• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : و ما هنوز در خوابيم!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 51 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + من 
    اون وقت خريد از چين چطور حرام نشد؟
    پاسخ

    سوال قابل تاملي بود...
    + يلدا 
    عزيز جان شما واقعا فكر مي كني اينجا قلب تپنده ي جهان اسلامه و سران جمهوري اسلامي دغدغه ي مظلومين و مستضعفين جهان رادارند؟! خداوند آخر و عاقبت مارو ختم به خير كنه
    پاسخ

    اين طور شنيده شده!

    گل‌ پر خانوم خدا بهتون قوت بده خوندن اين متناي عطارد واقعا

    انرژي زيادي ميبره ماشالله چه قدر مينويسند

    پاسخ

    ديگه وظيفه ست که دونه دونه همه رو بخونيم و جواب گو باشيم!
    تم و طرح قشنگي انتخاب كرديد!

    سلام حق باشماست. متأسفانه گاهي دفاع از مظلومان هم رنگ سياست و مصلحت بخودش مي گيرد.

    بدنيست به اين وبلاگ هم سر بزيند:

    http://nimdaayereh.persianblog.ir/post/144/

    با قشنگترين آذر ابطحي به روزم.

    + عطارد 
    سلام
    جمهوري اسلامي ايران قلب تپنده اسلام ..... يعني چي ؟
    قلب تپنده يعني امام . در هر زمان که اسلام در خطر بود به تکليف عمل ميکرد و ملاکش عمل به تکليف بود و پيروزي و شکست مهم نبود . در سال 42 به مردم هشدار داد . در زمان جنگ با عزت در مقابل متجاوزان ايستادگي کرد . در يه بيانيه در مورد سلمان رشدي لرزه به اندام دشمنان اسلام انداخت . قلب تپنده يعني کساني که با تمام وجود از دينشون در شرايط سخت دفاع کردن . سرما و گرما گشنگي تشنگي دوري از خونوادهاشون . قلب تپنده يعني پيغمبر . مولا علي يعني هر انساني که تمام وجودش برا خدا باشه . ................ نه اين وضع موجود مردم اسير يه لقمه نون و قسط و وام و شغل و تازه اگه گيرش بياد . ماهي 400 . 500 هزار تومن و هزار تا قسط و کرايه خونه و ازدواج و هزار تا مشکل ديگه .. وقتي رسيد خونه از خستگي و مشغله فکري اسم خودشم يادش بره چه برسه به چيزاي ديگه . توي قلب تپنده . شما چيزي به نام دعواي قدرت نمي بينيد . سياسي بازي و دروغ و افتراو زيراب زني نميبينيد . پارتي بازي و سادگي و لودگي نميبينيد . مال اندوزي قدرت طلبي نمي بينيد . حکومتي قلب تپندست که مدينه فاضله درست بکنه بعدش اگه تو دنيا به کسي ظلم شد با تمام قدرت حق مظلوم رو از ظالم بگيره . الان بريد ببينيد در بين مسئولين اين قلب تپنده چه خبره . هر کي ساز خودشو مي زنه . بعضي وقتها حس ميکني که برا دنيا حاضرن دست به هر کاري بزنن و مثل گرگ همديگرو تيکه پاره کنن . انگاري يادشون رفته برا چي انقلاب شده . حکومت اسلامي يعني چي ؟ من نمي دونم چند تا حکومت شيعي تو دنيا داريم ولي به قول شما چشم اميد خيلي ها به ايران دوخته شده . ببينيد اين تکيه گاه به کجا داره ميره و مردمشو به کجا هدايت ميکنه . ببينيد چه قد خوشگل ملاکهاي انساني و اسلامي جاي خودشو با اصول ديگه داره عوض ميکنه . 25 سال پيش ارزش چي بود الان چيه . درون اين قلب تپنده با آدماشو ببينيد . من ارادتمند همه آدماي با معرفتم هستم خدا کنه يه سر سوزن از معرفتشونو منم داشتم . ننگ نيست برا ماها که شيعه ايم سر هم ديگه کلاه مي ذاريم جاي اينکه بداد هم برسيم ......
    بعد ببينيد چي دارن به سر شيعيان و مسلمونا ميارن . تو يمن که اينجوري افغان و پاکستان شيعه کشي . دختراي عراقي رو قاچاق ميکنن اروپا تو کلوپ هاي شبونه دختر مسلمون رو ............. تو جنوب لبنان شيعه نشين بار زدن و مشروب فروشي باز کردن و بسلامتي مشروب حلال توليد ميکنن .... جووناي عرب تو کشورهاي اروپايي ول و پلاسن و دنبال کثافت کاري . هر چي برنامه مزخرفه از ماهواره خوراک ميدن به ماها . شبکه هاي رسمي خودشون يه برنامه مستهجن نشون نميده برا مردمش . من بي انصافي نميکنم کلي آدم خوب داريم ولي يه نيگاه به متن جامعه بنداز . مسئولين و ببين . دشمنم با علمشو پيشرفت و اتحادشم ببين . آدم ميکشن جنايت ميکنن کسي خبر دار نميشه . هيچکي نمي تونه کاري بکنه . مگه الان 60 ساله فلسطين اشغاله کسي تونسته کاري بکنه ؟ الان همه مردما دنيا فهميدن اسراييل غاصبه . مشکلي حل شده مگه . خبر رساني عاليه و بايد باشه به شرطي که بعدش جهان تشيع به داد مظلوم برسه و با قدرت حقشو از ظالم بگيره و احيائ حق بکنه . الان خيليها فهميدن چه دردي از مردم واقعا بي دفاع حل شد سازمان ملل کمک کرد يا شيعيان جهان قيام کردن ؟ حالا اگه يه حکومت قدرتمند معتقد به اصول اسلامي وجود داشت کسي جرات تعرض داشت ؟ حالا تو اين قلب تپنده ببينيد روزي چند نفر دارن زرتشتي و مسيحي . بهايي . وهابي . لائيک و شيطان پرست مي شن ؟ شب قدر دختر خانمها با چه پوششي توبه ميکنن . آقا پسرا روز عاشورا تا ساعت 10 تو آرايشگاهن بعد ميرن عزاداري ميکنن . قبلا شخصيت آدما با چي بود . الان با اسم واستيل و قيافه سگش شخصيت پيدا مي کنه . چي بگم خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خير کنه ........................ يا علي
    پاسخ

