درود . خوشحالم که از قم رفته ايد و اميدوارم که ديگر در آنجا ساکن نشويد . شما کاملا صحبت بنده را تغيير داديد و برداشتي مطابق ميل خودتان انجام داديد مخالفت من با مجازات هاي شرعي به خاطر اين است که بعضا با افرادي که که دچار اين چنين عقوبت هايي شده اند همصحبت شده ام متاسفانه هيچ اثر مثبتي که مشاهده نکرده ام بلکه واقعا آثار تحقير را در اين افراد ديده ام که باعث خطرناکتر شدن اين افراد بوده . چرا جواب حرف من را که اين عمل را ناشي از فرهنگ سنتي جامعه دانسته ام نداده ايد امروز ما به جاي فرهنگ اسلامي فرهنگ عرب جاهليت را گسترش ميدهيم امنيت و عدالتي که بوسيله زور بدست بيايد صرفا مانند مسکني ضعيف است که باعث غفلت از بيماري است آيا ميدانيد که بزرگترين ديکتاتور تاريخ (جوزف استالين) اولين بار که حکم اعدامي را ديد در عقايدش سست شد و به مسير کمونيست کشيده شد و در پي آن خون بيش از سي ميليون انسان را ريخت شما حال به کودکاني فکر کن که ديدن قصاص يکنفر يا کسي که به اين شيوه مجازات شده چه تاثيري بر ايشان خواهد داشت در ضمن تحقير اميز بودن اين حکم صرفا بخشي از علت مخالفت مجامع حقوق بشر است بخش اصلي آن دردناک بودن و همانطور که گفتم بازخورد منفي آن در جامعه است حال از حدود شرعي که مسلما بدتر است بگذريم حيف که نميخواهم جوابتان را به صورت سياسي بدهم در غير اينصورت از همفکران شما يا حداقل افراد مورد تاييد شما هزاران عيب در همين باب ميگرفتم و جواب سوال آخرتان آيا فردي را که تا پايان عمر در زندان و يا بيمارستان رواني نگه دارند همه به چشم يک انسان عادي ميبينند يا کسي را که بر اثر قصاص نابينا شده !!!! مطمئن باشيد که اگر اين رواني قصاص ميشد حتي تا ده سال ديگر به او به چشم يک قرباني انتقام گيري ديده ميشد