سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پسر تنوع طلب

ارسال‌کننده : در : 90/3/23 11:26 عصر

می گفت:نامزدش خیلی تنوع طلبه و معتقد بود همه مردان تنوع خواه هستند.نگران بود که این میل به تنوع ، در آینده براش مشکل درست کنه.

می دونستم مشکل از کجاست اما طرحش برام مشکل بود.با یک مثال شروع کردم.

گفتم، روزی که نامزدت ناهار میاد خونه شما، اگر از صبح تا ظهر یک بستنی و یک آبمیوه و کیک خورده باشه،اشتهای بیشتری به غذا داره یا وقتی از صبح تا ظهر چیزی نخورده باشه؟

اون روزی که ریزه خوری کرده، هر چه غذای لذیذی هم براش درست کنی ، میل به غذا نداره و از غذا ایراد هم می گیره!

اما روزی که از صبح تا ظهر چیزی نخورده باشه ،نون و ماست هم بهش بدی با اشتها می خوره و آخرش می گه خیلی چسبید! 

گفت :فهمیدم ، می خواهید بگید این تیپ ها و مدل های رنگارنگ که مردان می بینند تنوع طلبشان کرده و احتمالأ نامزد من هم از اون دسته از پسرهایی است که زیادی دیده. 

البته مشکل فقط نامزد ایشون و حتی فقط پسران نیستند.در واقع یک مشکل همه گیر است.زن و شوهران امروز، آن میل و عطشی را که در گذشته نسبت به هم داشتند امروز ندارند و بخشی از این بی میلی حاصل برخی دیدن هاست.

تنوع خواهی پسران و دختران، نتیجه ی دیدن مدل های متنوع در کوچه و خیابان ، فیلمها و سریالها و از آن مهمتر برنامه های ماهواره و تصاویر اینترنتی است. مشکلی که در گذشته  کمی دور، وجود نداشت.گذشتگان ما که تنها و تنها همسرشان را می دیدند به اندازه امروز تنوع طلب نبودند و چه بسا زندگی لذت بخش تری داشتند.

 روشن است که نمی توان با جامعه قطع ارتباط کرد، اما می توان با قدری خود سانسوری، کمتر دید.

هنوز هم هستند بسیاری که ماهواره را به کانون مقدس حانواده راه نداده اند و مجالس و میهمانی های آنها مختلط نیست.

این دختر جوان در مراسم مختلط جشن نامزدی اش،  ازهمه دختران فامیل خواسته بود برایش سنگ تمام بگذارند و آنها هم کوتاهی نکرده بودند!




کلمات کلیدی :

الکسا