سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل پونه یا گل دختر ثانی

ارسال‌کننده : در : 85/9/18 8:4 عصر

اول سلام م م م م م م!
می بخشید یا ببخشید که طول کشید تا از توی سلامم بیام بیرون. آخه هوا بد جوری سرده.برای ربطش هم بگردید شاید پرتقال فروشه رو پیدا کردید.(آخه ناسلامتی ما آخر توجیهیم)

خوب چی می گفتم؟ آها یادم افتاد،می گفتم علیک سلام و رحمة الله و برکاته. اِ فکر کنم اینوشما گفتین،نه؟ ببخشید اشتب شد. ! !

دارم با خودم فکر می کنم هنوز نیومده مجبور شدم دوبار معذرت خواهی کنم. خدا آخرش رو به خیر کنه. ؟ ؟!

از اولش گفته باشم که بعدآ حرف توش در نیادا، هیچم من گل دختر نیستم.
خوب درسته مهندسی کامپیوتر پیام نور می خونم ولی اصلآ هم  گل دختر نیستم! . . . اِ . . . خوب نیستم دیگه.
_چی ؟ ؟ باورم نمی شه شماها ماه تولد من رو از کجا می دونید؟ اخه این یه راز بود، البت تا همین اواخر!
ولی با وجود اینکه ماه تولدم همونیه که گفتید ولی اصلآ و به هیچ وجه من الوجوه ب ن د ه، گ ل د خ ت ر، ن ی س ت م!
_دیگه این یکی رو نمی تونم باور کنم! آخه چطور ممکنه شماها همین طوری و بدون هیچ رمل و اسطرلابی فهمیده باشید من توی جامعة الزهراء درس می خونم؟ من که حسابی آب و روغن قاطی کردم.
ولی خوب بازم دلیل نمی شه. اِ . . . خوب چه ربطی داره که من توی جامعة الزهراء درس می خونم پس گل دخترم؟
اصلآ اینایی که می گید چه ربطی داره به گل دختر بودن یا نبودن من؟

این آخرین باریه که می گم: م ن گ ل د خ ت ر ن ی س ت م.

اصلآ اینقدر گیر دادید یادم رفت برای چی اومدم تو خط! !فعلآ تا بعد. . .




کلمات کلیدی :

الکسا