سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بانوان حامی مستر پرزیدنت

ارسال‌کننده : گل دختر در : 88/3/15 7:50 عصر

(+)همایش بزرگ بانوان حامی احمدی نژاد با حضور بیش از 27 هزار نفر از بانوان تهرانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

بانوان حامی مستر پرزیدنت



کلمات کلیدی : زنان، انتخابات، احمدی نژاد

احمدی نژاد رسانه جهانی

ارسال‌کننده : در : 88/3/14 9:14 صبح

دیشب مناظره آقای موسوی و دکتر احمدی نژاد بود، اولین سوالی که موسوی برای ایراد گیری به دولت دکتر احمدی نژاد کرد این بود که چرا مسئله هلوکاست را مطرح کرده؟! با این که جناب دکتر جوابش را دادند اما باز روی حرف خود ماند و به طریقی مسئله را پیچاند.
حالا من در اینجا کمی مسئله را بازتر می کنم که ببینید ایراد موسوی به مثابه چیست.
سایت وزارت خارجه اسرائیل در همان بحبوحه صریحا اعلام کرد که ، برای اسرائیل هیچ چیز از این بدتر نمی تواند باشد که درست در همان روزی که باید هولوکاست بزرگ داشته شود انکار کنننده هولوکاست موفق شود پشت یک تریبون جهانی قرار بگیرد و علیه نژاد پرستی اسرائیلی سخن بگوید .
این در حالی ست که آقایان این کار اقای دکتر را اهانت به ملت ایران می دانند. کدام اهانت؟! این که خود آنها به این اعتراف کردند که تو دهنی محکمی خوردند آیا برای ملت ایران شرم آور است؟! کاری که در هیچ کدام از دولت ها انجام نگرفت.
بگذریم..
همچنین شیمون پرز رئیس جمهور رژیم صهیونیستی اسرائیل گفت: من احساس شرمندگی می کنم هنگامی که می بینم سخنران نخست اجلاس ژنو هولوکاست را انکار کرده.
همچنین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مجعول هم، سخنان دکتر احمدی نژاد را زهر آگین دانست و محکوم کرد.
خوشبختانه آنقدر این سخنرانی برای صهیونیسم بین الملل نگران کننده بود که علاوه بر مطالبی که در مطبوعات و خبرگزاری ها و سایت های خود بر علیه آن منتشر کردند عوامل داخلی آنها را در ایران همزمان به سیاه نمایی این حرکت و سخنان شجاعانه و افشاگرانه که دل مستضعفین عالم و در رأس آن مردم مظلوم فلسطین به خصوص غزه را شاد کرد پرداختند ، و شرکت دکتر احمدی نژاد در این اجلاس را ( ماجراجویی در سیاست خارجی! و افتضاح! و سبب وهن نظام! و سبب بر باد دادن حیثیت جمهوری اسلامی ایران در جهان! و موجب اهانت به ملت ایران! و تکرار ژنو کیفیت جمهوری اسلامی و همه ایرانیان را مورد تهدید قرار می دهند!) دانستند!
این ها همان موضعگیری های همسو با سایت وزارت امور خارجه اسرائیل است که اعلام کرد سخنان دکتر احمدی نژاد به جای آنکه سودی برای رژیم ایران به دنبال آورد موجب افزایش نفرت جهانی (بخوانید جهان صهیونیسم) نسبت به حکومت ایران شد!!!
و این ادعاها در شرایطی صورت می گیرد که حین ترک جلسه سخنرانی توسط عده ای معدود از عوامل صهیونیسم جهانی از جمع 4500 نفری حاضر در سالن بقیه با تشویق های ممتد خود به حمایت از افشاگری های دکتر احمدی نژاد پرداختند که این خود دلیلی بر منزوی شدن رژیم صهیونیستی در جهان است.
راستی در خانه دشمن به دشمن گل زدن تشویق ندارد؟!
و باز هم بگویید مطرح کردن این موضوع یک بی انصافی بزرگ در حق ملت ایران است ... 

 




کلمات کلیدی :

منازعه

ارسال‌کننده : گل دختر در : 88/3/14 12:32 صبح

گفت آن یار کزو گشت سر دار بلند
جرمش آن بود که اسرا هویدا می کرد.



