• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : كار هر زن نيست
  • نظرات : 1 خصوصي ، 57 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + حامد 

    اووووووووووووووووووق

    يه مشت زن وحشي

    مسلمونيد ديگه

    + LU 
    در مورد خرمشهر ننوشتم. شخصي که نوشته خودش مرجعش رو بهت معرفي کنه اما به عنوان يک خوزستاني که پدر و مادر و فاميل در آبادان و خرمشهر بودن خوب مي فهمم قبل و بعد از جنگ تفاوت خرمشهر و آبادان چيه
    حتي اونهايي که به رژيم اسلامي شما اعتقاد دارن اين رو منکر نميشن آبادان و خرمشهر قلب توسعه ايران بود تفاوت آشکار جمعيت ساکن در اين 2 شهر با قبل از جنگ نشون ميده اين 2 شهر در چه وضعيت فلاکت باري هستن .

    نمي دونم شما از چه دفاع ميکني ؟ لطفا خودتون تشريف ببريد به آبادان و خرمشهر از نزديک با مردم کوچه بازار حرف بزنيد و بعدا قضاوت کنيد تعداد معتادين آنقدر زياده که براي ديدنش نيازي به هيچ عينک دودي نداريد.
    + LU 
    جناب عظيما
    ممنون از اينهمه مطلبي که نوشتي
    1. هواپيمايي که در جنگ کوزوو 1999 هدف گرفته شد F117 بود و از تکنولوژي ضعيف تري نسبت به B-2 برخورداره
    اين تصوير جنگنده سقط شده F117 بدست يوگوسلاوي
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:F-117_canopy.jpg
    ، ادعاي هدف گرفتن B-2 توسط نيروي هوايي يوگوسلاوي مطرح شد اما هيچ شواهدي مستند (نظير تصوير قطعات) ارائه نشد. اين هواپيما طي 8 هفته ابتداي جنگ 33 % از اهداف زميني يوگوسلاوي رو نابود کرد و به نظر مياد صرفا براي تقويت نيروي خودي ادعا کردن که اين هواپيما رو زدن.

    2. ما با عراق زماني درگير بوديم که اين هواپيما هنوز ساخته و عملياتي نشده بود.

    3. اين هواپيما از معدود بمب افکن هاي جهانه که قابليت رها کردن بمب از ارتفاع 50000 پايي رو داراست و بعيد مي دونم اين يک بلوف باشه، ايالات متحده بدليل گستردگي رسانه ها و مراکز تحقيقاتي به سادگي نمي تونه بلوفي بزنه که توسط همين رسانه ها درز پيدا نکنه.

    4. ما 24 بمب افکن سوخو 24 داريم و چند Su 25 که عملا براي حمله به مواضع زميني و ناو ها استفاده ميشه، سوخوي شکاري مثل SU-27 خريداري نشده.
    Mig 29 به تعداد حدودا 40 فروند عموما متعلق به ابتدا و اواسط دهه 90 داريم که آنهم در مقابل صدها فروند جنگنده هاي پيشرفته دشمن قابل قياس نيست.
    تعجب ميکنم از ميراژ گفتيد، حدود 10 فروند ميراژ F1 داريم که آنهم از غنايم جنگ ايران-عراق بوده و اصلا قابليت عملياتي ندارند

    و اما F-14 دوست عزيز اين جگنده اگرچه يک شاهکار نظامي بوده اما از آخرين تحويلش به ايران 32 سال مي گذره چند نسل تکنولوژي عوض شده و همه اين هواپيماهاي F14 در دوران جنگ فرسوده شدن، جنگنده ماشين نيست که موتور پيکان رو به روي بدنه پژو نصب کنيم! و افتخار کنيم خودرو ساز شديم!
    از حدود 80 فروند جنگنده F14 الان تنها 40 جنگنده قابليت پرواز دارند اما قابليت عمليات نظامي ؟! الله اعلم

    در مورد F4 و F5 تعداد زيادي داريم از هر کدام بالاي 60-70 فروند اما اينها از همان نوع هواپيماهايي بودن که در جنگ ويتنام استفاده ميشد لطفا به تاريخ نگاه کنيد بسياري از اين شکاري ها متعلق به دهه 60 ميلادي يعني بيش از 40 سال پيش !!! در مقابل F16 مثل گنجشک مقابل عقاب.

