم در مورد روسري ( نه حجاب فقط و فقط روسري) .شما اگر مي توانيد انرا با منطق و دلايل فلسفي رد کنيد!

    در شان نزول ايات قران داريم که روسري براي شناخته شدن زنان ازاده از کنيزان بوده و در واقع نماد شناسايي انها و روش تشخيص بوده!
    حال انکه کنيزان حق استفاده از روسري را نداشتند. اگر اين را در نظر بگيريم که روسري براي پوشاندن موي سر زنان براي جلوگيري از توجه مردان بوده با اين فرض رد ميشود چون کنيزان در زن بودنشان که با سايرين فرقي نمي کردند
    حال اين ادعا مطرح ميشود که امروزه زنان همگي ازادند و از زن برده خبري نيست پس دليلي براي شناسايي با نمادگذاري نداريم پس ميتوان از روسري ( فقط روسري ساير موارد حجاب ثابت است و تغيير نمي کند) صرف نظر کرد البته انتخاب روسري نيز اشکالي ندارد ولي تکليف نيست!
    منتظر هستم
    موفق باشي!

    با سلام و عرض ادب

    درصورتي كه صلاح بود يك لينك به سايت بنده بدهيد و بنده نيز لينك شما را در سايت قرار مي دهم

    در صورت تمايل لينك بدهيم

    منتظر عنايات شما مي مانيم

    + آرام 
    با تحليل شما کاملن مخالفم. آيا براي اين نظريه خودتون هيچ داده آماري هم داريد؟ من احساس مي کنم تعريف شما از فمنيسم در ايران, شايد يک برداشت خاص و محدود است. فمنسيم به صورت عام به حرکتها و جنبشهايي گفته ميشود که در راستاي حقوق برابر براي زنان قدم بر ميدارند. براي رد حرف شما اتفاقا من شخصا در خانواده اي بزرگ شدم که فقط دو خواهر بوديم و پدر مادرمان هم از هيچ محبتي به ما دريغ نکرده اند . به همين دليل هم هيچ وقت احساس نکردم که به خاطر دختر بودن هيچ کمبود شخصي دارم . در فاميل و شهر از بيشتر پسر ها در تحصيل پيشي گرفتم و و وقتي براي ادامه تحصيل تصميم گرفتم به تهران بروم دوستان زيادي داشتم که خانواده هايشان انتخاب شهر ديگر را براي تحصيل به دليل دختر بودنشان براي آنها ممنوع کردند اما خانواده من تمام تلاششان را براي تسهيل رسيدن من به اهدافم انجام دادند . چيزي که مرا به حمايت از حقوق زنان متمايل کرد کمبود محبت نبود، ديدن رنج ديگر زنان و دختراني بود که فکر ميکردم که آنها هم حق دارند مثل من زندگي خوبي داشته باشند يا حداقل دلخوشي هايي در زندگي داشته باشند اما دست روزگار آنها را در شرايط سختي قرار داده و قوانين کشور هم از آنها حمايت نميکند. اتفاقا من هم قبول دارم که اسلام از لحاظ تاريخي ديني است که حقوق زنان را با خود به ارمغان آورد. اما متاسفانه ان اشکهايي که امروز پشت دادگاههاي خانواده ريخته ميشود نشانه اين است که قوانين خانواده ايران از اين ارمغان تا حد زيادي فقط يک برداشت مردانه عليه حقوق زنان داشته است .

    سلام

    يه انتقاد كوچولو و اون اينكه چرا فرصت خوندن به بازديد كندگان وبلاگتون نمي ديد به نظرم اگه يك فاصله چند روزه بين پست هاتون باشه بهتره !

     <      1   2   3      >