• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : ارتباط مستقيم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 27 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    حرفهاي حميد و عاشق از دست داده درباره قم وظيفه ما رو براي حراست از شهرمون با امر به معروف و حساسيت روي مردان و زنان بومي و غيربومي بدپوشش بيشتر مي کنه...دست کم جونوري به نام ميرزا لطف مي کرد به امار اخير فرمانده نيروي انتظامي توجه مي کرد که تهران و اصفهان رو مهد فساد اجتماعي لقب داد نه قم...البته با احترام به دوستان خوب اين دو شهر
    + كرمكي 
    من وقتي وارد اين سايت شدم کف کردم بابا ايول
    به شدت موافقم...
    سلام
    احسنت!
    سلام گل دخترجونم من واقعاخسته شدم000تورابه خداماکه ادم نيستيم نه ميدونم دل دارم ياندارم نه ميدونم ته دل دارم ياندارم درحالي که لازم براي استجابت دعام اينارابايدداشته باشم پس به اون قسمي که دادمم شمامارادعاکنيد
    + عاشق از دست داده 
    اگر کل ايران مثل قم بود چقدر کيف ميداد..... نه بد حجابي نه صوت موسيقي .. نه گناه روتين.. چقدر باحجابهايش با کلاس بودند مخصوصا زنان پوشيه ايش خوش به حال شوهرانشان چون با وجود اين زنان محجبه با ايمان وباصفا ديگر حوري بهشتي لازم نيست.... اينها حرف دلم است. وقتي زنان آن ور و مردان اين ور ديگر از خدا چي ميخواهيم ما که هچين خانمي نداشتيم اما واقعا خوش به حال اين مرد هاکنند.
    در پارک هايش گناه خيلي به چشم نمي خورد از نديدن مناظر کم حجابي خوشحال ميشوي.. خوشابه حال قوميها سلام بر حضرت معصومه(سلام الله عليه)
    + يه اصلاح طلب شهوتران 
    راستي ميرزا جان اگه راست ميگي که اين قدر روشنفکري ميشه تلفن خواهرو مادرت و عمه ات وخاله جانت و....را بگذاري داخل سايت تا بلکه ما و ديگر دوستان هم يه حالي ببريم.
    + يه جنبش سبزي وطن فروش 
    براي ميرزا
    ميرزاي ابله
    چون روبند مانع ميشه که شما به صورت مقدس اين خانمها نگاه کني داري ميسوزي.. . .. ها ؟ چيه ؟نفس خبيثت نميتونه اينها را تحمل کنه و تو را به اين چرنديات وا ميداره. آره ؟خانمها ي پوشيه اي لطفا اون روبندهايتان را يه خورده بدين بالا تا امثال اين آدمهاي شهوتران وحقير نفس وکم عقل بتونندشهوتراني خود را با نگاه کردن به صورت شما کامل کنند گر چه اينها هيچ وقت ارضا نخواهند شد از بس که به عکسهاي بي پايان سايتهاي مبتذل نگاه ميکنند... برو ميرزاي شهوتران به همان خانه هاي فساد داخل تهران دلت را خوش کن...
    + حميد 

    جناب ميرزا:

    فرق ديدگاه من با شما از اين لحاظ است که من در شهري که شما همه آنچه را که ميخواهيد وجود دارد و آرامشي ندارم زندگي کرده ام آن هم در مرکز همه اين نوع خواسته ها و ديدگاه و هويت من شهري به مثابه شهر قم را ميخواهد که اگر کسي همگناه ميکند در خفا گناهي انچام دهد و قبح آن در آن جامعه و شهر شکسته نشود و شما شهري را ميخواهي که به مانند شهر من باشد و با اين نوع زندگي آرامش را در خود حس ميکني!

    ضمنا اگر با آمار و سند دقيق و قياس درست پيگيري کنيد ميبينيد اکثر حرفهاتان مبتديانه و از روي سادگي و خامي زده ميشود که با توجه به شباهت اکثر نظرات و کامنت هاي شما چيز بعيدي نيست!


