سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجمع دانشجویان کبیر

ارسال‌کننده : گل دختر در : 85/12/25 6:50 عصر

نوشته شده به تاریخ بیست و سوم اسفند ماه سال پیامبر اعظم (ص)
امروز به لطف کنسل شدن آخرین امتحانمان در سال 85 ، ساعتی را بیکار بودم که به مطالعه بردها و نوشته های آویزان به در و دیوار جامعة الزهرا پرداختم . هر واحد و تشکیلاتی چندین برد تبلیغاتی و آموزشی دارد که هر کس با هر سلیقه ای می تواند مطلب باب ذوقش را در آن ها بیابد .
در گوشه ای روزنامه کیهان به تاریه سه شنبه 22 اسفند 85 را دیدم و خبری که توجهم را جلب کرد :

روز گذشته صورت گرفت
 تجمع دانشجویان دختر دانشگاه امیر کبیر در اعتراض به حریم شکنی در میتینگ دفاع از حقوق زنان
سرویس علمی- آموزشی . جمع کثیری از دانشجویان دختر دانشگاه امیرکبیر با برگزاری تجمعی ضمن اعتراض به برگزاری مراسی تحت عنوان دفاع از حقوق زنان در دانشگاه خواستار پاسخگویی مسئولین دانشگاه نسبت به صدور مجوز برای چنین برنامه ای شدند . ...

مشکل ما در مواجهه با 8 مارس این است که نهادهای دولتی و صداوسیما آن را به رسمیت نمی شناسند و برنامه ای برای معرفی الگوی شایسته زن مسلمان ندارندو حتی خبر اعتراض مادران فلسطینی را بدون مناسبت آن که روز جهانی زن بوده پخش می کنند و از طرف دیگر نمی توانیم مانع از برگزاری تجمع ها و میتینگ هایی از جانب گروه های حامی تفکرات فمینیستی شویم .
و نتیجه بی تفاوتی ما این است که دختران دانشجوی دانشگاه امیر کبیر تازه بعد از یک هفته دادشان در آمده که چرا خانم لاهیجی حجاب را توهین به زن می داند و حجاب در جامعه امروز ما ، زن را عامل فساد معرفی می کند . (؟!)
کاش به جای همچین برخوردهای انفعالی کمی پیش دستی می کردیم .
گرامی داشت روز ولادت سرور گل دختران عالم حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن با برگزاری مراسم هایی در 8 مارس جهت تبیین وظیفه زن مسلمان در عصر حاضر با تأسی به سیره آن حضرت...
... هیچ منافاتی ندارد !

( اولین تجربه ی نوشتن پست وبلاگ در جامعة الزهرا به وسیله خودکار و کاغذ !)




کلمات کلیدی :

الکسا