سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام آقای لاریجانی

ارسال‌کننده : در : 87/3/8 11:32 عصر

به نام خدا
آقای لاریجانی! سلام.
خوشحالم که  رئیس مجلس شدین و از این بابت تبریک میگم گرچه شاید تبریک گفتن به معنای متداولش برای تشنگان قدرت باشه نه امثال شما که در کارنامه شون عطش خدمت پیداست.
امروز اولین روز کاری مجلس هشتم بود، جبهه گیری تون رو در مورد نامردیهای آژانس انرژی اتمی از تلویزیون دیدم و صحبتهاتون رو شنیدم و از صلابتتون لذت بردم و از صمیم قلب برای موفقیتتون دعا کردم.
روزی رو که برای انداختن رایمون به صندوق انتخابات مجلس همراه همسرم و محمدجواد(پسر دوساله ام) به مسجد سرکوچمون رفتیم خوب یادمه. مردم قم باید سه نماینده میفرستادن. من و همسرم بعد از چند روز تحقیق سه تفنگدار حافظ ملت رو انتخاب کردیم و یکی از اونها شما بودین. یادمه بعد از نوشتن برگه رای برای اینکه پسرمون رو هم تو این فریضه سهیم کنیم کاغذ رو به اون دادیم تا با دستای کوچیک و گرمش به صندوق آرا بندازه. هیچ وقت چهره خندون و هیجان زدش رو موقعی که پدرش بلندش کرده بود تا دستش به صندوق برسه فراموش نمیکنم. انقدر خوشحال و ذوق زده شده بود که بعد از انداختن رایامون بالا پایین پرید و گفت: « دوبایه! دوبایه »
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی!
شما بهتر از من به قانون آشنایی دارین و میدونین وظیفه نماینده های مجلس تصویب قوانین و نظارت بر اجرای اونهاست. الهی شکر به یمن انقلاب اسلامی قوانین خوب زیادی تو مجلس ما تصویب شده. من خارج گودم و مطمئنم شما بهتر میدونین که کشور ما در حال حاضر بیشتر از تصویب قانونهای جدید احتیاج به نظارت قوانین تصویب شده داره. متاسفانه کم نیستن مدیران و مجریانی که از اجرای وظیفه شون شونه خالی میکنن؛ آقازاده هایی که طی 16 سال به بدنه قوه مجریه نفوذ کردن و سلیقه ای و حزبی کار میکنن تا قانونی.
آقای لاریجانی!
همین طور که با امید فراوون شما رو به مجلس فرستادیم، تو آخرین انتخابات ریاست جمهوری هم با دقت زیاد رئیس جمهورمون رو انتخاب کردیم. حالا منتظریم شما دو قوه، مثل دو بال یه پرنده دست به دست هم بدین و سنگها رو از پیش پای ترقی مملکتمون تو علم و صنعت بردارین. هرجا که نقص و ضعفی هست ریشه ش تو اجرا نشدن درست قانونه.
میلیونها چشم امید به شماست. ان الله مع الصابرین
لینک




کلمات کلیدی :

الکسا