سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکل دوست پسر

ارسال‌کننده : در : 90/3/16 6:34 عصر

ارتباط دختر و پسر از زاویه های مختلفی قابل بررسی است. برخی این ارتباط را یک ضرورت برای ازدواج می دانند و برخی هم به دلائل مختلف شرعی و عرفی با آن مخالفند.من قصد ندارم در این موضوع حرفی داشته باشم، اما با توجه به مراجعانی که دارم، می خواهم به دغدغه دختران جوانی بپردازم که نمی دانند در جلسه خواستگاری از دوست پسری که داشته اند چیزی بگویند یا نه؟
این دغدغه گاهی خیلی جدی می شود و جالب اینجاست، همان دخترانی که به قول خودشان زمانی رابطه دختر و پسر برای ازدواج  را باور داشتند از این ارتباط ابراز پشیمانی می کنند، دختری که نامزدش از ارتباط او با پسر دائی اش آگاه شده بود نگران بهم خوردن نامزدی اش نبود چون نامزدش با این موضوع کنار آمده بود(حداقل فعلأ)، اما می گفت: شروع زندگی ام را دوست ندارم، می خواستم یک زندگی نو را بدون هیچ سابقه ذهنی منفی آغاز کنم که نشد!

البته تصمیم این دختر خانم برای ازدواج با فامیل دوست پسرش، بدون طرح روابط قبلی، بسیار ناشیانه بوده، اما لازم است کسانی که مدافع این روابط هستند، به این نکته هم توجه داشته باشند.

میزان حساسیت افراد نسبت به روابط  پیش از ازدواج در همه یکسان نیست .واکنش های منفی نسبت به این موضوع در پسران بیش از دختران است، اما در یک جلسه گروهی پانزده نفره  که با دختران  داشتم،همه  ترجیح می دادند، در باره روابط پیش از ازدواج خواستگارشان چیزی نپرسند و پس از ازدواج هم مطلع نشوند!

    




کلمات کلیدی :

الکسا