• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : حجاب در تونس
  • نظرات : 4 خصوصي ، 67 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     

    با عرض سلام و خسته نباشيد وبلاگتون خوبي داريد لطفا جهت ارتباط با ما تبادل لينک کنيد و اخبار و اطلاعات خودتان را براي ما با نام وبلاگتان پيامک کنيد و به وبلاگ ما هم سر بزنيد .

    www.rahyaran.pelakfa.com

    شماره تماس :09195881083

    اسلام انقلابي

    بايد گذشتن از دنيا به آساني.

    در انتظار نظر شما هستيم.

    فاطمه خانوم شما هم که مثل اون جالوت و بقيه قرصات رو نخوردي...مثل اينکه سخنان شفاف البلهاوي رو نشنيديد...تقدير ايشون از امام خامنه اي...تقدير ايشون از احمدي نژاد در برنامه بي بي سي فارسي کافي نبود؟ نکند اينها هم تحريف شده...چرا براي اثبات سخنانتان تيشه به ريشه عقل و صداقت مي‌زنيد...بپذيريد ذوق زده شديد و تا يک سخن نامشخص در يک سايت انگليسي زبان به نام اخوان المسلمين خوانديد فکر کرديد خبري شده و باز فکر کرديد جلبکيها بيدار شده‌اند ولي حالا واقعيت اينه که اخوان المسملين هم از ما است...بپذيريد و فوق فوقش بگيد اخوان المسلمين هم چماق به دست هستند تا اينکه هي بر تحريف و دروغ گويي ما اصرار کنيد...همه مي دانند انقلاب ما از تفکر سيد قطب و اخوان المسلمين از ما تاثير گرفته اند..اصرارشان بر رفتار پارلمانتاريستي و عدم پافشاري بر حکومت اسلامي هم مشابه اقدام امام در پيش از انقلاب است که براي پرهيز از حساسيت توده ايها و فداييان و منافقين که ممکن بود صف مقاوت و انقلاب را دچار فتنه کند سکوت کردند تا به موقع اسلام را از پيرايه ها بزدايد...اگر به جاي کامنت گذاشتن کمي سواد تاريخي و سياسي خود را بالا مي‌برديد بدک نبود ها...
    + فاطمه 
    بسيار خنده دار است پاسي که از طرف خبرگزاري فارس يا ببخشي false news گذاشتيد چون کاملا مصاحبه رو تحريف کرده شما از دور مي شنويد ولي ما کامل ديديم که کاملا انکار کرد .هميشه همه کاراتون همين جوري با دروغ و تحريف؟
    مي گذارم به حساب کم دانشي و کم اطلاعيتون از امور روز و اکتفا به خبر گذاريهاي داخلي
    مويد باشيد.
    والا ما شرممون مياد به عنوان يک مرد کامنتهاي اين داوود نامرد رو ميذاري...شوما حال داري...اين قرصاش رو نخورده هي زرت و پرت مي کنه..حالا خوبه اخوان المسلمين از رهبري تشکر کرده ها...ته ته خط هم مشخصه مبارک که بره و دموکراسي برقرار بشه اخوان المسلمين برنده است..حالا اين جالوت..ببخشيد داوود هي کامنت بذاره...شما چرا تاييد مي کني....اين بي تريبونها همين تريبون رو هم بايد اشون بگيري...
    پاسخ

    فعلا فرصت داره حرفاشو بزنه و هرچي داره رو كنه؛ معلوم نيست هميشه فرصت داشته باشه
    + حنيف 
    حالا هم که خبر آمد که اخوان مسلمين حال آقاي خامنه‌اي را گرفتند:
    اخوان المسلمين خطاب به رهبر ايران: انقلاب مردم مصر، انقلاب اسلامي نيست.متن کامل خبر را اينجا بخوانيد.

    http://www.radiofarda.com/content/o2_mb_reaction_iran_leader/2298040.html
    + حنيف 

    برادر گرامي، احمدي نژاد،

    آنچه در مصر ميگذرد رنگ و بوي فتنه سبز خودمان را دارد و آنچه دولت مصر انجام ميدهد، همه اش من را ياد کارهاي خودم و برادرهاي ديگر خود جوش مياندازد. دروغ چرا، ما که ماهواره نداريم، ولي الان هم دوباره اين همسايه ماهواره دار ما آمد و گفت هواداران مبارک کتک مفصلي به خبر نگار CNNزدند. زده اند. نوش جانش. کاشکي مثل شما که آقاي مازيار بهاري خبرنگار صيهونيستي NEWSWEEK را دستگير کرديد که تنبيه شود، اين آقا را هم به زندان ميانداختند. آنروزها پس از فتنه ?? در ايران ما هر کسي دوربين به دست در خيابانها ميگشت را تنبيه ميکرديم.

