سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرات برگزیده پست قبل

ارسال‌کننده : در : 86/12/7 5:40 عصر

ab-0-ayene.blogfa.com راستش من با وجود روزی به نام روز عشق یا هر چیز دیگه ای هیچ مشکلی ندارم اما واقعا این به اصطلاح عشقی که این روزها تو روز ولنتاین ابراز می شه همون عشق واقعیه؟ می تونم با اطمینان بگم نه ! حتی اگه بخوایم عشق رو که کلمه ای مقدسه از دیدگاه خاکیش نگاه کنیم می بینیم اون عشقایی که بی آلایش و پاک موندن در افق به آسمان وصلند و برای آن چنان عشقی هم هرگز نیازی به بعد چهارم نیست یعنی اصلا به بعدی نیاز ندارد چه رسد به بعدی مثل زمان اما از همه ی اینا بگذریم هنوزم عشقست ابالفضل

hajibazari.ParsiBlog.com این هنر است که یک سیصد و شصت و پنجم عمر یک انسان را بتوانند مشغول موضوعی با هویت هوس بازی (البته رسم رایج که مرسوم به دوستی های کاذب و نامشروع است) کنند یعنی یک روز از عمر انسانی که برای رسیدن به تعالی و غایت خلقت که عبودیت تامه در درگاه حضرت اله است به مساله ای غیر واقعی که خویش منشا غیر شرعی نیز دارد مشغول داشتند هدر دهند این هنر دشمن است و ما در قبال این چه کرده ایم؟ نحوه برخورد هم صرفا تدافعی و در موضع انفعال نخواهد بود بلکه می تواند به حالت تهاجمی تبدیل گردد و به کاشتن رسمی میمون برخاسته از اسلام در فرهنگشان منتهی گردد که باعث سستی بنیان هاشان گردد.

avaye.blogfa.com زمانی پادشاه روم عشق رو بین افراد جوان جرم اعلام می کنه....فرد کشیشی به نام ولنتاین اعلام انزجار می کنه ..او رو به زندان می اندازن بعد از مدتی عاشق دختر زندان بان میشه...و باعث میشه اعدامش کنن!!!!این آدم میشه اسطوره.!!!همین !!!

http://kimiya.parsiblog عشق یک مفهوم است نه یک مصداق خارجی چون جای عشق در قلب و دل آدمهاست واین مفهوم را یکی مثل خود او مفهمد هر روز روز عشق است اگز عاشقی که عشقش را ببیند. ببیند. عشق هوس و غریزه نیست که هر روقت احساس نیاز کنی صدایش در بیاید. خیلی از آدمها مرده اند و مفهوم عشق زا هم نفهمیدند و شاید صفحات زیادی را هم راجع به ان نوشته اند اما چه سود...مدعی را گو مزن بیهوده لاف عاشقی حسین یک عاشق دارد آن هم زینب است پس: کل یوم .....

asheqi.ParsiBlog.com اگر ما همه چیز را در صورتی با ارزش بدانیم که با نیت الهی باشد، تعیین یک روزی برای عشق به جنس مخالف آن هم بدون عقد شرعی درست مخالف ارزش های دینی ماست و حتی اگر در چنین روزی به عبادت خدا اهتمام بورزیم به لحاظ این که بدعت است، مردود است.در این زمینه ملاحظه لینک های ذیل نیز می تواند مفید باشد.عاشق حق باشید و بس.

yaddasht.net خدا کنه اونایی که با ولنتاین عششونو اغاز می کنند عشقشون همیشگی بمونه.ماجرای اون کشیشه رو نمی دونم صحت داره یا نه
مدیر
چرا بعضی فکر می کنند هر رسم و روز وارداتی غرب باید جایگزین شرقی و اسلامی داشته باشه؟ خیلی از نیازها نیاز کاذب هستند و بدون اونها هم میشه زندگی را گذراند و کسانی که اون رسم رو بر سرزبون ها انداختند برای پیشبرد مقاصد خودشون به ما اینطور تلقین کردن.

روز عشق و محبت و روزهایی برای یادآوری ارزش های انسانی برای همه مون لازمه. لازمه بگیم فلان روز، روز بدون دروغ باشه، روز دیگه ای روز عفاف باشه و هزار و یک ارزش دیگه که 365 روز براشون کم هست؛ اما باید ببینیم هدف از یادآوری هر کدام ار ارزش ها چی هست و چه فضایی رو در جامعه درست می کنه.
در یک کلام باید گفت شاید ولنتاین بهانه ای باشه که ارزش فراموش شده ی عشق را در دنیای ماشینی یادآوری کنیم؛ اما متاسفانه به جای اینکه اعضای یک خانواده و همسران این روز رو گرامی بدارن بین دوستی ها دختران و پسران رایج شده. اگر ولنتاین ریشه ای شرقی داشته باشه هم توجیه مناسبی برای عمل به آداب و رسومش بین دختران و پسران نیست. حتی اگر مناسک دینی و مذهبی ما به نحوی برگزار بشن که فرصت طلبان بتونن اونها رو وسیله گناه بکنن اصلا قابل قبول نیست. شرکت در مراسم های دعا، عزاداری، سفرهای زیارتی، تحصیل علم و ... همه دارای ارزش و قداست هستند؛ اما این دلیل نمیشه گمان کنیم با وجود هرگناهی که به واسطه این اعمال انجام بشه شایسته  تقدیس هستند.




کلمات کلیدی :

الکسا