سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا فاطر بحق فاطمه

ارسال‌کننده : گل دختر در : 86/3/28 8:57 عصر

زندگی فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) به خاطر عظمت و شگفتیهای فراوانی که در آن هست، شبیه اسطوره های تاریخ است .
حقیقتا چشم ما نمی تواند مقامات معنوی آن بزرگوار را ببیند .« تو بزرگی و در آیینه کوچک ننمایی » ما نمی توانیم آن قامت رسا و آن عظمت را حتی در چشم کوته بین ذهن خودمان تصویر کنیم؛ لیکن همان چیزیکه چشمان سطحی نگر ما می بیند، خیلی با عظمت است .
زندگی فاطمه زهرا(س) اگر چه کوتاه بود و حدود بیست سال بیشتر طول نکشید؛ اما این زندگی؛ از جهت جهاد و مبارزه و تلاش و کار انقلابی و صبر انقلابی و درس و فراگیری و آموزش به این وآن و سخنرانی و دفاع از نبوت و امامت و نظام اسلامی، دریای پهناوری از تلاش و مبارزه و کار و در نهایت شهادت است . این، زندگی جهادی فاطمه زهراست که بسیار عظیم و فوق العاده و حقیقتا بی نظیر است و یقینا در ذهن بشر یک نقطه درخشان و استثنایی است .
اما مقام معنوی این بزرگوار نسبت به مقام جهادی و انقلابی و اجتماعی او باز به مراتب بالاتر است . فاطمه زهرا(س) به صورت یک بشر و یک زن، آن هم زنی جوان است؛ اما در معنا، یک حقیقت عظیم و یک نور درخشان الهی و یک بنده صالح و یک انسان ممتاز و برگزیده است .
                      
فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمع کثیری از زنان، 26/10/1368

* * * * * * * * * * * * * *
بانو!
همه ی هستی خلاصه در نام شریف توست
و تمام نیستی در کوچه
در پشت در خانه ی گلین ابرمرد زمان
دشنه در دست دارد ...
از کتاب بانوی ماه، شایا تجلی

• امروز در این شهر که قم باشد مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله فاضل لنکرانی بود که به علت تقارنش با ایام امتحانات توفیق شرکت در آن برایمان حاصل نشد . نمیدانم چرا توفیق وبلاگ نویسی ازمان سلب نمی شود؟!
• و ساعت ده ثانیه مانده به شش عصر امروز، زمین لرزه ای لرزاند. و ما فهمیدیم که مانورهای زلزله و آمادگی های قبلی گاهی زرشک می شوند .یا ایها الناس اتقوا ربکم ان زلزله الساعه شی عظیم
                                       « و من الله التوفیق»




کلمات کلیدی :

الکسا