    خلاصه، اميدوارم که که شما رابطه اين فتنه در مصر با فتنه ايران را ببينيد. دروغ چرا، اين همسايه ما دوباره آمد و ميگويد که "هوا بسيار پس است". نه تنها در مصر، بلکه در همه جاي منطقه. سلام گرم مرا به آقاي خامنه اي برسانيد.

    برادر بسيجي‌ شما و پيرو ولايت

    + حنيف 

    همين الان همسايه ما که ماهواره دارد خبر آورد که افراد ناشناس? نفر را در ميدان آزادي مصر به قتل رساندند. چقدر کارهاي فتنه گران در تمام دنيا شبيه است. برادر گرامي، يادتان است که فتنه گران در ايران خود را از جمله دختري به نام ندا را به قتل ميرساندند؟ چند روز پيش هم رييس پليس مصر گفت که ? نفر در مصر کشته شده اند که به علت تصادف با يک خودرو بوده است. برادر ما سردار آران هم سال پيش افشا کرد که ? نفر در روز عاشورا به علت تصادف با يک خودروي دزدي کشته شدند. ما که نميدانيم قاتل کيست، ولي هر کي هست خدا کند سردار آران گواهي نامه رانندگي اش را باطل کند که تا آبد ناشناس بماند.

    + حنيف 

    برادر گرامي، احمدي نژاد:

    همين چندي پيش صدا و سيماي عزيز ما نشان داد که اين فسبوک FACEBOOK يک طرح صيهونيستي است. رييس ان يک آدم مامور سيا است. حالا همه اين فتنه گران مصري از اين آقاي فسبوک براي پيشبرد فتنه خود استفاده ميکنند. پارسال هم همين آقاي فسبوک صيهونيستي ميخواست نظام عزيز ما را ضربه بزند، که شما به آقاي محترم وزير مخابرات قاطعانه دستور داديد که آنرا و اينترنت را کلا قطع کنند. حالا هم اين آقاي مبارک از قاطعيت شما ياد گرفته است و دستور قطع کامل اينترنت و فسبوک و هرچه توطئه امپرياليستي و صيهونيستي است را داده اند. فکر نميکنيد، همان گونه که آقاي مبارک از شما ياد گرفته است، فتنه گران هم راه‌هاي استفاده از فيسبوک و اينترنت را به هم آموزش ميدهند؟

    + حنيف 

    برادر گرامي،

    آيا فکر کرده ايد چرا فتنه گران مصري هيچ شعاري عليه اسرائيل نميدهند؟ حتي خبرگزاري ايرنا و رجا نيوز خودمان نوشتند: تظاهر كنندگان مصري هيچ شعاري به جز سقوط نظام ندارند. يادتان است که فتنه گران سپز پوش ايراني هم ميگفتند نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران!

    شما که اهل افشاي توطئه بوديد و هستيد. شما که به قول سردار قاسمي عزيز همه را فيتيله ميکنيد چرا دست فتنه گران ايران در فتنه مصر را نميبينيد. اصلآ من فکر ميکنم که اين توطئه اي عليه شما است. يادتان است که چندي پيش آقاي مشائي عزيز ، پدر عروس محترمتان را با پيام ويژه به مصر و اردن فرستاديد؟ از همان جا توطئه آغاز گشت. مدتي پيش هم در يک کنفرانس مطبوعاتي اعلام کرديد که اگر مصر موافقت بکند همين بعد اظهر سفارت ايران در مصر را افتتاح ميکنيد. يادتان هست؟

    + حنيف 
    برادر گرامي، آيا فکر کرده ايد چرا فتنه گران همواره فرزندان رهبران کشورها را مورد حمله قرار ميدهند؟ در ايران، نوک حمله آنها آقامجتبي بود. همان آقا مجتبي که به قول پدر خانوم ايشان، آقاي حداد عادل، که به عدالت مشهور است بهترين داماد دنيا است. در مصر هم به پسر آقاي مبارک حمله ميکردند. به نظر شما اين همان تئوري صيهونيسي حمله به حلقه ضعيف نيست؟ اين فتنه گران فردا پسر آقاي کم يل سنگ در کره شمالي و يا بشر اسد پسر مرحوم حافظ اسد را نشانه خواهند رفت. ببينيد آقاي بشر اسد به آنچه ما فتنه ميگويم، ميگويد بيماري که بزودي از بين خواهد رفت. خوب، اين آقا که خود عرب است و اوضاع آنجا را خوب ميداند. و آيا فکر کرده ايد چرا کره شمالي از فتنه گران مصري حمايت نميکند
    + حنيف 
    آقا، دروغ چرا امروز وقتي ديدم اسب سواران و شتر سواران به شکل خود جوش جواب فتنه گران مصري مستقر در ميدان التحرير (آزادي) را دادند ياد حرکت خود جوش خودمان پس از فتنه سال ???? در تهران افتادم. ما که اسب و شتر نداشتيم، ولي خود جوشانه موتور داشتيم. در همين جا لازم است از برادران مسوول به علت دادن موتور به ما افراد خود جوش تشکر کنم.. من فکر ميکنم که موتور بسيار بهتر و کاراتر از اسب و شتر است. و اين نشان ميدهد که مملکت ما چقدر در دوره رياست جمهوري شما پيشرفت کرده است
    + حنيف 