    جناب عظيما جنگ مقوله ساده اي نيست. جنگ ايران و آمريکا زميني از آب در نمياد چون آمريکا مي دونه در زمين با نيروي قدرت مندي مواجه ميشه نيازي هم نداره وارد زمين بشه نهايتا اگر ايران روي غني سازي با درصد بالا اصرار کنه روي تاسيسات هسته اي و پايگاه هاي نظامي ايران متمرکز ميشه.
    قطعا همه نيروي آمريکا در B2 خلاصه نميشه من فقط براي آگاهي از وضعيت اختلاف زياد فن آوري 2 کشور به يک نمونه اشاره کردم. جنگ 2003 طي 1 روز حدود 3000 موشک عمدتا کروز از ناو ها به سوي مراکز نظامي عراق شليک مي شد.

    هيچکسي دوست نداره وارد جنگ بشه من جنگ 8 ساله رو تجربه کردم خوب مي دونم معني جنگ چيه. بهتره بجاي اصرار بر غني سازي به يک معادله صلح با جهان برسن. پيشرفت ايران فقط در غني سازي با غناي بالاي 20 % خلاصه نميشه. کشور تاوان چي رو بايد بده؟

    + فرهاد عظيما 
    راستي ميشه اون عينکتون را عوض کنييد يا حداقل آماري را که گفتيد با قبل از انقلاب مقايسه کنيد اصلا اين آمارها ي شما از کجا آمده رفتيد ديديد... گزارش گرفتيد... آمارگيري کرديد.. زمان شاه تقريبا تمام شهرهاي ايران وضعيت افتضاحي داشتند به برکت همين رهبر ما بود که وضع ما بهتر شد وگرنه ازهمين بدتر ميشد راستي منظور شما از کار آفريني 22 قبل از جنگ در خرمشهر اشتغالزايي انگليسيها وآمرييکاييها که نبوده.... البته بعضي از اين (بعد از انقلاب ) مشکلات از سوي انقلاب نبوده از سوي مسئولين نابخرد هم بوده.....
    + فرهاد عظيما 
    سلام آقايLU .. گلدختر خانم براي شما هم مفيده. من فرهاد عظيما (بدون اسم مستعار) يکي از اين بسيجييان ...... اين قدر گول تبليغات هندسي اين آمريکاييها را نخورييد ... شما از اين هواپيما چي ميدونيد؟؟؟ لازمه که بنده توضيحاتي را در مورد اين تصويري که شما از اين هواپيماي 2.5 ميليارد دلاري بي-2 گذاشتيد مطالبي را خدمتتون عرض کنم .درسته که اين هواپيما ميتونه مسافت حدود 12000کيلومتر را با 12 کلاهک هسته اي بدون سوختگيري با سرعت 1000کيلومتر در ساعت طي کند اين هواپيما يکي از شاهکارهاي صنايع نظامي جهان ميباشد. مدخلهاي ورودي کمپرسور موتور جت اين به گونه اي خاص طراحي شده اند که قابليت بازگشت امواج مجدد حاصل از برخورد رادار را به حداقل برساند وهمين طور خروجي موتور اين هواپيما به گونه اي طراحي شده اند که گرماي گازهاي داغ خارج شده از موتور اين هواپيما از گرماي بدن يک سگ(نوعي حيوان) کمتر باشد بدنه اين هواپيما از نوعي رنگ که با همکاري گروه موسوم به نخبگان ودر نهايت اختراع نوعي رنگ ضد رادار به نام بي ام ام (اگر اشتباه نکرده باشم)240 را در بر داشت که استفاده اين هواپيما از اين نوع رنگ وبدنه هندسي ضد رادار ودستگاهاي الکترونيکي خاص باعث شده که قابليت برگشت امواج رادار دشمن به حداقل برسد ولي با اين همه تشکيلات وتبليغات اين هواپيما در يوگوسلاوي( که از نظر پدافند هوايي از ايران ضعيفتر بود ) مورد اصابت موشک سام -6 آن هم از قسمت کابين خلبان قرار ميگيرد طوري که خلبانان موفق به ايجکت نمشوند و کشته ميشوند يا در يک رزمايش بين آمربکا وانگلبس بک رادار از رده خارج شده از نوع مارکوني توانست هواپيماي ضد رادار از نوع
    f117 را شناسايي کند . حالا اگر به دستاوردهاي دفاعي ايران توجه کرده باشيد رادارهاي مطلع فجر سيستمهاي مختل کننده پلنا رادارهاي کاستا و ... توانايي کشف هواپيماهاي ضد رادار را و در نهايت هدف قرار دادن آن را از فاصله دور را دارا ميباشد. در ضمن ما در زماني که آمريکا هواپيماي بي 2 داشت وبا عراق در گير بوديم درگيريهاي مهمي هم با آمريکاييها داشتيم به نظر من اگر اين بمب افکن ميخواست مورد استفاد قرار گيرد بايد آنجا مورد استفاد قرار ميگرفت در ضمن اين بمب افکن به شرط اينکه بالاي سر هدف قرار بگيرد توانايي بمب اندازي را آن هم از ارتفاع متوسط خواهد داشت ولي مشکل اين هواپيما اين است که از هزار کيلومتر آن طرف تر يعني قبل از رسيدن بالاي سر هدف مورد شناسايي قرار گرفته و نيروههاي ايران اععم از سوخوهها وميگها وميرازها و هواپيماههاي f14با رادار بهينه شده با برد 2000کيلوتر کافي است به سمت منطقه شناسايي شده گسيل شوند وبعد با موشکهاي فونيکس يا مشابه با برد تقريبي 240 کيلوتر اين هواپيماي 2.5 تريليون توماني را هدف قرار دهد آن وقت تصور اينکه چه حالي از اين آمريکاييها گرفته خواهد شد آدم را شاد ميکند ... تازه توان نظامي ايران قابل مقاسه با سال 1361 نيست و توان باز دارندگي الان ايران اسلامي خيلي بالاتر از ايران دهه1980 است. در ضمن همه جنگ در بي 2 و... خلاصه نميشود . اگر سوالي داشتي شماره همراهم راخواهم داد.
    خداحافظ LU
    + نام اين شهر غزه نيست 