    + ميرزا 

    بذار منم از قم بگم

    قم شهر روضه و منار و منبر و چادر سياه و عمامه سفيد. شهر مردها اينور زنها اونور. شهر روبنده پوشان در عصر ميني جوپ پوشان. شهر شادي ممنوع، ماتم آزاد.شهري که پارک ندارد و اگر دارد فقط اسمش پارک است.شهري که وقتي از مردمش ميپرسي پارک کجاست ميگويند قم که پارک ندارد.شهري که رودخانه اش را مسافرخانه کرده اند.شهري که پر قدغن ترين شهر هست و جوانانش توي اينترنت بيشتر از هر شهر ديگري در دنيا دنبال چيزهاي سکسي ميگردند به برکت همين سلب آزاديها. شهري که در آن اگر موي زني بيرون باشد خواهرم حجابت ميگويند ولي اگر رييس مزدورشان مقام اول دروغگويي رو کسب کند، تشويقش هم ميکنند.شهري که در آن اگر دنيا رو آب ببره گل پرها رو خواب ميبره.

    پاسخ

    :) بريد از اونا بپرسيد كه شنيده ها رو ديدن ...
    + گلدخترخوان 
    و هکذا : پشت هر زن آراسته و مرتب؛ يک مرد آراسته و مرتب است

    پاسخ

    :)
    + حميد 
    قصه سفر به ام القراي حقيقي جهان اسلام....قم
    بعد از 22 سال ، ميشود گفت براي اولين بار بود که پا به شهري ميگذاشتم که معروف به شهر طلبه ها ، شهر مذهبي ها ، شهر ارسال اعلاميه و صدور انقلاب اسلامي بود!!
    شهري که ساختمان هاي پژوهشي و اسلامي( البته به دعوت يک موسسه پژوهشي و نرم افزاري به آنجا رفتم )، مکتبخانه هاي قرآني ، مدارس اسلامي و تخصصي آن بيش از همه چيز مرا ذوق زده مي کرد
    شهري که آدم راحت با سر بالا ميتواند راه برود و گناه نکند.
    شهري که آدم ميتواند پيتزاهاي گرانقيمت ( و از لحاظ خوشمزگي مثل شهر خودش مزه اش باشد)سفارش دهد و در همان پيتزا فروشي با دوستان و خانوادگي که همه هم طلبه هستند مشغول خوردن شود (عمرا در شيراز بشود با خانواده به چنين اماکني رفت ، حال ديگر چه شود با رفقاي آخوند !!!) و خريدهاي آنچناني نيز بکند عين همين شهرهاي مثلا با کلاس و پر زرق و برق!!
    شهري که همزماني ورود من با ورود آقا همراه بود و شيريني و اسپند و شربت را واقعا خود مردم و از جيب خودشان پخش ميکردند.
    شهري که در طول اقامت 2 روزه ام بسيار وجهه مثبتش از وجهه منفي آن ( که من فقط آب شور آن را فعلا ديده ام) بيشتر بود
    شهري که عزيزترين دوستان و با معرفتترينها در آنجا جمعند...
    فعلا با اين اطلاعات ...خوش به حال آنها که در قم ساکنند...شايد بيايم.... وووبايد کمي فکر کنم

    پاسخ

    و من چقدر ذوق زده شدم اين توصيف هات رو از ديدي که خارج فضاي بيرون قم هست شنيدم! انشاءالله هر چي خيره...
    اين پسره؟ ميرزا! اصلا ميفهمه توهين يعني چي؟نميدونم! لينك نداده؟

    اميدوارم استقراء تون تام و كامل باشه

    اما گاهي اين زنه كه به دليل اونمرد آراسته مي شه

    اگر اشتباهه بگو گل پر خانم


    پاسخ

    از اون جهت بله حق باشماست.

    تکليف ما مجردا چي ميشه؟ ها؟

    حتما جزء آدما حسابمون نکرديد

    يا علي

    پاسخ

    :) دعاگو هستيم
       1   2      >