    حقيقت تلخ است، و گفتنش تلخ تر! اي کاش جرات اين را داشتيم که حداقل قبول ميکرديم....
    + عطارد 
    سلام
    به نظر شما شيعيان چيکار بايد بکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    به خودشون بيان!
    + عطارد 
    گروهي از شيعيان يمني در اعتراض به حملات و کشتار شيعيان توسط دولت وهابي يمن و حمايت نظامي امنيتي دولت سعودي از حکومت يمن براي سرکوبي شيعيان تهديد کردند چنانچه دولت سعودي حملات خود عليه شيعيان را متوقف ننمايد دست به اقدامات تلافي جويانه خواهند زد .
    در اين گزارش امده است اهداف احتمالي چريکهاي يمني پايگاههاي نظامي عربستان در داخل اين کشور و انچه نقاط حساس و منافع سياسي امنيتي در منطقه عنوان شده خواهد بود . چنانچه اين تهديد عملي گردد منطقه خليج فارس شاهد بحراني بزرگ خواهد بود .
    در چند روز گذشته دولت وهابي سعودي جنگي همه جانبه عليه شيعيان يمن براه انداخته است و گفته ميشود در اين حملات تعداد زيادي از زنان و کودکان به علت حملات نظامي و کمبود مواد غذايي و دارويي به شهادت رسيده اند .
    از عربستان نيز گزارش ميرسد شيعيان اين کشور نسبت به حملات مداخله گرانه سعودي به يمن به شدت معترض ميباشند و اين موضوع نگراني مقامات امنيتي اين کشور را در پي داشته است و احتمال ميرود شيعيان اين کشور اقداماتي را بر عليه امنيت ملي عربستان انجام دهند .
    دولت سعودي از بيم نفوذ تفکر شيعي به عربستان در سالهاي اخير مبالغ سنگيني را به مبارزه با حرکتهاي شيعي در منطقه اختصاص داده است و اقدام نظامي عليه شيعيان يمن اولين اقدام نظامي اين دولت وهابي منطقه بوده که احتمال ميرود با ضربات غير قابل جبراني پاسخ داده شود .
    + عطارد 
    يک سياستمدار يمني عربستان سعودي را به طمع ورزي در اراضي يمن متهم کرد و سعودي ها را داراي انديشه هاي توسعه طلبانه دانست.

