• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : قحط النساء
  • نظرات : 15 خصوصي ، 21 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام عليكم

    خداوند وقتي ديگر از بندگانش خوشش نيايد بر دل و چشم و گوش انان مهر مي نهد . اينان نيز مهر بر دل و عقل و چشم و گوششان خورده كه فقط در توهم پيروزي خود چنين بلوائي را بر پا كردند البته از انجا كه عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد با حمايت استكبار و صهيونسيت چهاني از آنان خيلي زود عقبه انان براي مردم آگاه ايران زمين روشن و بر ملا شد.

    خداوند به شماخير عطا فرمايد.

    + فاطمه 

    حالا شما زياد ايراد نگيرين ديگه ما كه چار تا كلاس بيشتر سواد نداريم. ( اين خانم رهنور فكر كرده همه مثل خودش خيالباف و مدرك قلابين ).

    خيلي جالب بود. كيف كرديم. مخصوصا اون پي نوشتاي باحال تر تر!‏

    + .. 
    بابا ..ايميل..كامنت...حقا كه آخر فرهنگ وتمدني...

    سلام هروقت ميامو بهت سرميزنم مشعوف ميشم بهم سربزن تازه واردمو غريب پس غريب نوازي كن!يه جورايي مثل خودتم اما ازنوع خوابگاهيش

    سلام گل دختر چرا ميخ كردي رو اين بدبخت بيچاره ها پا ميشن تحصن ميكنن ها گفته باشم باشم به نظر شما چطوري مي تونم يه وبلاك خوب داشته باشم.

    هميشه پيرو ولايت باش تا گمراه نشوي

    سلام

    جالبه

    به يکي از دوستان ميگفتم از زمان گل کردن اين فائزه خانم در اذهان عمومي ما چند سال ميگذره؟!واقعا قحط النسا آمده؟اين همه فرصت بوده و يکي نتونسته با اينا...!؟

    لا اله الا الله

    يکي از مهم ترين نکته اي که در پيام امام خميني ( رضوان الله عليه ) به مناسبت شهادت دکتر مصطفي چمران بسيار مورد دقّت است اين ميباشد که حضرت امام در اين پيام فرمودند: چمران عزيز با عقيده ي پاک خالص غير وابسته به دستجات و گروههاي سياسي،و عقيده به هدف بزرگ الهي،جهاد را در راه آن از آغاز زندگي شروع و به آن ختم کرد.


    اين دور انديشي حضرت امام به خوبي نشان داد که بيشتر حوادث تلخ زمان حيات پر برکت ايشان سر از دستجات و گروههاي سياسي در مياورد و به همين خاطر بود که دستور انحلال تنها حزب پاک، يعني حزب جمهوري اسلامي را داد تا چهره ي کثيف ديگر احزاب به خوبي نمايان شود و همچنين چهر ه ي پاک حزب جمهوري اسلامي مخدوش نشود و از همه مهمتر نفوذ برخي از افراد غير پاک به اين حزب از دلايل انحلال آن بود.


    در زمان کنوني و بعد از رحلت حضرت امام تمام حوادث تلخ ازجمله: کوي دانشگاه،قتل هاي زنجيره اي،روزنامه هاي زنجيره اي،توهين عدّه اي از نمايندگان دوره ي ششم مجلس به مقام معظم رهبري ( مدظلّه العالي ) مبني بر نوشيدن جام زهر به مانند امام و... همه و همه سر از دستجات و گروههاي سياسي و احزاب در مي اورد.


    حالا خواننده ي گرامي! اگه يه کم سر مبارک را بالا بياري و از بالا به حوادث اخبر و اين اغتشاشات به بهانه ي تقلّب در شمارش آرا رو نگاه کني متوجّه ميشي که همه سر از همين دستجات و گروههاي سياسي و احزاب در مي آورد!


    احزاب اگر خوب هم باشند باز هم منافع خودشون رو در نظر ميگيرند نه نظام جمهموري اسلامي ايران را، تنها حزبي که به طور دقيق با نظام جمهوري اسلامي پيش ميرفت همان حزب جمهوري اسلامي بود که نماينده نظام جمهوري اسلامي بود.

    اي ول

    احسنت

    خيلي باحال بود

    بذا برم صداش كنم بگم بياد بخونه

    بالاخره هر نسبتي نداشته باشيم نسبت فاميلي كه داريم!

    خيلي خوب بود
    اگه بعضي ها حقيقت و بفهمند ، واقعا که برخي اين روزها چشم حقيقت بينشون بسته است!!
    + سميه 

    با سلام هم وبلاگ خوبي داريد هم قلم زيبايي.كم پيش مياد كه يه وبلاگ اين طوري نظرم و به خودش جلب كنه كه بخوام آرشيوش و هم بخونم.كاش بانوي روشنفكر ايران زمين يك چهارم شما عقل وشعور داشت. ان شاالله موفق باشي

    + آشيانه پرستو 

    + هم سنگر 

    سلام به خوانندگان گل دختر.

    اوج دموكراسي (بخوانيد ديكتاتوري مدرن) و اوج روشنفكري (بخوانيد ادله خاله زنكي) را در ادله اين خانم و شوهرشان ديديم. كساني كه حتي حاضر نيستند به شعار دموكراسي خود پاي بند باشند. چرا نمي خواهند بدانند كه ايران تهران نيست! ايران همه ايران است!

    اميدوارم از اين اعمالشان قصد سوئي عليه نظام نداشته باشند اگر چه احتمال نيز دارد كه در بازي طراحي شده امثال حجاريان و بهزاد نبوي و... به بازي گرفته شده باشند و خودشان هنوز متوجه آن نشده باشند.

    باي.

    سلام اونجا پيش عمه سادات دعا کنيد اين مسايل ختم به خير بشه .

    سلام به خواهر خوبم

    خوشحالم كه مي بينم يه طلبه خوش ذوق تو مسائل اجتماعي وارد شده و خوب هم وارد شده

    آرزوي موفقيت پايداري و سرافرازي براتون دارم

    در پناه مولاي خوبان عاقبت بخير بشيد ان شاء ا...

       1   2      >