    برادر عزيز رئيس جمهور محترم آقاي احمدي نژاد!

    اين روزها تمام رسانه هاي کشورهاي غربي از اعتراضات مردم مصر سخن ميگويند. برادر عزيز آقاي احمدي نژاد شما چرا؟ صدا و سيما چرا؟ آيا فکر نميکنيد کاسه‌اي زير نيم کاسه است.

    من که يک برادر بسيجي شما هستم به اين فتنه مصري ها شک دارم. ميپرسيد چرا؟ دلايلم را براي شما در نامه زير بازگو ميکنم:

    آيا فکر کرده ايد چرا فتنه گران عادت دارند در ميدان آزادي اجتماع کنند؟ ميدان آزادي در تهران و يا ميدان التحرير در مصر که همان ميدان آزادي است؟ چرا در ميدان ديگري جمع نميشوند؟ چرا فقط شعار آزادي؟ ميدانيد که يک ميدان آزادي و يک مجسمه بزرگ آزادي هم در آمريکا هست؟ رابطه را مي‌بينيد؟

    + حنيف 
    آقا دروغ چرا، ما که ماهواره نداريم، ولي همسايه ما که ماهواره دارد ميگويد بي بي سي و صداي امريکا مداوم از اين فتنه گري مردم مصر خبر ميدهند. شما که اين همه تجربه بين المللي داريد نبايد به اين شک بکنيد؟ همان همسايه ما که ماهواره دارد ميگويد بي حجابها در تظاهرات شرکت ميکنند و آواز ميخوانند .مي‌گويد کراواتي ها، ريشوها، ريش ترا شيده ها، زن و مرد قاطي‌ هم هستند. خودي و غير خودي ندارند.. حتما خدا کند که دروغ باشد، چرا که اين صدا و سيماي ما هر چي نشان ميدهد با حجاب است و نماز خوان.

    برادر گرامي، آيا فکر کرده ايد چرا فتنه گران همواره فرزندان رهبران کشورها را مورد حمله قرار ميدهند؟ در ايران، نوک حمله آنها آقامجتبي بود. همان آقا مجتبي که به قول پدر خانوم ايشان، آقاي حداد عادل، که به عدالت مشهور است بهترين داماد دنيا است. در مصر هم به پسر آقاي مبارک حمله ميکردند. به نظر شما اين همان تئوري صيهونيسي حمله به حلقه ضعيف نيست؟ اين فتنه گران فردا پسر آقاي کم يل سنگ در کره شمالي و يا بشر اسد پسر مرحوم حافظ اسد را نشانه خواهند رفت. ببينيد آقاي بشر اسد به آنچه ما فتنه ميگويم، ميگويد بيماري که بزودي از بين خواهد رفت. خوب، اين آقا که خود عرب است و اوضاع آنجا را خوب ميداند. و آيا فکر کرده ايد چرا کره شمالي از فتنه گران مصري حمايت نميکند.

    آقا، دروغ چرا امروز وقتي ديدم اسب سواران و شتر سواران به شکل خود جوش جواب فتنه گران مصري مستقر در ميدان تالتحرير (آزادي) را دادند ياد حرکت خود جوش خودمان پس از فتنه سال ???? در تهران افتادم. ما که اسب و شتر نداشتيم، ولي خود جوشانه موتور داشتيم. در همين جا لازم است از برادران مسوول به علت دادن موتور به ما افراد خود جوش تشکر کنم.. من فکر ميکنم که موتور بسيار بهتر و کاراتر از اسب و شتر است. و اين نشان ميدهد که مملکت ما چقدر در دوره رياست جمهوري شما پيشرفت کرده اس.

    + eddieneed 


    http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1708984

    طلاق به خاطر عكس‌هاي مستهجن اينترنتي

     <      1   2   3   4   5      >