    پيش از جنگ يکي از بزرگترين بنادر خاورميانه

    http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=121531

    22 سال پس از جنگ ويران ترين بندر خاورميانه

    پيش از جنگ امن ترين شهر خوزستان

    22 سال پس از جنگ نا امن ترين

    پيش از جنگ کارآفرين ترين بندر ايران

    22 سال پس از جنگ بي کار ترين شهر ايران

    پيش از جنگ کمترين نرخ اعتياد

    22 سال پس از جنگ بالاترين نرخ اعتياد

    —————————————————————————————–

    و اما رهبر عظيم الشان صحيح فرمودند: جنگ نعمت بود.


    سلام

    منتظرم مطلبتون راجع به همسرداري رو بخونم

    اما ارزش هر كاري به سختي ان نيست كه مثلا ظاهرا اين توپ و تانكه و اين يكي اشپزي از همان ابتدا اشكالي كه در وبلاگ شما مي ديدم و چند بار هم بهشما عرض كردم اين بود كه زود وارد مباحث ديني شديد اون موقع تازه طلبه پايه يك بوديد الان خوب درساتون رو خونده باشيد شايد پايه چهار باشيد!!‌

    پاسخ

    سلام. ما ترمي هستيم پايه اي نيستيم! به هر حال از اولش كه مسلمون بوديم...
    + LU 
    اينطور که رژيم شما پيش ميره آخر مملکت رو به جنگ مي کشونه
    آماده اي خواهر بسيجي؟
    البته جنگ نوين با جنگ دهه 80 ميلادي عراق-ايران فرق داره زميني نيست. اون بالاها در آسمون هاست بايد مقابل بمب افکن هاي نامرئي B-2 بايستيد.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dc/US_Air_Force_B-2_Spirit.jpg

    http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_B-2_Spirit

    حکومتي که از هنر ديپلماسي هيچ نمي دونه بايد که جنگ نعمتش باشه.

