سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نه! به انتخاب یکصد وبلاگ نویس مرد

ارسال‌کننده : گل دختر در : 87/6/19 8:0 عصر

تازگی‏ها ملت ازینجا می‏توانند یکصد وبلاگ نویس زن را انتخاب کنند.

مسئولیت کلیک به عهده خودتان است!


اگر این انتخاب برای یکصد وبلاگ نویس مرد بود داد همه به سقف آسمان رسیده‏بود که تبعیض جنسیتی حتی در اینترنت. و به قول میدان: نه! به انتخاب یکصد وبلاگنویس مرد.
آهای فمینیست‏ها کجایید که متبعض شدید. ( مورد تبعیض قرار گرفته؛ اسم مفعول از باب تفعیل) آیا روا می‏دارید که آقایان وبگرد و وب نویس حتی برای لحظه‏ای تأمل کنند و بخواهند با یک دید جنسیتی وبلاگ‏نویسان زن را از بین  دیگر وبلاگ‏نویسان سوا کنند؟ آیا در مقابل این ظلم، سکوت جایز است؟!
گذشته از شوخی... با اینکه حتی زحمت یک کلیک برای شرکت در نظرسنجی‏های اینترنتی بر خودم نمی‏دهم و آنها را فقط یک جریان سازی غیرعادلانه می‏دانم از سر کنجکاوی و آشنایی با همقطارانم به این صفحه سر زدم. نمی‏توانم بگویم از اینکه وبلاگ
گل دختر هم در این لیست بود خوشحال نشدم. چون می‏دانم وبلاگ‏نویسی به‏روز و پرمحتوا چقدر زمان بر هست و این مدت حتی  میل به بازکردن وبلاگم هم نداشتم چه برسد به تبلیغ و کامنت گذاری... همین هم از سرم زیاد هست.
بدم نمی‏آید جایگاه واقعی وبلاگ گل دختر را بین خوانندگان ببینم. چون می‏دانم بسیاری از خوانندگان گل دختر، از اهالی علم و فرهنگ و اندیشه هستند و احتمالا آن صفحه را ندیده‏اند؛ لینکش را می‏گذارم تا شاید نظرسنجی کمی به عدالت نزدیک شود.
مهم‏ترین نکته که خواستم آخر بگویم این است: اگر کنترل اف را بزنید و بعد با فونت انگلیسی بنویسید
پارسی بلاگ می بینید در آن لیست فعلا تنها وبلاگی که مزین(!) به آدرس پارسی بلاگ می‏باشد وبلاگ گل دختر است. چه رسالت عظیمی و چه تنها و بی یاور!




کلمات کلیدی :

الکسا