سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرار ...

ارسال‌کننده : در : 86/11/3 4:23 عصر

هوا خیلی سرده. سرما تا مغز استخون میرسه ولی گاز که هیچ حتی نفت هم ندارن.هیچ نوع سوختی برای گرم کردن خودشون ندارن که هیچ مجبورن برای پختن نون از آتیش زدن کاغذ و مقوا استفاده کنن. به خاطر قطعی برق و از کار افتادن دستگاه تنفس مصنوعی مریضای ccu و icu ... نوزادایی که تو دستگاه بودن هم  ...
خدایا ... مریضها ... نوزادها ... پیرها ... زن و بچه ها و...
چی؟صرفه جویی؟ نه عزیزمن مثل اینکه متوجه نیستی! هیچ صرفه جویی فایده نداره، همه راهها به اونجا رو بستن و مانع ورود سوخت و چیزهای دیگه میشن.
کیا مانع میشن؟ بابا مثل اینکه پاک از مرحله پرتی! همونایی که به خاطر انقراض نسل نوعی ببر سینه چاک میکنن و گوله گوله اشک میریزن و برای جلوگیری از این اتفاق کورور کورور هزینه میکنن! همونایی که مسلمونا رو تو مرداب مصرف گرایی غرق کردن تا یادشون بره سر فسطینیا چی میارن!
اگه امنیت اینه تف به شورای امنیت. اگه این بیچاره ها ملت محسوب نمیشن لعنت به سازمان ملل. اگه شنیدن داد این مظلومها حرومه خاک بر سر دادگاه لاهه. اگه اینا بشر نیستن و حقی ندارن باید گل گرفت در حقوق بشر رو.
خدایا ما با عشق حسین علیه السلام بزرگ شدیم و نمیتونیم شاهد ظلم باشیم...ما اهل کوفه نیستیم که یزیدیان زمان 1000000 انسان بیگناه رو تو نوار غزه به خاک و خون بکشن و ما با سکوتمون مهر تائید بزنیم.
قرار ما فردا (پنجشنبه 4 بهمن) 9:30 صبح خیابان شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد خیابان قبا پلاک 39 سازمان(مثلا) ملل.
اونایی هم که نمیتونن بیان تهران، مشتها و حنجره ها و پلاکاردهاشون رو برای راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته آماده کنن.




کلمات کلیدی :

الکسا