سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احمدی نژاد رسانه جهانی

ارسال‌کننده : در : 88/3/14 9:14 صبح

دیشب مناظره آقای موسوی و دکتر احمدی نژاد بود، اولین سوالی که موسوی برای ایراد گیری به دولت دکتر احمدی نژاد کرد این بود که چرا مسئله هلوکاست را مطرح کرده؟! با این که جناب دکتر جوابش را دادند اما باز روی حرف خود ماند و به طریقی مسئله را پیچاند.
حالا من در اینجا کمی مسئله را بازتر می کنم که ببینید ایراد موسوی به مثابه چیست.
سایت وزارت خارجه اسرائیل در همان بحبوحه صریحا اعلام کرد که ، برای اسرائیل هیچ چیز از این بدتر نمی تواند باشد که درست در همان روزی که باید هولوکاست بزرگ داشته شود انکار کنننده هولوکاست موفق شود پشت یک تریبون جهانی قرار بگیرد و علیه نژاد پرستی اسرائیلی سخن بگوید .
این در حالی ست که آقایان این کار اقای دکتر را اهانت به ملت ایران می دانند. کدام اهانت؟! این که خود آنها به این اعتراف کردند که تو دهنی محکمی خوردند آیا برای ملت ایران شرم آور است؟! کاری که در هیچ کدام از دولت ها انجام نگرفت.
بگذریم..
همچنین شیمون پرز رئیس جمهور رژیم صهیونیستی اسرائیل گفت: من احساس شرمندگی می کنم هنگامی که می بینم سخنران نخست اجلاس ژنو هولوکاست را انکار کرده.
همچنین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مجعول هم، سخنان دکتر احمدی نژاد را زهر آگین دانست و محکوم کرد.
خوشبختانه آنقدر این سخنرانی برای صهیونیسم بین الملل نگران کننده بود که علاوه بر مطالبی که در مطبوعات و خبرگزاری ها و سایت های خود بر علیه آن منتشر کردند عوامل داخلی آنها را در ایران همزمان به سیاه نمایی این حرکت و سخنان شجاعانه و افشاگرانه که دل مستضعفین عالم و در رأس آن مردم مظلوم فلسطین به خصوص غزه را شاد کرد پرداختند ، و شرکت دکتر احمدی نژاد در این اجلاس را ( ماجراجویی در سیاست خارجی! و افتضاح! و سبب وهن نظام! و سبب بر باد دادن حیثیت جمهوری اسلامی ایران در جهان! و موجب اهانت به ملت ایران! و تکرار ژنو کیفیت جمهوری اسلامی و همه ایرانیان را مورد تهدید قرار می دهند!) دانستند!
این ها همان موضعگیری های همسو با سایت وزارت امور خارجه اسرائیل است که اعلام کرد سخنان دکتر احمدی نژاد به جای آنکه سودی برای رژیم ایران به دنبال آورد موجب افزایش نفرت جهانی (بخوانید جهان صهیونیسم) نسبت به حکومت ایران شد!!!
و این ادعاها در شرایطی صورت می گیرد که حین ترک جلسه سخنرانی توسط عده ای معدود از عوامل صهیونیسم جهانی از جمع 4500 نفری حاضر در سالن بقیه با تشویق های ممتد خود به حمایت از افشاگری های دکتر احمدی نژاد پرداختند که این خود دلیلی بر منزوی شدن رژیم صهیونیستی در جهان است.
راستی در خانه دشمن به دشمن گل زدن تشویق ندارد؟!
و باز هم بگویید مطرح کردن این موضوع یک بی انصافی بزرگ در حق ملت ایران است ... 

 




کلمات کلیدی :

الکسا