سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبینا اینا

ارسال‌کننده : گل دختر در : 85/7/10 6:31 صبح

22 تیر 1385

وعده آپدیت زود هنگام به خودم ، بعد از یک روز پراسترس و تجربه خیلی نامعقول نیست . 

امروز ... افتتاحیه « طرح مبینا » بود .

طرح مبینا یک دوره آموزشی مباحث زنان هست که به مدت دو ماه و از طرف استانداری فارس در شهر شیراز در روز های چهار شنبه و پنج شنبه از صبح تا بعد از ظهر برگزار میشه . مجری این طرح موسسه حدیث هدایت هست . طرح ، شامل جلسات درس ، کارگروهی ، نمایش و نقد فیلم و نمایش کلیپ می باشد . در مورد اینکه « چرا مبینا ؟!» بهتره خودتون برید و توی وبلاگش بخونید . انشاالله توی وبلاگ هم سعی می کنیم با اخبار و عکسهای مبینا و تا حد امکان با مباحث درسی مطرح شده به روز باشیم .

روز قبل از افتتاحیه برای مجری پیش بینی شده برنامه مشکلی پیش اومد و از قضای روزگار و دست تقدیر ما رو به صورت پیش بینی نشده ای فرستادن پشت تریبون . بگذریم از سوتی ها و پس و پیش شدن فعل و فاعل و کم آوردن و چُرت ظهر گاهی در مقابل سخنران محترم و بعد ظاهر شدن با چهره و صدایی خواب آلود در مقابل حضار... همه اینها تجربه بود .  مهم اینه که یه سری از بانوان فرهیخته قبول زحمت فرمودن و کارآموزی بنده رو باالاجبار دیدند و شنیدند !  و مهم تر از اون ... موقع صحبت توی جمع یه مرحله به جلو پرتاب شدم و دیگه مثه بید باد خورده نمی لرزم!

( این پایینی خودم نیستما... اصلن مگه چیزی پیدا هس تو عکسه!؟)

طرح مبینا

راستی چند روز دیگه روز ولادت حضرت زهرا ( س) و روز زن هست . یه ایده توپ داشتم برای وبلاگم که اگه خدا همراهمان باشد و بخت یارمان ، عملیش می کنم .

 

* * * * * * * * * * *  

نه مثل ساره ای و مریم ! نه مثل آسیه و حوّا

فقط شبیه خودت هستی ! فقط شبیه خودت زهرا!

اگر شبیه کسی باشی ، شبیه نیمه شب قدری

شبیه آیه تطهیری! شبیه سوره اعطینا

شناسنامه تو صبح است ، پدر تبسّم و مادر نور

سلام ما به تو ای باران ، سلام ما به تو ای دریا




کلمات کلیدی :

الکسا