• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : و ما هنوز در خوابيم!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 51 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عطارد 
    گروهي از شيعيان يمني در اعتراض به حملات و کشتار شيعيان توسط دولت وهابي يمن و حمايت نظامي امنيتي دولت سعودي از حکومت يمن براي سرکوبي شيعيان تهديد کردند چنانچه دولت سعودي حملات خود عليه شيعيان را متوقف ننمايد دست به اقدامات تلافي جويانه خواهند زد .
    در اين گزارش امده است اهداف احتمالي چريکهاي يمني پايگاههاي نظامي عربستان در داخل اين کشور و انچه نقاط حساس و منافع سياسي امنيتي در منطقه عنوان شده خواهد بود . چنانچه اين تهديد عملي گردد منطقه خليج فارس شاهد بحراني بزرگ خواهد بود .
    در چند روز گذشته دولت وهابي سعودي جنگي همه جانبه عليه شيعيان يمن براه انداخته است و گفته ميشود در اين حملات تعداد زيادي از زنان و کودکان به علت حملات نظامي و کمبود مواد غذايي و دارويي به شهادت رسيده اند .
    از عربستان نيز گزارش ميرسد شيعيان اين کشور نسبت به حملات مداخله گرانه سعودي به يمن به شدت معترض ميباشند و اين موضوع نگراني مقامات امنيتي اين کشور را در پي داشته است و احتمال ميرود شيعيان اين کشور اقداماتي را بر عليه امنيت ملي عربستان انجام دهند .
    دولت سعودي از بيم نفوذ تفکر شيعي به عربستان در سالهاي اخير مبالغ سنگيني را به مبارزه با حرکتهاي شيعي در منطقه اختصاص داده است و اقدام نظامي عليه شيعيان يمن اولين اقدام نظامي اين دولت وهابي منطقه بوده که احتمال ميرود با ضربات غير قابل جبراني پاسخ داده شود .