سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توان ! زنان

ارسال‌کننده : گل دختر در : 85/7/10 6:34 صبح

روز آخر هفته زن را در ارتفاعات شیراز با فریادهای مرگ بر اسرائیل به اوج رساندیم !

راهپیمایی و کوهپیمایی بانوان شیرازی در حمایت از خواهران فلسطینی شان به همت دفتر بانوان استانداری

 گفتیم شاید در اوج ، نوای مرگ بر اسرائیل زودتر به گوش خدا برسد و برایشان آستینی بالا بزند! با اینکه هنوز دقیقا نمی دانم چقدر این حرکات و مشابهش نظیر راهپیمایی و اعلام بیانیه و محکوم کردن میتواند موثر باشد ؛ خب ...این هم از بیانه اول گل دختر :

 من نوبه خودم و به نمایندگی از گل دختران مسلمان ایرانی اقدامات جنایتکارانه ، وحشیانه و بی رحمانه اسرائیل را محکوم می کنم ، با مردم آواره و بی نوای فلسطین ابراز همدردی می کنم و برای بازماندگان و نماندگان علو درجات را از خداوند متعال خواستارم

 هر که اثرش را دید بی نصیبمان نگذارد و ما را برای اعلام بیانه های آتی دل گرم کند . فعلا که بیش از این در وسعمان نیست .

 از کوه که برمی گشتیم جمع کوچکی در کنار باغی جمع بودند ،پرده ای حائل زن و مرد در میانشان بود و روحانی ای که بالای منبر که نه صندلی رفته بود . دعای ندبه داشتند در آن صبح جمعه و به قول خودشان چند سال . چون بقیه همراهان مشغول صحبت بودند ، دقائقی ، همانطور که از 360 درجه اطرافم عکس می گرفتم به صحبتهای جناب سخنران هم گوش فرا دادم .

شاید اگر یک دختر کم عقیده خوشگذران بودم که صبح جمعه به همراه بروبچز برای هواخوری به چمران آمده بودم آن حرفها برایم تلنگری می شد و هدایت می شدم! شاید سهیلا آرینی دیگر می شدم .

....

طرح مبینا هم همچنان به پیش می تازد . چهارشنبه و پنجشنبه این هفته هم به خوبی برگزار شد . چهارشنبه صبح ، سخنرانی دکتر موذن به همراه اسلاید بود در باب مبحث « فتح جهانی » و « دنیای قشنگ نو » که در آخر مبحث فتح جهانی به طرز زیبایی ربطش دادند به حکومت موعود مسلمانان و حضرت مهدی (عج) و اشک همه را در آوردند ... البته اشک عالمانه  .بعد از ظهر هم نمایش فیلم «ازدواج به سبک ایرانی » داشتیم و بعد کارگروه های نقد فیلم . از یک صبح تا بعد از ظهر مطالب دهن و ذهن پر کنی نوش جان فرمودیم . فکرش را بکنید شبش می روی باغ عفیف آباد ، نمایشگاه توانمندی های زنان . و به چشم خود ببین توانمندی های زنانمان را قربونشون برم !

در این عصری که همه دارن هم را هپلی هپو می کنند و مغزهایمان را شستشوی اساسی می دهند به قول عزیزی برای بانوی ایرانی مسلمان امروز ، شفته شدن برنجش مهم تر از کشته شدن خروار خروار فلسطینی و این روزها لبنانی زیر آتش خشم اسرائیل است ...

متأسفم .

 




کلمات کلیدی :

الکسا