• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : بي هويتي دو جنسيتي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 31 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + eddieneed 

    حالا گذاشتن عکسشان در اينترنت چه توفيري دارد؟

    توفير داره خواهر توفير داره !

    اين همه ادم در خيابان ها مي بنيندشان اين هم روش!

    توفير داره خواهر توفير داره !

    شايد خواست برگرده به آغوش اسلام! اي بابا خدا رو چه ديدي

    پاسخ

    خوب بفرمايد!
    + رمال 
    مردان زن نما در سينماي ايران
    http://www.bia2malaysi.com/website/article-1769-thread-0-0.html
    اينم لينکي از تصاوير مرداني که در سينما ايران خودشان را شبيه به زنان کردند. از زناني را که خودشان را شبيه مردان کردند و کم هم نستند و موي سرشون رو تراشيدن هم کم نيستند.
    + رمال 


    http://www.persianv.com/khabar/13-12.jpg
    اينم عکس يک زن مرد نما !
    پاسخ

    جهان به کدام سو مي رود؟!
    + eddieneed 

    فقط يه نكته اخلاقي داره و اگر خداي نكرده به فرض محال اينا بچه هاي شما باشن شما حاضريد عكسشون تو اين وبلاگ بياد و در اينترنت پخش بشه تا آبروي خانوادشون بره

    ميتونيد اين پيام رو خصوصي نگه دارين

    پاسخ

    اينم از اون حرفها بود! امثال اينها دارند صاف صاف با اين شکل و شمايل توي خيابون ها راه مي روند و کسي هم جرات نميکنه بهشون بگه بالا چشم تو ابروست! حالا گذاشتن عکسشان در اينترنت چه توفيري دارد؟ اين همه ادم در خيابان ها مي بنيندشان اين هم روش! خانواده ها هم اگر دوست نداشتن بچه هايشان اين شکل و قيافه را داشته باشند با تربيت و مديريت جلوي اين کار بچه هايشان را مي گرفتند. در ضمن اکثر خانواده ها به اين شکل و شمايل فرزندانشان افتخار هم مي کنند چه برسه به شرمندگي!
    + مريم 
    اينجا رسما وبلاگ عطارد شده. ايشون مثل اينكه چشمشون خيلي اينجا رو گرفته يكي براي اين بنده خدا وبلاگ بزنه بره كامنتاشو اونجا بذاره. نديد بديد. شايدم چشمش يكي از اين خانوما رو گرفته
    پاسخ

    مريم خانم. اين کامنت شما هم توهين بود به جناب عطارد و هم توهين به ما! يعني چي شايد چشمش يکي از ما رو گرفته!
    + فرشيد 
    سلام، موضوع اينه که هيچ کس حق نداره چه به يک مرد و چه به يک زن بگه چي بپوش، آرايش بکن يا نکن، با حجاب باش يا بي حجاب و.. اين يک انتخاب شخصي است و به هيچ کسي ربطي ندارد. حالا مردي مي خواهد مثل يک زن لباس بپوشه و آرايش کنه، بايد بتونه بکنه، به کسي ربطي نداره، به کسي چه؟ يا برعکس زنها هم همينطور، شما خوشت نمياد روي خودت را برگردان و نگاه نکن! اما حق نداري به آدمهاي ديگه بگي که چگونه بايد لباس بپوشند يا آرايش کنند، البته مي دونم در ايران اين حکومت به رنگ زير شلواري آدمها هم کار داره و انتخاب شخص معنا نداره!
    پاسخ

    عليک سلام. فرشيد خان! صاف بيا يه ماله بکش رو قوانين و اعتقادات انسان و برو ديگه! اين داشتن حجاب چه براي زن ها و چه براي مردها، چيزي بوده که قبل از انسان ها و دوران انسان هاي اوليه هم وجود داشته، حتي توي کتب عهد عتيق رو هم که نگاه مي کنيم قوانيني براي اين موارد وضع کرده، و هيچ وقت اينطور نبوده که بگن هيچ کس حق نداره
    + هانيه 

    سلام. سوال من از شما اين است كه آيا شما عكس اين دو نفري را كه گذاشته ايد ميشناسيد؟ آيا با خودتان فكر نكرديد كه شايد اين افراد 2 جنسه باشند و نبايد اين طور توسط شما كه ادعاي مذهبي بودن داريد، مورد تمسخر قرار گيرند؟هيپوتالاموس مغز كه در برگيرنده خصوصيات جنسيتي انسان است, شبيه به جنس مخالف است.

