سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختری با کفشهای احرامی

ارسال‌کننده : گل دختر در : 85/7/10 6:34 صبح

 

 نوشته شده درشهریور 85

لباس شما معرف شخصیت شماست

حالا تو یک دانشجوی مسلمان ایرانی ، وقتی دشدشه عربی بپوشی و لنگی و حلقه ای و پای بی جوراب و کمی هیکل ، با عربهای بادیه نشین عربستان مو نمی زنی . و تو خواهرم چادر عربی و دستکش مشکی و روبنده . چه فرقی با یک زن عرب داری؟ انگار حتی راه رفتنت هم شبیه آنها می شود . باور کن ... ببین!

حج نمادین

می تونی باور کنی  مأمونینی که در این نماز جماعت فرضی ایستاده اند تنی چند از دانشجویان این مملکت هستند، که در همایش حج ، نماز و طواف عمره نمادینی برای حاضران انجام دادند؟!

دیگر چادر مشکی یا مانتوی تنگ قرمز یا رنگ روسری ات یا مدل بستن بند کفشهایت یا شلوار برمودایت هر کدام حکایتی است از شخصیت تو . ( و حتی شما برادر گرامی در نوع خود )

ببین خودت را چطور به جامعه معرفی می کنی ؟ اگر با پوششت داد می زنی من یک زنم دیگر شکایتی نداشته باش که نگاه چپ بهم کردند و بی جنبه ها برام بوق زدند . انسان بودنت را نشان بده تا مثل یک انسان با تو برخورد شود نه مثل یک عروسک بازیچه شوی .

این هم از آخرین وصایای گل دختر قبل از عزیمت !

می روم که محرم شوم به خواست او.

« شخصی که محرم می شود باید بداند که این جا آمده است تا غیر خدا را بر خود حرام کند . و از لحظه ای که تلبیه گفت ، دعوت خدا را پذیرفت و غیر خدا را بر خود حرام کرد ، آنچه علاق? غیر خدایی است بر اوحرام است و تا آخرین لحظات عمر نباید به غیر خدا توجه کند ! »

آخرین تکه از مجموعه لباس احرامیم را هم خریدم . کفش سفید . پوشیدم و عکس یادگاری انداختم ، از سیاهی چادرم و سفیدی کفشم .

دختری با کفشهای احرامی

شاید قبل از عزیمت و شاید هم در سفر سری به این گلخانه ! زدم . همه را دعا می کنم خاصه کسانی که نظر بدن .

راستی کسانی که محبت کردن و لینک اینجا رو گذاشتن تو وبلاگشون لطف کنن و یه نظر بدن و یه اوکی بزنن تا وقتی از مکه برگشتم از شرمندگیشون در بیام . تا حالاش که فرصت نکردم و بعضی ها رو فراموش کردم .

القصه... حلال کنید 




کلمات کلیدی :

الکسا