سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برداشت سه

ارسال‌کننده : گل دختر در : 87/6/12 1:21 عصر

این تابستان نیت کرده بودم هر طور شده ترم تابستانی دانشگاه بردارم؛ بلکه چند واحد جبران مافات کرده باشم. دو درس سه واحدی؛ یکی تخصصی و دیگری عمومی. پنج شنبه که خوانده و نخوانده برای امتحان درس تخصصی به دانشگاه رفتم با خبر خوش لغو امتحان مواجه شدم. گفتند تاریخ برگزاری امتحانات لغو شده روز سه شنبه 12 شهریور ماه در سایت اعلام خواهد شد.(+)
5 روز منتظر اعلام تاریخ امتحانات بودم. امروز صبح که سایت دانشگاه پیام نور را باز کردم دیدم اعلام کردند که :
با توجه به حلول ماه مبارک رمضان امتحانات ترم تابستان 1387روز سه شنبه مورخ 12/6/87 مطابق ساعت اعلام شده قبلی(از ساعت 8 صبح) در تقویم برگزار می گردد.

برداشت اول:
تمام امتحانات لغو شده روز سه شنبه برگزار می شود.
نقد: عبارت حلول ماه مبارک رمضان زاید است.
       زمان اطلاع رسانی بسیار دیر است.
       در عمل، فضا وامکانات دانشگاه ظرفیت چنین برنامه ای ندارد.

برداشت دوم :
امتحاناتی که قرار بود سه شنبه برگزار شوند و لغو شده بودند در همان ساعت اعلام شده قبلی برگزار خواهند شد.
نقد: عبارت حلول ماه مبارک رمضان زاید است.
       زمان اطلاع رسانی بسیار دیر است.

برداشت سوم:
امتحانات ِ روز سه شنبه که لغو نشده اند در همان ساعت قبلی برگزار خواهند شد.
نقد : عبارت حلول ماه مبارک رمضان زاید است.


نتایج اخلاقی:
1- رمضان المبارک حلول کرده است.
2- بخشش لازم نیست اعدامش کنید.
3- در مصرف اطلاعیه صرفه جویی کنید.
4- هماره منتظر برداشت تازه ای از زندگی باشید.       


 

کل عام وانتم بخیر




کلمات کلیدی :

الکسا