• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : بي هويتي دو جنسيتي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 31 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هانيه 

    سلام. سوال من از شما اين است كه آيا شما عكس اين دو نفري را كه گذاشته ايد ميشناسيد؟ آيا با خودتان فكر نكرديد كه شايد اين افراد 2 جنسه باشند و نبايد اين طور توسط شما كه ادعاي مذهبي بودن داريد، مورد تمسخر قرار گيرند؟هيپوتالاموس مغز كه در برگيرنده خصوصيات جنسيتي انسان است, شبيه به جنس مخالف است.

    به عبارتي، جنسيت مغز اين بيماران با جنسيت فيزيكي آنها در تضاد است. اين پزشكان معتقدند كه اين اختلال مغزي در دوران جنيني به وجود مي‌‏آيد و از آنجا كه نمي‌‏توان به اين بخش از مغز دسترسي پيدا كرده و در آن تغييري به وجود آورد, اين اختلال پديده‌‏اي مادرزادي و كاملاً طبيعي است كه قابل تغيير نيست و تنها راه نجات بيماران تراجنسيتي از مشكلات ويران‌‏گر و طاقت‌‏فرسايشان, اين است كه جسم آن‌‏ها را با روح و مغزشان تطبيق داده و آنها را تحت عمل تغيير جنسيت قرار دهيم.

    سال‌‏ها از زمان صدور حكم تاريخي حضرت امام خميني (ره)، مبني بر مجاز بودن عمل تغيير جنسيت مي‌‏گذرد و در اين مدت علاوه بر بيماران دو جنسي (هرموفروديت), صدها بيمار تراجنسيتي (ترانسكشوال) نيز توانسته‌‏اند با حمايت شرع و قانون، تحت عمل تغيير جنسيت قرار گيرند.

    به دوجنسه ها به چشم يک انسان بيمار نگاه نکنيم.آنها هم مثل ما حق يک زندگي سالم را دارا هستند.

    پاسخ

    هانيه جان، من حرفم با دو جنسه ها و يا مخنث ها نيست، حرفم سر مردهايي که ظاهر خودشان را مثل زنان در مي آوردند و هيچ مشکلي هم از نظر ژنتيکي ندارند، همين ابرو برداشتن مردان و استفاده از لوازم ارايشي که در ارايشگاه هاي مردان استفاده مي شود خودش نمونه خوبي ست... اگر به حرف شما باشد که کل پسرها دچار اختلالات مغزي هستند :)