• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : چادر فانوسي
  • نظرات : 18 خصوصي ، 78 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     

    سلام

    قالب وبلاگتان را چه كسي طراحي مي کند اگر بخواهم براي من هم طراحي کن چکار بايد انجام دهم آيا وجهي مي گيرد و يا ... لطفا چگونگي و شرايطش را برايم ايميل فرماييد .

    با تشکر

    b.andishe@yahoo.com

    يا

    ealhosayni@gmail.com

    + ف - م 

    گلشيفته با بي حجابي فرياد زد: من آزادم

    من همانطور مه بخواهم مي انديشم

    حجاب زنان ايراني نه مصونيت نه اعتقاد بلكه يك اجبار است

    در ضمن دشمن از چادر شما نمي ترسد دشمن مي خواهد و به نفعش است كه شما خود را درگير اين جزئيات احمقانه كنيد تا خودش زيركانه شما را با اين مسائل سرگرم كند و به اهدافش برسد وگرنه آن ها كه ازادند و حجاب شما هم آن ها را محدود نمي كند

    + زهرا 

    سلام ابحي جونم

    من زهرا هستم چندتا سوال راجه جامعه الزهرا دارم ميشه بهم بي ام بدهيد ممنونم ميشم .. منتظرم .. اميدوارم منتظرم نذاريد

    سلام.چادر ملي يعني چي؟همين چادرهاي معمولي فقط تو ايران رايج اندوملي همين هان!ضمنا نفهميديم با چه منظوري جلابيب رو رنگي کردي؟خداي نکرده نخواستي که به ايه قران گوشه کنايه بزني؟!دست آخر اينكه:مشكل اينه بزرگترهاتون-ميبخشيد ها!-به شما وامثال«مريم افشار» چادر گرفتن رو درستو كامل يادندادن!مشكل از چادر سنتي نيس،مشكل نابلديه!پس صورت مساله رو پاك نكنيد،لطفا!درودبرشما
    سلام
    وبلاگ يادگار دوست سال ششم فعاليت خود را شروع کرد.
    شما را بازديد از آن دعوت مي کنم.
    موفق باشيد.

    سلام

    خدا بهت توفيق روز افزون بده به وبلاگ خواهرت هم سر بزن.

    + جل الخالق 

    خانم گلدختر اين خود شماييد كه اين رو نوشتي؟ يعني چادر فانوسي ديگه واسه طلبه هاي قم هم كاربرد نداره؟

    بي دين و ايمان شدين تازگيها

    شوخي كردم ناراحت نشي ما دوستت داريم زياد هرچقدر هم كه از افكارت خوشم نياد ولي خدايي دوست داشتني هستي بازم از اين مقالات بنويس

    من هم با آقا هادي موافقم. کاش بجاي اولا دوما سوما از اولا ثانيا ثالثا استفاده مي کرديد. يا <اول اينکه> <دوم اينکه> <سوم اينکه> يا ...

    به هر حال کلمات فارسي تنوين نمي گيرند.

    مهم تر اين که اين بحث خيلي مهم نيست. مهم محتواي نوشته تونه.

    يا علي

    سلام.وبلاگ خوبي داري يه جورايي اموزندس بر عكس وبلگ من خواستي يه سري هم به ما بزن باي.

    خيلي وبلاگ قشنگيه مطالب خوبي م داره

    خيلي مطالب خوبي داشتي وبلاگتم خيلي قشنگه

    سلام .مطلب جالبي بود. کلي چيز ياد گرفتيم. بايد بگم مشترک وبلاگتون شدم.
    به نظر من آدم ميتونه چادر سنتي بپوشه بعد يه وانت بگيره وسايلش را توي اون بذاره که مجبور نشه چادرش رو ول کنه بچسبه به زندگيش (خيلي با مزه نوشته بودي) نه اين كه فكر كنيد با اماميه اهل سنت! و ... مخالفم نه به خدا همون داستان اثبات شي و نفي ماعداست. راستي من از اين جا اومدم توي وبلاگ شما. بنده خدا خيلي ازتون تعريف کرده. من تازه اين وبلاگ رو زدم هنوز چيز زيادي ننوشتم واسه همين نميگم بهم سر بزنين.

    پاسخ

    سلام... جل الخالق! نديده بودم اون لينک رو .
    + سيد جواد 

    سلام

    1. به نظر من خيلي زشته كه شما لينك دوستان رو برداشتي

    حداقل ميشد اون رو توي يه صفحه جداگونه گذاشت و توي وبلاگ بهش لينك داد.

    البته بايد بگم كه وبلاگ من جزو لينك دوستان شما نيست!

    2. به نظرم با اين ايده ميتونيد يه قالب خيلي جالبتري براي وبلاگتون بسازيد.

    3. خيلي دوست دارم يه مطلب درباره موسيقي از شما بخونم.

    جاري باشيد...

