سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلب فرهنگ

ارسال‌کننده : گل دختر در : 86/3/18 1:2 صبح

حلقه وبلاگ نویسی عبارت زیبایی است . امروز اولین جلسه حلقه های معرفت وبلاگ نویسان را تجربه کردیم . مسجد قائم ، بعد از نماز مغرب و عشاء . سخنران جناب استاد عرفان بودند و خلاصه مطالبشان بدین قرار بود که : « غرب با هر وسیله ای  در صدد ترویج فرهنگ برهنگی است . و راه رسوخ این فرهنگ در میان ما « تماشا» است . لذا باید گریز از تماشا داشته باشیم . خاصه در فضای اینترنت که مهم ترین راه نفوذ فرهنگ بیگانه است . ما در مقابله با شبهات و شهوات در فضای مجازی دو کار می توانیم انجام دهیم 1- پاسخ به شبهات و دفاع از دین 2- ایجاد سوالات جدید به منظور زیر سوال بردن اعتقادات مخالفین »
البته امشب برخلاف معمول یادداشت برداری نکردم و اگرکاستی یا اشتباهی در نقل قول سخنان ایشان داشتم خواهشمندم دوستان تذکر بدهند .
به رسم گل دختری فرمایشات ایشان را ادامه می دهم که ... غرب با هر وسیله ای در صدد ترویج فرهنگی برهنگی است و مهم ترین ابزارش برای اشاعه این فرهنگ « زنان » هستند . این زنان هستند که هم مصرف کننده و هم مبلغ این فرهنگ هستند . احقاق حقوق زنان و شعارهایی از این قبیل اغلب دستمایه سردمداران کفر شده است تا با عوامفریبی ، از خودبیگانگی را برایمان رقم بزنند. مثلا کنوانسیون رفع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان به ظاهر فقط به منظور رفع تبعیض وضع شده و چنین وانمود می کنند ایرانی که آنرا نپذیرفته مخالف حقوق زنان است اما باید بدانیم روح کنوانسیون « مخالفت با اسلام » است و نمی توان با هیچ شرطی آنرا پذیرفت .
زنان از مهم ترین ابزارهای ترویج فرهنگ غربی هستند . کاش همه قشر مذهبی به اهمیت این موضوع واقف بودند و دیگر به کسانی که بخواهند به این موضوع بپردازند تهمت  گرایش به فمینیست نزنند و حتی کارشان را کم اهمیت نپندارند .
 *زنان ، قلب فرهنگ هستند .
( بنا به قولی... در قلب منی ، هرگز !)
راستی... حکما آقایان در قسمت مردانه مسجد سخنران را می دیدند و می شنیدند و فیض می بردند . ببینید ما چه می دیدیم و می شنیدیم .
چه صبورانه  پلکان ترقی مردان شدیم !
پله چهارم
        پله سوم
               پله دوم      
                     پله اول

( به علت رعایت مسائل ایمنی و تذکرات نسوانه  از درج عکسهای خانمهای شرکت کننده در جلسه معذورم)

_________________________________
* این تعبیر از حجت الاسلام میرباقری می باشد .




کلمات کلیدی :

الکسا