• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : باور کن اينجا هم کربلاست
  • نظرات : 10 خصوصي ، 26 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عطارد 

    فرقه اي سراسر خنده

    علماي وهابي عربستان از فتواي يکي از زنان هم کيش خود به خشم آمده و او را " الضالة المضلة "( گمراه گمراه کننده) لقب دادند.

    به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از تابناک،خانمي که گفته مي شود " نادين البدير "، نويسنده و دانشمند سعودي است ، که فتوا داده زنان نيز بايد همانند مردان صاحب اختيار انتخاب چهار همسر باشند تا در تساوي حقوق مردان و زنان عدالت رعايت شود !

    اين موضوع با واکنش هاي متفاوت و البته مخالفت هاي بسياري همراه شده است .در همين باره " شيخ عبدالله بن سليمان المنيع " رئيس هيات العلماء عربستان " نادين البدير " را " الضالة المضلة " ناميده و گفته است : مهم نيست که اين خانم تبعه چه کشوري است و مهم نيست که جوابي به او داده شود زيرا سخن هجو هميشه هجو بوده و باطل همواره باطل است و اميدوارم که دستگاه قضايي حکم لازم را براي جلب و بازخواست اين خانم صادر کند.

    شيخ "عبدالله " همچنين افزود : سخنان اين زن من را به ياد سخنان ابولهب انداخت که وقتي يک سوره کامل قرآن در مذمت و لعن او نازل شد سخناني را بر زبان راند که البته شايسته خود او بود.

    در همين باره " خالد فواد " نائب رئيس حزب "الشعب" مصر نيز در واکنش به اين موضوع دادخواست محاکمه " البدير " را به مدعي العموم مصر ارائه داده است.

    لازم به ذکر است اين زن با نوشتن مقاله اي در روزنامه " المصري اليوم " چاپ قاهره و انتشار آن در صفحه اول اين روزنامه، اختيار داشتن 4 همسر براي مردان را " احتکار جنسي " ناميد و خواهان صدور فتواي جهاني براي احقاق حق زنان در اين مورد شد !