    سلام.

    به ياد هشت سال دفاع مقدس:

    اي شهيدان! عشق مديون شماست
    هرچه ما داريم از خون شماست

    اي شقايق ها و اي آلاله ها
    ديدگانم دشت مفتون شماست

    در مقامات سلوك معنوي
    سالك پيوسته مادون شماست

    باز اين دل را به غارت برده ايد
    سينه ام جاي شبيخون شماست

    خانه ويران بيداد و ستم
    شعله ور از آتش خون شماست

    ماهيان سرخ پولك- نقره اي
    ديدگانم رود كارون شماست

    وبلاگستان حقوقي

    http://mhassani.mihanblog.com/

    http://pate.mihanblog.com/


    سلام

    پست آخرم ( درباره وبلاگ نويس گم شده ) رو بخون.

    مخصوصا واسه قمي ها جالبه

    http://yekmohammad.persianblog.ir/

    سلام

    درست كه در صدر اسلام و همين جنگ خودمان زناني بودند كه مرد بودند !!! اما كدام جا سراغ داريد كه همسران پيامبر يا دختران ايشان يا امام به جز تربيت و حمايت و .... كاري كرده باشند اگر حضور زنان در جنگها درست بود بزرگواراني از اين خانواده اولي تر بودند به مشاركت . شنيده ام حضرت ام كلثوم فرمانده پشتيبان جنگهاي پدر بود و حضرت زينب نيز .....

    پاسخ

    سلام. داستاني هست در مورد عمه پيامبر- صلوات الله عليه- كه شخصا در نبردي حضور داشتند
    + آيت الله العظمي 
    سلام عليکم حاجيه خانوم
    اسلام در خطر است. بهتر نيست بجاي جنگولک بازي درباره موضوعات مهم تر بنويسيد؟
    يعني چه که دختر و پسر مختلط در مکتب؟
    از الان مختلط هستند فردا چه مي شوند؟
    http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=121434
    بايد اقدام عاجل کنيد ناسلامتي طلبه هستيد . بصيرت داشته باشيد.
    امضا محفوظ
    آيت الله العظمي دامم براکته
    سلام!
    بله جهاد بر زن واجب نيست؛ اما دفاع بر هر كسي واجب است؛ وقتي يك نفر با كليه تجهيزات، بيايد داخل خانه تو، مجبوري از جانت دفاع كني و در آن شكي نيست.
    ضمنا از باب مزاح! آن زمان خبري از توپ و تانك ومسلسل نبود، كه زنان بخواهند بترسند.
    خدايي از پس يك مرد برآمدن، خيلي سخت است!
    ملتمس دعا
    حالا اينجا هم که خدا اسون گرفته شما سخت بگير عروس خانم

    با سلام

    از شما بعيد بود که اينگونه در انتهاي متن زيباتون جمله اي نامناسب و غير منطقي بياريد: (انصاف است که شوهر داري ....). وقتي اين مقايسه اشتباه رو انجام ميديد نشون ميديد که توجه به عمق نداشتيد.

    وقتي پيامبر عزيزمان مبارزه با هوي و هوس رو جهاد اکبر به حساب مياره و نبرد در کارزار و مشکلات جنگ رو يه جهاد اصغر? معلوم ميشه معيارهاي مقايسه اونايي نيست که من و شما داريم مي بينيم.

    از اونجا که وبلاگتون خوب و مطالبتون نوعا جالب است خواستم اين انتقاد رو خوب عنايت کنيد و خداي نکرده توي اين فضاي مجازي مروج انحراف در نحوه و روش تفکر و تدبر خصوصا در مسايل ديني نشويد.

    موفق و پايدار باشيد

     <      1   2   3   4      >