گلدختر خانوم در نقل روايات به نظر مي رسد تبعيض قائل شده اي و سپس نتيجه گيري دلخواه خود را کرده اي . اين روايات که آورده اي عمدتا در کتاب کافي و يا تهذيب و ديگر کتب معتبر شيعه است . شما درباره ثواب احياء سنت به يک روايت بسنده کرده اي اما براي نهي از ازدواج موقت که طبيعتا تحت شرايطي بوده عمده روايات را آورده ايد.
نمي دانم از کجاي اين روايات برداشت کرده ايد که مردي که زن سالم دارد ازدواج موقت براي او جايز نيست ؟ اين روايات زياده روي در ازدواج موقت را درصورتي که باعث رها کردن زنان دائم شود مذمت کرده است. روايات زياد ديگري هم در اين کتابها هست که با وجود داشتن زن دائم مرد را به احياء سنت دعوت مي کند . چرا از اين روايات کم گفته اي ؟ روايت حميري از امام زمان عج را چرا نياورده اي که با وجود داشتن زن سالم و سربراه دعوت به احياء سنت مي کند؟ در ضمن هيچ مرجع تقليدي نگفته اگر مردي زن سالم داشته باشد نمي تواند ازدواج موقت کند . اصل ازدواج موقت براي جلوگيري از فحشاست . حتي در برخي روايات آمده که اگر مي توانيد با زنان فاحشه و مشهور به زنا ازدواج کنيد و با اين کار او را از فحشا بازداريد . چرا از اين روايات نگفته ايد ؟