• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : آمنه روسفيد شد، بعضي ها روسياه
  • نظرات : 5 خصوصي ، 49 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    سلام وقت بخير
    بنده کاوه هستم مدير سايت پيرو
    با توجه رويکرد ارزشي وب شما . . . .
    اگر تمايل به نويسندگي و عضويت در هيئت تحريريه سايت رسمي پيرو داريد
    www.peirov.ir
    09127114227
    با ما تماس بگيريد
    +
    lخداقوت
    فکرميکنم ديگه توابن دنياامثال آمنه خيلي کم وجودداره
    آمنه بااين کارش خيلي چيزاروبهمون يادآوري کرد
    + ستايش 
    کاش نمي بخشيد تا امروز وقت نه گفتن با هراس وحشتناکي صورتمان رالمس نکنيم تااگر باز هم پارچ اسيددر دست پسر ي قرار گرفت دستانش بلرزد
    پاسخ

    حتما مي لرزه. شک نکنيد
    + حسين (ژسر يك طلبه مشهدي) 

    اولا سلام

    دوما اين امنه خانوم همچين هم بخشش خداپسندانه اي هم نکرده اند هااا نميدونم ميدونيد يا نه ايشون چيزي حدود 360 ميليون پول خواستند و گفتند که اگر پرداخت نشود براي هميشه جلاي وطن خواهند کرد

    پاسخ

    سلام. فکر مي کنيد رضايت به کور نشدن يک نفر که از سر انتقام و مقابله به مثل باشه کمه؟ بعله براي ما که بيرون گوديم واقعا کمه!
    سلام...به شما دوستم...واقعا ادم بايد اينقد بخشنده باشه كه واقعنم جاش تو بهشته ولي من فكر ميكنم مجبور بوده....
    سلام
    به نظر من آمنه بايد قصاص ميکرد نه به خاطر خودش بلکه به خاطر همه دختران ايراني که هر لحظه ممکنه توو خيابون يه آدم جاني رو صورتشون اسيد بپاشه
    آمنه بايد قصاص ميکرد تا تعداد آدم هايي (البته آدم نيستن اينا) که به خودشون چنين اجازه اي ميدن کمتر بشه
    سلام. درسته قصاص يه امر حلال هست مکروه يا حرام نيست مخصوصا تو اين جرائم چون همين چند وقته چند خبر خوندم از اسيدپاشي اگه واقعا چند نفر به قصاص برسن و تازه تو رسانه ها نمايششون بده مطمئنا کسي ديگه اين کارو نميکنه يا لااقل وقتي ميخواد اسيد بپاشه يه لحظه خودشو جاي اون طرف و اينده ي خراب شدش ميذاره اگه عاقل و انسان باشه که همچين کاري نميکنه اميدوارم به آمنه ي عزيز کمک کنن کلي هزينه ي عمل براش مونده و هنوز تحت درمانه.


    سلام گل دختر

    خوبي؟

    سلامتي؟

    هميشه موفق باشي.

    خيلي ماهي..........دوست دارم.

    پاسخ پناهيان به احمدي نژاد درباره گشت ارشاد و مبارزه با بدحجابي
    حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان پاسخ احمدي نژاد را که سال پيش در يک گفتگوي تلويزيوني با انتقاد از گشت ارشاد، گفت گشت ارشاد خواهر و برادري را اشتباه گرفته بود، داد.

    به گزارش جهان او در نشست اهالي قلم با موضوع حجاب و عفاف که در خانه اهل قلم برگزار شد، گفت: "يکي از مسئولان سخني را مطرح کرده بود مبني براينکه گشت‌هاي ارشاد دختر و پسر جواني را که با يکديگر خواهر و برادر بودند دستگير کرده است و بر ضرورت کنترل بر اين گشت‌ها تأکيد کرده بود. اما اين مسئول بايد در کنار اين سخنان خود به قتل يک دختر دانشجو با 7 ضربه چاقو توسط يک مرد نيز اشاره مي‌کرد و مي‌گفت که بدحجابي موجب وقوع چنين قتل‌هايي است."