    عبدالله الخولاني عضو دبيرکلي سازمان وحدت بخش ناصري خلق يمن اظهار داشت: عربستان سعودي در اوايل قرن گذشته اراضي خود را با غصب زمين هاي کشورهاي همسايه توسعه داد.

    وي افزود: با وجود آنکه دولت يمن مرزهاي اين کشور را با عربستان مشخص کرده است، رياض از يمن خواسته است از مرز رسمي کنوني فاصله بگيرد.

    عضو دبيرکلي سازمان وحدت بخش ناصري خلق يمن تاکيد کرد: وجود کشوري متحد و قدرتمند با مردمي که از حقوق دموکراتيک برخوردار باشند، به نفع عربستان سعودي نيست.

    الخولاني در پايان با اشاره به سياست دوگانه سعودي ها خاطر نشان کرد: سعودي ها از دولت يمن ضد حوثي ها حمايت مي کنند اما درعين حال در مناطق جنوبي رفتاري متفاوت دارند و از دولت يمن مي خواهند از مرزها فاصله بگيرد.

    + عطارد 

    رزمندگان يمني از ورود 5 کيلومتري هواپيماهاي سعودي به شمال يمن در استان صعده خبر دادند.

    همچنين به گفته گروه الحوثي هواپيماهاي يمني علاوه بر بمباران مناطقي از صعده، کوهستان‏هاي ظهيرالإسلام را نيز در روز شنبه مورد تهاجم قرار دادند.

    حملات عربستان به شمال يمن از روز 13 آبان و با ادعاي ورود الحوثي‏ها به زمين‏هاي عربستان آغاز شد. عربستان در اين حملات از بمب‏هاي ممنوعه فسفري نيز عليه غيرنظاميان يمني و گروه الحوثي استفاده کرده است.

    + عطارد 
    فتواي کم سابقه وهابيون عليه مذهب تشيع

    در اين بيانيه که از سوي ده‏ها تن از علماي وهابي عربستان صادر شده است، ايران به عنوان مسئول اين درگيري‏ها معرفي شده است.

    اين در حالي است که در روزهاي اخير خبر ورود عربستان و چند کشور ديگر به درگيري‏هاي يمن منتشر شده بود.

    در اين بيانيه همچنين از مسلمانان خواسته شده است، جلوي انتشار مذهب رافضي گرفته شده و تدابير امنيتي، رسانه‏اي و تبليغي مورد نظر جهت اين کار پيش‏بيني شود.

    گفتني است اين بيانيه به امضاي 42 شيخ وهابي از جمله ناصر العمر رسيده که فتواهاي جنجالي او حتي بر ضد ساير اديان در عربستان شناخته شده است.

    بيانيه‏ها و فتواهاي تکفيري عالم‏نماهاي وهابي در عربستان در سال‏هاي اخير، حوادث ناگوار بسياري از جمله حادثه تروريستي بمب‏گذاري در حرمين عسکريين(عليه السلام) و کشتار مسلمانان در کشورهاي مختلف را به همراه داشته است.

    + عطارد 
    ورود آمريکا به جنگ صعده براي جلوگيري ازشکست عربستان

    الوشلي، هدف ديدار اخير رابرت گيتس وزير دفاع آمريکا با معاون وزير دفاع عربستان سعودي در واشنگتن را براي بررسي کمک هاي بيشتر نظامي آمريکا به عربستان دانست و گفت: ارتش آمريکا از نزديک اين جنگ را پيگيري و با انواع سلاح و اطلاعات به ارتش عربستان سعودي کمک مي کند.

