سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افــــطار

ارسال‌کننده : گل دختر در : 85/7/19 9:19 عصر

امشب افطاری مهمان دفتر توسعه وبلاگ دینی بودیم و بهانه ای بود برای افطار روزه سکوتم .
قبولم باشه!
اصلا نمی خوام در مورد حضور خانم های وبلاگ نویس در افطاری واینکه نزدیک بود مسئولان دفتر توسعه قِسِر(قصر؟غسر؟غصر؟...؟) از زیرش در بروند و بهانه بتراشند صحبت کنم . اصلا ! این رو هم نادیده بگیرید .
به هر حال زحمت کشیدند و مکان مناسبی فراهم کردند که جای بسی تشکر و تقدیر و مراتب احترام و سپاس گزارم .
افطار به صرف نماز و منبر و حاج آقا راستگو با مخلفاتی از سوپ و چلو مرغ و نوشابه بود . اول نمازمان را در مسجد امام حسین(ع) به جا آوردیم و سپس با جمعی از خانومها که خیلی هاشون رو برای اولین بار زیارت می کردم راهی رستوران شقایق شدیم . سه تفنگدار معروف ، عاشق یوسف فاطمه  ، بلنج ، ایمانه و نان و نمک و مسئول خانه وبلاگ نویسان تهران از گل دخترهای مجلس بودند . جای همسر یک روحانی هم خالی بود .
در رستوران خانم های جزب اللهی انتظار ما را می کشیدند و اگر بیشتر دقت می کردم از برق چشمانشان می شد توطئه شان را خواند . بعله ... روزه ام را با چای شور حاصل شیطنت دختران افطار کردم  .
شوق دیدار وبلاگ نویسهای قمی فرصت صرف کامل افطار را ازمان ربود . پس از دیدن یک پیام بازرگانی با مقدمه ای از جناب آقای نجمی به استقبال سخنان دل نشین حاج آقا راستگو رفتیم . یک تذکر انضباطی هم ضمیمه مقدمه کنید که :
 « دوستان وبلاگ نویس لطف کنند هنگام ایراد سخنرانی سیـــــب میل نکنند چون صداش در فضای رستوران طنین انداز می شود . »
و دیدم که با چه جسارتی در ملأ عام دقیقا روبروی جناب نجمی سیــــــب تناول فرمودند . جسارت وبلاگ نویسی یعنی همین ! و البته بعضی ها در خفا مشغول بودند که آن هم هنری میخواهد .

فکر می کردم که جناب آقای راستگو می خواهند مثل بعضی از حضرات روحانی بدون اینکه دستی در کار داشته باشند سخن برانند که خوشبختانه دیدم خودشان این کاره هستند وبه ترفند های خاص وبلاگ نویسی و جذب مخاطب ( مثل آلیس در سرزمین عجایب ! ) آشنا هستند . سخنان خوبی داشتند . در باره اینکه باید وبلاگ نویس خط مشیش را مشخص کند که آیا می خواهد با عنوانی مذهبی و برای افراد مذهبی وبلاگ بنویسد یا با عنوانی که به ظاهر مذهبی نیست مخاطبش را جذب کند و هر دو ضروری است .

و اما لب کلام : بیشتر کسانی که در همایش وبلاگ نویسان قرآنی شرکت داشتند از برنامه ها رضایت چندانی نداشتند و عنوان می کردند که کار جدیدی صورت نگرفت وافق های نوین برای وبلاگ نویسی قرآنی به رویمان گشوده نشد . علت امر این بوده که عنوان همایش بسیار دهن پر کن بود که « همایش وبلاگ نویسان قرآنی » است اینجا و انتظار پرداختن تخصصی به امر وبلاگ نویسی قرآنی می رفت .
 اما مجلس امشب عنوانش مجلس « افطار » بود و انتظار عمده ای که می رفت همان سوپ و چلومرغ و نوشابه و دیدار دوستان بود که بحمدلله برآورده شد . سخنان حاج آقا راستگو هم دسری بود بر افطار که به شیرینی مجلس افزود . خـــــوب بود . در مقام افطاری رضایت بخش بود . خسته نباشید .

جناب کشکول هم خیلی داااغ در مورد مراسم نوشتن که احتیاط مستحب هست بخونید . و شب نوشت باز هم در شب نوشت .   ( به علت مظلومیت حاد دوبله تبلیغ می کنم !) چون نشون بدیم اول و آخر شدن ملاک نیست تا ظهور که اول نوشته رو آخر میگم !!! به وبلاگ ایـــــن آقا هم سر بزنید ... هم در مورد افطاری نوشته و هم کدجاوای شهادت حضرت علی(ع) رو میتونید از اونجا کپی کنید و بذارید تو وبلاگاتون .

در قسمت عکس و مکث هم چندین عکس کار گذاشتم ... که هنوز غیر قابل دسترسیه.... ولی لینکشون رو اینجا می ذارم

یک . دو . سه . چهار . پنج . شش . هفت . هشت .
 




کلمات کلیدی :

الکسا