    رييس جمهور خرداد سال گذشته در يک برنامه زنده تلويزيوني با گشت ارشاد مخالفت کرد. همان زمان واکنش هاي تندي به اين اظهارات احمدي نژاد داده شد. اما در نهايت امسال اصطلاح گشت ارشاد از ماموران امنيت اخلاقي گرفته شد.

    گزيده اي سخنراني پناهيان را به نقل از خبرگزاري فارس بخوانيد:

    - حجاب با اين که پديده‌اي است که هيچ وقت از مقابل ديدگان ما غايب نمي‌شود اما در طول چند سال گذشته بسيار غريب مانده و به خوبي به اين مفهوم پرداخته نشده است.

    - وقتي کشوري مثل فرانسه به خاطر روسري يک دانش‌آموز قانون اساسي خود را که بر پوشش آزاد افراد تأکيد دارد زير پا گذاشته و حجاب را در مدارس ممنوع اعلام مي‌کند اين نشانه‌اي از تلاش دشمنان براي حذف حجاب است.

    - هم‌اکنون مبنايي بسيار کلي براي حجاب در جامعه وجود دارد و بسياري از افراد مي‌گويند ما بنده خدا هستيم و بايد دستورات او را بپذيريم پس حجاب را هم به دليل اينکه جزو دستورات الهي است مي‌پذيريم. اين تفکر اگر چه درست است اما قدرت انگيزه‌سازي براي ايجاد تمايل در افراد به سوي حجاب را ندارد.

    - مبناي حجاب بايد علاوه بر سامان دادن به اين موضوع بسياري از رفتارهاي پيرامون حجاب را تحت تأثير قرار دهد چرا که اين موضوع موجب مي‌شود حجاب در انديشه جامعه مستحکم‌تر شود؛ فاصله مبناي حجاب بايد با فرهنگ که برهنگي و بي‌حيايي را ترويج مي‌دهد زياد بوده و در واقع نقطه مقابل آن باشد.

    - تا زماني که در زمينه حجاب با غرب شاخ به شاخ نشويم کارمان درست پيش نمي‌رود، بايد به اين نکته توجه داشت که نمي‌توان با مبناي فرهنگ غرب کنار آمد. افرادي که تلاش کرده‌اند از طريق مماشات با فرهنگ غرب کنار بيايند کار اسلام را عقب انداخته و در آن خدشه ايجاد کرده‌اند.

    - انسان آفريده شده است تا در اين دنيا با دوست‌ داشتني‌هايش مقابله کند، خداوند در قرآن مي‌فرمايد اي انسان تو در حرکتي که به سوي خدا داري زجر مي‌کشي آنگاه خداوند را ملاقات خواهي کرد اما بسياري از افراد براي فرار از اين زجر گناه مي‌کنند.

    - زجر در اين دنيا يعني انسان از دوست‌داشتني‌هايي که وجود دارد دست بکشد؛ زن و مرد ممکن است از بي‌حجابي لذت ببرند و اين لذت از همان موارد ممنوع است. بايد توجه داشت که مبناي ما در حجاب مبارزه با هواي نفس است.

    - هم‌اکنون حجاب در جامعه به صورت انفعالي تعريف مي‌شود. اما بايد توجه داشت که تعريف فعالانه از حجاب در جوانان تأثيرگذارتر است. زماني که به افراد جامعه مي‌گوييم حجاب شما را از خطر مصون مي‌دارد اين موضوع براي آنهايي قابل درک است که از عقل احتياط‌گر برخوردار بوده و در جامعه‌اي اثر دارد که هر فردي بتواند ضرر بي‌حجابي را درک کند.

    - در جامعه ما که دو جوان به دليل بدحجابي يک دختر به او تعدي کرده و اعدام مي‌شوند اما اين دختر مجدد به بدحجابي خود ادامه مي‌دهد نمي‌توان افراد را از ضررهاي بدحجابي ترساند.

