• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : تيراندازي بانوان، دفاع شجاعانه عفيفانه
  • نظرات : 2 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    بببين جالوت جون..آخ ببخش داوود جون
    اون قرص آبdها رو بخوري خوب ميشي...
    اين پرت و پلاها که تو ميگي به درد چند تا دانشجو و جوونک سوسول مثل خودت مي خوره که موفقيت رو در لرزوندن پستي و بلندي بالا و پايين بدن زن مي دونند...نه جمهوري اسلامي که معتقده زن مي توه ورزش کنه و اين حق اونه..ولي ورزش قهرماني که پره از خطر و مصدوميت و الان شده يه جور بنگاه مد و تجمل و عرضه تن زن نه!!! حالا تو و همقطارهات اگه موفقيت زن رو در اين مي دوني مايو بپوشه بره توي مسابقات شنا و شيرجه ورجه ورجه کنه خوب پيشقدم شو نواميس خودت رو بفرست..کاري به تدابير جمهوري اسلامي براي زنهاي مسلمون با عفت نداشته باش..ما به اندازه کافي زن محجبه و متدين پاراگلايدر ساز و فاکتور 8ساز و حافظ قران و تيرانداز و کاشف و نخبه داريم که نشانه موفقيت زنانمون رو توي ورزش قهرماني اون هم کشتي و وزنه برداري و وحشي بازي اي به نام ووشو و ...نبينيم...شما يه کم متحجر تشريف داري...روشنفکري رو با برهنگي مترادف نکن...ok?
    اولين تيري که در ميدان تير شليک کردم ، چنان سوتي در سرم پيچيد که گوشهام کيپ شد و تا چند دقيقه هيچ نميشنيدم و احساس ميکردم کر شدم.
    سلام
    من وبلاگ شما رو لينک کردم لطفا شما هم وبلاگ منو ليک کنيد
    وبلاگتون خيلي خوبه

    + enyaka 


    سلام خسته نباشي گلدختر خوب جو سازي مي کني خوش به حالت که دختري و به اندازه کافي بحث و جدل در مورد دخترا و زنان وجود داره شما هم خوب از حريمتون دفاع ميکني .

    در کل خوش به حالت

    التماس دعا

    ل

    فراخوان مسابقه داستانک نويسي(جامدادي)

    مسم مسابقه داستانک نويسي در فضاي مجازي نت توسط باشگاه جوانان مهر وابسته به موسسه خدمات مشاوره جوانان آستان

    قدس

    براي اطلاعات بيشتر به وبلاگ زير مراجعه فرماييد:

    www.jamedadi –mehr.blogfa.com



    سلام
    به موج عکسي ما دعوت شدين
    خوشحال ميشم عکستون رو ببينيم
    پاسخ

    سلام. انشاالله....


    سلام عليکم

    مطالب شما را خواندم وب بسيار خوب و ارزشي داريد در صورت تمايل تبادل لينک مي کنيم اطلع دهيد. يا علي سيد علي

    التماس دعا

    سلام به دوست خوبم

    وبلاگ قشنگي داري

    به وبلاگاي منم سري بزن

    البته اگه وقت داشتي!

    www.shamimezohoor.blogfa.com

    www.neadayezohoor.blogfa.com

    www.lalehayeeshgh.blogfa.com

    www.beinalhaaramein.blogfa.com

    سلام گل دختر جان!
    عزيز من مگر نمي دانستي تفنگ لگد داره!
    البته بنده دو بار ميدان تير رفتم وجمعا تا بحال 14 تا تير شليك كردم وفكر مي كنم هنوز يادم باشد تفنگ را چگونه دست بگيرم!
    + داود 

    بعله شرکت ميکنند ولي نميتونند در تمامي رشته ها شرکت کنند و اون رشته هايي هم که شرکت ميکنند بايد با زحمت زياد تر از رقبشون مسابقه بدند.چون نظام مقدس ابزار ساز از زن، زورکي ميگه خودتون رو بايد بپيچونيد. بعد خانم جان چرا از من عصباني ميشيد من نقل قول يکي از آيت الله ها رو گذاشتم در مورد فرستادن زنان به خارج از کشور. نظام چماق محور تمايل به خالي کردن اجتماع از حضور زنان داشت ولي آنقدر سطح توقعات و آگاهي زنان که توسط رژيم پهلويها به اون رسيدند بالا بود که انقلاب واپسگراي ولايت فقيه توانايي و مجال برگرداندن زنان به عقب رو نداشت و زنان اون رو تا حدي در برابر توقعات و خواسته هاي خودشون به زانو در آوردند.

    ما که همه حرفمان مستدل هست.ولي شما شعار محور عمل ميکنيد . حالا خيلي هم جواب داريد بديد به حرفهاي طرف مقابل که استدلال استدلال ميکنيد.نمونش حرفهاي مستدلي که توي کامنت قبليم زدم و شما به جيغ و جاغ پرداختيد.

    شما فقط بلديد مثل اربابتون که توي سخنرانيش اگر دشمن دشمنه نکنه نميتونه چيزي بهم ببافه، دشمن دشمنه بکنيد. دشمن دشمنه دشمن، من نميشکنم دشمن. جون چين جونم بشکن، واسه روسيه جونم بشکن.

    چيزي که مقامات رژيم به شدت به اون وابسته هستند ، به شدت به اون نياز دارند ، وجودش رو موهبتي ميدونند و وجودشون وابسته به وجود اون هست و اگر وجود خارجي نداشته باشه، در ذهنشون اون رو ميسازند و براي تغذيه و تحريک اندک حاميان رژيم به اون نياز دارند و اگر ازش نام نبرند روزشون شب نميشه و مثل سيريش و پيوند دهنده اي، حرفهاشون رو به هم پيوند ميده و در سخرانيهاشون چندين بار ذکر خيرش ميکنند چيزي نيست جز "دشمن".

    + داود 

    اون آيات الله ميگفت" فرستادن زنان ورزشکار به خارج مايه شرمساريست"

    دليل اينکه نظام چماق محور ولايت فقيه ظاهرن تيراندازي زنان زياد براش مشکلي نيست اين هست که زنان توي اون هم ساکن و بي حرکتند و هم ميتونند کاملن در پارچه مدفون باشند. زن در نظام چماق محور ولايت فقيه تبديل شده به يک کالاي جنسي که همه چيزش و همه کارش مهر ممنوع خورده است.


    پاسخ

    غيراز برچسب زدن استدلال ديگه اي داشته باشيد مي شنوم. فعلا که به کوري چشم دشمنان زنان مسلمان ايراني هم در مسابقات بين المللي شرکت مي کنند و هم رتبه هاي برتر رو کسب مي کنند.
    + eddieneed 
    وي گفت : هرچند ممکن است مشغله کاري فراوان مانع از حضور کامل رحيم‌پور ازغدي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي شود ، اما با توجه به ويژگيهاي نامبرده همين مقدار حضور نيز براي اين نهاد بسيار مغتنم است
    ببخشيد تير اضافه ندارين!
     <      1   2