    يا علي

    پاسخ

    http://goldokhtar.parsiblog.com/Archive77854.htm لينک وبلاگ هاي دوستان. اگر توي صفحه اصلي بود براي اضافه کردن بهشون محدوديت داشتم و برنامه ام اين بود که توي صفحه جدا لوگو و توضيحات وبلاگهاشون هم اضافه کنم. تا چقدر فرصت باشه ... چرا کسي که وبلاگ داره موقع نظر دادن لينک وبلاگش رو نمي ذاره؟ در مورد موسيقي نظر قابلي ندارم که عرضه کنم. گفتني ها را دوستان گفتند.

    سلام

    منم برام سواله

    حالا اين متن در مدح پوشش بود يا در تبليغ انواع چادر؟ نفهميدم چي مي خواستيد بگيد هدف چي بووود؟

    پاسخ

    در مذمت اصرار بر استفاده از چادر فانوسي... باب اول

    سلام

    آمدم نظرات را بخوانم

    كاش نظرات راخصوصي نمي كرديد...

    به اون اقا يا خانومه چه فرقي مي كنه :

    اسلام مي‌ خواهد زن کرامت داشته باشد و وقتى درجامعه حضور پيدا مي‌ کند به عنوان يک انسان ظاهر شود نه به عنوان جنس مخالف مرد. زن و مرد در درجه اول هر دو انسانند و هر دو بايد در محيط اجتماع و در برخورد با يکديگر به گونه اى ظاهر شوند که ماية الودگى و ناپاکى جامعه نشوند. زن مسلمان، تجسم حرمت و عفت در جامعه است، حفظ پوشش و داشتن حجاب به نوعى احترام گذاردن به زن و محفوظ نگه داشتن وى از نگاه هاى شهوانى و حيوانى است.
    اسلام حجاب را براى محدوديّت و حبس زن نياورده، بلکه براى مصونيّت او توصيه کرده است، زيرا اسلام راضى به حبس، رکود و سرکوبى استعدادهاى زن نيست، بلکه با رعايت عفاف و حفظ حريم، اجازه حضور زن را در اجتماع داده امّا از سوء استفاده شهوانى و تجارى منع کرده است.
    در واقع حجاب موجب محدوديت، مردان هرزه مى‏باشد که در صدد کام جويى‏هاى آزاد و بى حد و حصر هستند و مصونيت زنان از دست اين گروه از مردان منظور است.
    علاوه بر مطالب فوق استاد مطهري در بيان اين که چرا حجاب به زنان اختصاص يافته مي گويد: اما علت اين که در اسلام دستور پوشش، اختصاص به زنان يافته، اين است که ميل به خود نمايى و خودآرايى مخصوص زنان است. از نظر تصاحب قلب‏ها و دل‏ها مرد شکار است و زن شکارچى، همچنان که از نظر تصاحب جسم و تن، زن شکار است و مرد شکارچى. ميل زن به خود آرايى از حس شکارچى‏گرى او ناشى مى‏شود. در هيچ جاى دنيا سابقه ندارد که مردان لباس‏هاى بدن نما و آرايش‏هاى تحريک کننده به کار برند. اين زن است که به حکم طبيعت خاص خود مى‏خواهد دلبرى کند و مرد را دل باخته و در دام علاقه خود اسير سازد. بنابراين انحراف تبرّج و برهنگى، از انحراف‏هاى مخصوص زنان است و دستور پوشش هم براى آنان مقرر گرديده است».(7) به عبارت ديگر: جاذبه و کشش جنسى و زيبايى خاص زنانه و تحريک پذيرى جنس مردانه، يکى از علت‏هاى اين حکم است. توصيه و دستور الهى به پوشش و حجاب براى زنان، به منظور ايجاد محدوديت و محروميت و چيزهايى از اين قبيل که تنها فريب شيطانى‏اند نمى‏باشد، بلکه در واقع براى آگاهى دادن به گوهر ارزشمند در وجود زنان است که بايد از آن مراقبت شده و حفظ شود و به تاراج نرود. اين کاملاً معقول است که هر چيزى ارزشمندتر باشد، مراقبت و محافظت بيشترى را مى‏طلبد تا از دست راهزنان در امان باشد و به شکل يک ابزار براى مطامع سودپرستان در نيايد.
    به ياد داشته باشيم که غريزه جنسى، نيرومند و عميق است. هر چه بيشتر اطاعت شود، سرکش‏تر مى‏گردد، همچون آتش که هر چه به آن بيشتر هيزم بدهند، شعله ورتر مى‏شود، و شهوت خود را به صورت يک عطش روحى و خواست اشباع نشدنى در مى‏آورد.(8) و وضعيت جهان معاصر و کشانده شدن عده‏اى به همجنس بازى نشانه آشکارى از اين حالت است.
    بنابراين رعايت نکردن پوشش اسلامى توسط زنان نه تنها از بين رفتن حساسيت مردان را به دنبال ندارد، بلکه موجب طغيان غريزه جنسى آنان نيز مى‏گردد و چه بسا پس از مدتى باعث دلزدگى و بى معنايى آن خواهد شد.
    جهت مطالعه بيشتر به کتاب فلسفه حجاب ، استاد مطهري مراجعه فرمائيد.

    http://www.pasokhgoo.ir/fa/node/1682

     <      1   2   3   4   5    >>    >