کلمات کلیدی : مناظره

نجات

ارسال‌کننده : در : 88/3/13 7:7 صبح

به نام خدا
چند ماهی از سفرمان به سوریه و لبنان میگذرد اما من هنوز کم و بیش در همان حال و هوا هستم. یعنی دوست دارم که باشم. هر روز به خاطراتم فکر میکنم و به هر بهانه ای در موردش با همسرم صحبت میکنم. از یادآوری آن خاطرات هردو خوشحال میشویم، حرف میزنیم، میخندیم، آه میکشیم و گاهی هم چشمانمان لبریز از اشک می شود. عکسهایی که خودم یا دوستان عکاس همسفرمان گرفتند هم یکی از ارزشمندترین یادگاری های آن چند روز است. هفته ای چند بار سراغشان میروم و با دیدنشان لحظه به لحظه آن خاطرات را مرور میکنم.
صحنه های زیادی از سفرمان در ذهنم مانده؛ بعضی پر رنگتر بعضی کم رنگ تر. یکی از پر رنگ ترین عکس ها که اصلا انتظار دیدنش را در خارج ار ایران نداشتم. عکس رئیس جمهورمان بود: یکی در سوریه که تصویر خندانش کنار چهره حافظ اسد و سید حسن نصرالله در زمینه ای پر از گل قاب قشنگی شده بود.این قاب در مغازه تابلو فروشی در دمشق بود.
 دیگری قاب عکسی بود که در اتاق پدر سید حسن نصرالله در بیروت به دیوار نصب شده بود. در آن تصویر دکتر احمدی نژاد و پدر سید حسن لبخندزنان به گرمی دستهای یکدیگر را می فشردند. برایم خیلی جالب بود چون ما ایرانی ها ارادت خاصی به حزب الله بخصوص رهبر آزاده اش سید حسن داریم و خیلی هامان دیوارهای خانه را با عکس او زیبا کرده ایم اما پدر او به جای عکس پسرش عکس رئیس جمهور ما را نصب کرده بود. پدر سید مهمان نواز  بود. طبع لطیفی داشت و شعر هم میگفت. استقبال گرمش از ما را هرگز از یاد نخواهم برد.
جالب است بدانید سوری ها و لبنانی ها دکتر احمدی نژاد را  احمدی نجات و بعضی نجات میخواندند.

 

لبنان
جالب است بدانید: حزب الله لبنان دقیقا فردای فتح خرمشهر متولد شد و این در حالی است که این فتوحات با جان فشانی و ایثار افراد تحصیلکرده ای چون دکتر محمود احمدی نژاد به دست آمد. دکتر احمدی نژاد در طول هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از عملیات ها حضور داشت و اغلب در پست شناسایی و اطلاعاتی برای دفاع از خاک وطن جان فشانی کرد.




کلمات کلیدی : احمدی نژاد

همایش انتخاباتی؛ اینجور و اونجور

ارسال‌کننده : گل دختر در : 88/3/10 2:48 عصر

این روزها همه‌اش به سایت‌ها و ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مختلف سرمی‌زنم. سایت را که قبلا هم می‌رفتم؛ اما این ستادهایی که به قول شیرازی‌ها گُله به گُله همه جا سبز شده برایم تازگی دارند. ( البته همه‌شان هم سبز! نشدند) تا این لحظه به شش ستاد سرک کشیده‌ام. دوست دارم وقتی در جلسه سخنرانی یا ستاد حمایت از کاندیدای خاصی شرکت می‌کنم خودم را از پیش‌فرض‌های ذهنی‌ام جدا کنم و فضا را با تمام متعلقات و مایحتوی‌اش درک کنم؛ اینقدر که به شال سبز پوشیدن هم افتادم!

دیروز رفتیم همایش طلاب و دانشجویان اصول‌گرای حامی احمدی‌نژاد. دو سوم صندلی‌ها را آقایان پر کرده‌بودند و یک سومش را خانم‌ها. خیلی همایش جالبی بود.

•    همه با همان لباس‌های معمولی‌شان آمده‌بودند، آرام و بی‌صدا سرجایشان نشسته بودند و به حرف‌های سخنران گوش می‌دادند؛ من فکر می‌کردم باید لباس فرمی، دستبندی چیزی داشته‌باشند!

•    ابتدا سخنران کمی مقدمه چینی کرد و از اهداف انقلاب و ضرورت نظام اسلامی گفت؛ اما من فکر می‌کردم باید با تخریب نامزدهای رقیب سر صحبت را باز کرد و به طرز محیرالعقولی به اصلح بودن کاندیدای منظور ربطش داد!

•    هر کسی که مخالف بود یا شبهه‌ای داشت، کتبی می‌نوشت یا سوالش را شفاهی می‌پرسید؛ من فکر می‌کردم اگر کسی مخالف است حتما باید داد بزند تا بقیه صدایش را بشنوند!

•    سخنران مرتبا سفارش می‌کرد که به کسی توهین نکنیم و سعی می‌کرد اسم کسی را نبرد؛ من فکر می‌کردم سخنرانی تبلیغاتی یعنی به مردم توهین‌های جدید یاد بدهیم و آنها را علیه مخالفان تحریک کنیم!

•    وقتی کسی با جمع مخالف بود، بقیه‌ی جمع در سکوت و تفکر به حرف‌هایش گوش می‌دادند یا احیانا به بغل‌ دستی‌شان چیزی می‌گفتند؛ من فکر می‌کردم اگر کسی نظر تکی دارد بقیه حق دارند دستانشان را ببرند بالا و به حالت توسری زدن به طرف آن فرد همه با هم بگویند دروووغه!

•    جاهایی که بحث داغ می‌شد سخنران کمی پرشورتر حرف می‌زد یا بلندگو را به دهانش نزدیک‌تر می‌کرد؛ من فکر می‌کردم باید اینقدر داد بزند که هر کس از خیابان رد می‌شود بشنود و از خانه‌های کوچه پشت سخنرانی هم توئیت کنند که فلانی دارد سخنرانی می‌کند!

•    فکر می‌کردم سخنران باید همه‌اش مثال بزند، انتقاد کند و در همه مسائل ریز اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... کلهم جمیعا خودش را عقل کل بداند؛ اما آنجا حرف از اسلام و انقلاب و جهان و مسائل جهانی بود!

خلاصه اینکه... دیروز همایش جالبی بود.



کلمات کلیدی : اخلاق انتخابات، ستاد تبلیغات، تخریب، احمدی نژاد، میرحسین موسوی

<      1   2   3   4   5   >>   >

الکسا