    به عبارتي، جنسيت مغز اين بيماران با جنسيت فيزيكي آنها در تضاد است. اين پزشكان معتقدند كه اين اختلال مغزي در دوران جنيني به وجود مي‌‏آيد و از آنجا كه نمي‌‏توان به اين بخش از مغز دسترسي پيدا كرده و در آن تغييري به وجود آورد, اين اختلال پديده‌‏اي مادرزادي و كاملاً طبيعي است كه قابل تغيير نيست و تنها راه نجات بيماران تراجنسيتي از مشكلات ويران‌‏گر و طاقت‌‏فرسايشان, اين است كه جسم آن‌‏ها را با روح و مغزشان تطبيق داده و آنها را تحت عمل تغيير جنسيت قرار دهيم.

    سال‌‏ها از زمان صدور حكم تاريخي حضرت امام خميني (ره)، مبني بر مجاز بودن عمل تغيير جنسيت مي‌‏گذرد و در اين مدت علاوه بر بيماران دو جنسي (هرموفروديت), صدها بيمار تراجنسيتي (ترانسكشوال) نيز توانسته‌‏اند با حمايت شرع و قانون، تحت عمل تغيير جنسيت قرار گيرند.

    به دوجنسه ها به چشم يک انسان بيمار نگاه نکنيم.آنها هم مثل ما حق يک زندگي سالم را دارا هستند.

    پاسخ

    هانيه جان، من حرفم با دو جنسه ها و يا مخنث ها نيست، حرفم سر مردهايي که ظاهر خودشان را مثل زنان در مي آوردند و هيچ مشکلي هم از نظر ژنتيکي ندارند، همين ابرو برداشتن مردان و استفاده از لوازم ارايشي که در ارايشگاه هاي مردان استفاده مي شود خودش نمونه خوبي ست... اگر به حرف شما باشد که کل پسرها دچار اختلالات مغزي هستند :)
    سلام
    با اين حرفاتون به جد موافقم
    موفق باشين
    پاسخ

    سلامت باشيد.
    + نرگس گل 
    با حرفات موافقم بايد به همشون هم کمک کرد که هويتشون و ارزششونو بدونن اينا ارزششونو نميدونن اگه تا حالا گذاشتنه باشن ارزشي مونده باشه
    پاسخ

    بر پايي دوباره ارزش هاي از بين رفته، کار سختي ست ولي شدني.
    + آرام 
    با اين قسمت از حرفت موافقم که همش روي زنها زوم ميشه. اصولا انگار در فرهنگ ما جا افتاده اگر فسادي هاست حتم در درجه اول زن تقصير داشته. البته در مورد پوشش جوانها با اينکه اين جور پوشش جوانها را نمي پسندم اما فکر ميکنم اين يک فاز است که در برخي جوانها وجود دارد و بالاخره هم ميگذرد. کارهاي آموزشي ميشود کرد که چه دختر چه پسر ها را تشويقشان کنيم که خارج از تعادل در قيد ظاهرشون نباشند ، اما اگر زياد هم به اين جور جوانها در مورد لباسشان سخت گيري بشه بيشتر لجبازي ميکنند. از طرف ديگر به نظر من موضوع جدي تري که بايد در مورد آن بدون شوخي به خيلي آقايان و پسرها در جامعه سخت گيري بشود آزارهاي لفظي و دستي آنها نسبت به خانم ها است که متاسفانه شايع است و خيلي ها باز زنها و پوشش آنها را در مورد آن سرزنش ميکنند. به نظر من اين توجيه مثل اين است که بگوييم اگر يکي رفت از خانه اي که دزدگير نداشت دزدي کرد تقصير خود صاحب خانه است که کوتاهي کرده، دزد اين ميان مجرم نيست و نبايد مجازات بشود . در حالي که بي احتياطي صاحب خانه خوب نيست اما دزدي را توجيه نمي کند.
    پاسخ

    ارام جان، بالاخره اگر زن با اين پوشش بياد بيرون، هيچي که نباشه بهانه دست مردهاي مريض ميده!
    خدا به دور خواهر!
    پاسخ

    والا!
    هميناست كه ميگن نشونه آخر الزمانه...
    پاسخ

    الله اعلم
    + .. 
    هاهاها خيلي باحال بود گشت ارشاد بذاريد هر پسري ابروهاشو برداشته باشه بگيريد
    پاسخ

    اينجا نقش گشت ارشاد رو بايد خانواده ها بازي کنند.
    + eddieneed 

    موافقم باهاتون

    من باشم ميزنمشون خوشه سه

    يارانه بي يارانه

    پاسخ

    نه زياد نگران نباش، يارانه به همه تعلق مي گيره، ربطي به خوشه نداره :)
     <      1   2   3      >