    - براي جامعه‌ايي که شجاعت بدحجابي را به دختران جوان داده است و افراد بدحجاب با اين عمل خود به جامعه تعدي کرده و مجازات نمي‌شوند بايد سخن فعالانه از حجاب گفت.

    - حجاب قبل از اينکه فرد را از خطري مصون بدارد علامت مهرباني او به ديگران است. زن محجبه افراد ديگر را به رقابت خانمانسوز نمي‌کشاند. چرا که هيچ زني از آسيب اين رقابت در امان نيست و ممکن است روزي خود در اين رقابت حذف شود.

    - بي‌حجابي را مي‌توان با نامهرباني همتراز دانست و علت اينکه اين موضوع در جامعه جا نيافتاده است به دليل ضعف ما در تعريف حجاب است.

    - خداوند مسئوليت کنترل ارتباط ميان زن و مرد برعهده زنان قرار داده است، حجاب مظهر اقتدار زن و نشانه مديريت او در ارتباط خود با نامحرمان است و اکثر مردان هواپرست و سلطه‌طلب زماني که حجاب يک زن را مشاهده مي‌کنند خشمگين مي‌شوند.

    - اگر تاکنون نهضت گرايش به حجاب تمام غرب را فرا نگرفته است به دليل آن است که ما مسلمانان در توضيح فلسفه حجاب و معرفي آن به جهانيان کوتاهي کرده‌ايم.
    http://www.jahannews.com/vdcdos0fxyt0jj6.2a2y.html


    سلام بر گل بانو ، گل پر ، گلدون ، گلي ، گل نساء !! خانوم هاي گل !!!

    خوشحالم از آشنايي با شما !! وبلاگ خوبي داريد ، دستتون مرسي !! من هم قمي هستم ! خوشحال مي شم سري بزنيد به كلبه ي درويشي من !!!!!!!!!!!!

    موفق بااااااااااااشيد

    به ما سر بزنيد............................


    به نام حضرت دوست ، كه هرچه داريم از اوست.

    سلام-به من حتما سر بزنيد ،و حتما مارو از نظرات خوبتون محروم نكنيد .با آرزوي قبولي طاعات و عبادات ،اميدوارم شاد و خرم و پيروز باشيد ...ياعلي و التماس دعا.................................

    کل کيف بخشيدن به همين موقعشه . يني وقتي که طرف مورد بخشش با تمام وجود حس کنه که راه در رو نداره و تو قدرتشو داري .

    اون وقت مي بخشي !

    -----------------------------
    يه چيزي بگم ؟ يه آقايي به اسم رسول کامنت داده گفته در مورد وبلاگتون تعريف کرده ؟ حس کردم واقعا حرف دل منو زده . منم معمولا دو تا پست از وبلاگ هاي مذهبي که مي خونم حوصله م سر مي ره و مي بندم اما اينجا رو نمي دونم چجوريه انقدر دوس دوس دارم .

    پاسخ

    لطف داريد شما
    ممنون از جوابتون.
    منظورم از کنکور سراسري همون کنکور سنجش هست.
    پس يعني من براي ثبت نام بايد منتظر باشم تا از طريق رسانه ها اعلام کنن ديگه؟همون فصل بهار.
    پاسخ

    خواهش. ثبت نامش زمستان هست. حدود بهمن
    سلام
    اول هم بايد به شما و سايز نويسنه تبريک بگم بسيار عالي مي نويسيد
    من جزئ افرادي باشم تا ببينم وبلاگ يا سايت يکم رنگ و بو مذهبي داشته باشه سريعا ميبندم و به سراغ وبلاگ ديگه ميرم ولي چند تا از پست ها رو که خودم بسيار تاثير گذار بود
    واقعا خوشحال اين چنين افکاري هم پيدا ميشه

    فقط خواستم بهتن تبريک بگم و براتون آرزوي موفقيت کنم
    راستي با اجازه شما از بعضي از مطالب در وب خودم استفاده ميکنم.

    استوار به راه تون ادامه بديد باز هم سر خواهم زد و از مطالب خوبتون استفاده خواهم کرد با تشکر
       1   2   3   4      >