سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز خدایی

ارسال‌کننده : گل دختر در : 86/1/8 11:30 عصر


از نوروز 85 که در چند متری ضریح حضرت علی (ع) سالمان را تحویل کردیم به خودم وعده داده بودم نوروز 86 را در کربلای شلمچه تحویل کنم . با بسیج دانشگاه یا حوزه یا وبلاگ نویسان تفاوتی نمی کرد . عمره تابستانی و زیارت مشهد در عید سپید فطر هم بهم باورانده بود که سال سراسر زیارتی دارم و ختمش به شلمچه است .
رفتند و نرفتم . خواستم بروم ولی نشد . برای بدرقه شان چندین ساعت در مبدأ پرواز همراهشان بودم و کسی نگاه عمیق دریایی ام را نفهمید . چند ساعتی با بعضی دوستان قدم زدیم و آنلاین ترین چت را کردیم و بعد دوستان تهرانی که تشریف آوردند و به قول خانم زنده یاد سرگردنه ایستادم و تا وبلاگهایشان را لو نمی دادند خلاصی نمی یافتند و بعد در اتوبوس ازشان خداحافظی کردم و آرزوی سفر خوش . حالا که برگشته اند و ام ، هر وبلاگ و کامنت و صفحه ای که می بینی بوی خاک شلمچه می دهد و من با این رایحه غریبم . اوایل فقط عکسهای فوری را به دقت می دیدم و اواسطش که الان است آنها را هم فوری و گذرا می بینم . برای خودشان مسابقه گذاشته اند و یاد ایام خوش سفر می کنند و دل می سو زا نند .
اما امام رضایی داریم که شهادتش را در مشهد الرضا میهمانش بودیم و در ساعات سال تحویل عجب حالت تحولی بهمان دست داد و روز بعد صحبتهای رهبر عزیز انقلاب و سال « اتحاد ملی و انسجام اسلامی »
با نگاه بلاگری آرزوی سال اتحاد دفاتر توسعه وبلاگهای دینی و مجامع وبلاگ نویسان مسلمانان و هیئات بلاگ و غیره و ذالک و سال گشایش در ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) را می کنم . آغاز امامت خورشید ولایت مبارک باد .
 الا که راز خدایی
     خدا کند که بیایی
        تو نور غیب نمایی
            خدا کند که بیایی
                  دمی که بی تو سر آید
                       خدا کند که نیاید
                           الا که هستی مایی
                                  خدا کند که بیایی


استراتژی های نوین هشتاد و شش گلدختری :
1- کامنتهای تبلیغاتی و تبریکاتی و تعذیراتی و ... به صورت خصوصی باقی خواهد ماند تا درس عبرتی باشد برای سایرین .
2- کلیه لوگوها به علت بالا رفتن سرعت لود صفحه حذف خواهد شد .
3- کم رنگ خواهم شد .




کلمات کلیدی :

الکسا