    وي خاطرنشان کرد: رژيم يمن در پي ناتواني براي اجراي نقشه هاي آل سعود در جنگ ضد مردم يمن در صعده همه امکانات از قبيل، بعثي ها، قبايل ضد حوثي ها، وهابي ها و ارتش عربستان سعودي را به کمک فراخواند و براين اساس ارتش سعودي شبانه روز صعده را زير آتش انواع سلاح هاي کلاسيک و ممنوعه گرفته است اما با اين حال شاهد شکست مفتضحانه ارتش هاي عربستان سعودي و يمن در همه جبهه جنگ هستيم.

    اين مخالف دولت يمن، امکان شدت گرفتن جنگ را محتمل دانست و افزود: ارتش و رژيم سياسي عربستان سعودي صدها ميليون دلار به روساي مزدور قبايل در يمن کمک کرده تا پس از عيد قربان مستقيما در کنار ارتش يمن وارد جنگ شوند و اين نشانه اي خطرناک از امکان گسترش جنگ است.

    الوشلي تاکيد کرد: شرکت دادن نيروهاي قبايل در جنگ صعده به بروز جنگ قبيله اي بزرگي در کنار جنگ کنوني ميان اهالي صعده و ارتش هاي يمن و عربستان سعودي منجر خواهد شد.

    وي وضع انساني در صعده را فاجعه بار توصيف کرد و اظهار داشت: بيش از نيم ميليون آواره وجود دارند که در وضعي بسيار اسف بار بسر مي برند و تحت محاصره ظالمانه عربستان سعودي از ساده ترين امکانات و مواد غذايي و دارو محرومند و اين محاصره افزون بر محاصره اي مي باشد که از چهار سال قبل توسط رژيم يمن بر منطقه صعده تحميل شده است.

    اين مخالف دولت يمن تصريح کرد: رژيم هاي عربستان سعودي و يمن همچنان بر ادامه نسل کشي بخش عظيمي از ملت يمن اصرار دارند اما توطئه هاي آنها، دامن اين دو رژيم را خواهد گرفت و تاوان آن را خواهند پرداخت زيرا ملت يمن در قبال اين جنايات ساکت نخواهد نشست و قادر خواهد بود همه اين توطئه ها را نقش بر آب کند.

    الوشلي تاکيد کرد: ارتش عربستان سعودي در سال 1934 شکست خورد و بزودي نيز به دست برادران دلير يمني در استان صعده بار ديگر طعم شکست را خواهد چشيد.

    + عطارد 
    مفتي اعظم عربستان :
    ما برحقيم و انها (شيعيان) باطل پس مبارزه با آنها واجب است !
    مفتي اعظم عربستان سعودي گفت همکاري ايراني‏ها با گروه الحوثي نوعي ظلم و دشمني است عبدالعزيز آل الشيخ در ادامه درباره گروه الحوثي گفت: "ما برحقيم و آنها باطل پس مبارزه با آنها واجب است."
    شيخ «عبدالعزيز آل الشيخ» مفتي اعظم عربستان سعودي گفت:
    همکاري ايراني‏ها با گروه الحوثي همکاري در گناه و دشمني است. وي با بيان اين مطلب از ايراني‏ها خواست از اهل‏تسنن مقيم ايران در برابر ظلم و دشمني محافظت کنند.

    عبدالعزيز آل الشيخ مفتي اعظم عربستان سعودي در ادامه درباره گروه الحوثي گفت: "ما برحقيم و آنها باطل پس مبارزه با آنها واجب است."

    قتي که کوتاه ميايم طرف شاخ ميشه . جو گير ميشه و توهم ميزنه . خدا ميدونه در آينده چه فتوايي ميدن . ميبيني کليم ادعا دارن . چيکار کنيم تا از اين خواب خرگوشي بيرون بيايم ؟

    پاسخ

    اينها خواب نيستند. خوب مي دونن دارن چيکار ميکنند.
    + س 
    rasti salam yadam raft
    پاسخ

    عليک سلام. ما بدون سلام قبول داشتيم...
     <      1   2   3   4      >