ادامه چون زياده از 8000 حرف اجازه نداد
وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ يَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا يُبْدينَ زينَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى جُيُوبِهِنَّ وَ لا يُبْدينَ زينَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَني إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَني أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَكَتْ أَيْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلى عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ ما يُخْفينَ مِنْ زينَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَميعاً أَيُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (31)
بگو به زنان(ي كه ميخواهند)مومن (باشند . براي ايمان آوردن بقرآن اجباري از طرف پيامبر(ص) بر ما نيست: وَ قُلِ الْحَقُّ مِنْ رَبِّكُمْ فَمَنْ شاءَ فَلْيُؤْمِنْ وَ مَنْ شاءَ فَلْيَكْفُرْ إِنَّا أَعْتَدْنا لِلظَّالِمينَ ناراً أَحاطَ بِهِمْ سُرادِقُها وَ إِنْ يَسْتَغيثُوا يُغاثُوا بِماءٍ كَالْمُهْلِ يَشْوِي الْوُجُوهَ بِئْسَ الشَّرابُ وَ ساءَتْ مُرْتَفَقاً (29 الكهف) بگو حق از رب تان . حال هر كه خواست مومن شود و هركه خواست كافر . ما آماده كرديم براي ظالمين آتشي كه احاطه كرد آنها را اطرافش و اگر فريادرس بخواهند بفريادشان مي رسند با آبي مانند فلز مذاب كه صورتها را پخته مي كند بد نوشيدني اي و بد اجتماعي است) ... و آشكار نكنند زينت خود را جز آنمقداري كه قهرا ظاهر است از آن ... و آشكار نكنند زينتشان را مگر براي شوهرانشان يا ... كودكان كسانيكه بر عورات زنان آگاه نشدند و نزنند با پاهايشان تا دانسته شود آنچه مخفي دارند از زينتشان وتوبه كنيد همگي به سوي خدا اي مومنان شايد به بقا در خير برسيد .
ايا صحيح است كه فكر كنيم پروردگار گفته است اي زن جوان اگر صورتت و دستهايت را پوشيدي پوشيدي اگر هم نپوشيدي خودت ميداني از نظر من هيچ اشكالي ندارد اما هرگز نبايد جوري راه روي كه صداي النگو يا دستبندت يا پاشنه ي كفشت فهميده شود . نه هرگز صحيح نيست همچين فكري بكنيم بلكه وقتي نهي ميكند از شنيده شدن صداي اشياء بيجاني كه مطلوب مرد نيست حتما وحتما راضي به ديده شدن صورت و دست كه مورد طلب هستند نيست