• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : مظهر نام ستار
  • نظرات : 2 خصوصي ، 53 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + سليماني 
    ميشه يه نفرتون به جاي سفسطه کردن جواب منو بده ؟
    آقايون و خانم هاي محترم! از دينه شريف شما سوال دارم , در اين جا که همه ادعاي دين شناسي دارند حتي يک نفر نتونست جواب منو بده و همه فقط به سوال کننده پريدن که سطح فکرت پايينه و غيره شما بزرگواران که از سطوح فکريه بالايي بر خوردار هستيد و بسيار هم با مطالعه و دانش هستيد به من جواب بدين اطاعت زن از شوهر در دين اسلام يعني چه ؟
    به من هيچ ربطي نداره در اروپال آمريکا چين اسرايل کويت ... چه ميگذرد و چه حقوقي به چه نامي ضايع مي شود موضوع بحث من چيز ديگريست من کي از زنان غربي دفاع کردم که براي من از ضايع شدن حق در اروپا حرف مي زنيد اگر به نوشته قبلي دقت مي کردي گفتم " ضايع شدن حق هر انساني در هر جاي دنيا تحت هر عنواني محکوم است چه اروپا چه ايران چه در جنوب افغانستان يا لبنان ...
    بحث من اين است
    چرا دين اسلام بين شعور زن و مرد تفاوت قايل است چرا سعي ميکند زنان را با توجيه غير واقعي احساسي بودن از حقوق انساني خود محکوم کند ؟
    باز بحث غرب و غربيان را مطرح نکنيد هاچون جواب من نيست همه اين چيزهايي هم که در غرب گفتيد از نظر من محکوم است. شما ادعاي دين شناسي داشتيد من از دينتان پرسيدم همين و ديدم هيچ کس پاسخي که ندارد هيچ در نهايت به ان نتيجه مي رسيد که بهتر است اين جور کامنت ها عمومي نشود بنازم به منطقتان و شيوه قوي پاک کردن صورت مسئله که جز تخصص هاي مثال زدني از اهالي حوزه مي باشد .
    + سها 
    اگه مي دونستم يه سري افراد بي جنبه چنين پوچياتي رو مي نويسند، هيچ وقت اين پيشنهاد رو مطرح نمي کردم. البته چون مي دونم اطلاعات خيلي ها در اين مورد ناقصه، اين پيشنهاد رو کردم. حالا هم خودت مي دوني گلدختر. اگه فکر مي کني نوشتن اين مطلب بيشتر از نفعش، ضرر داره و باعث ميشه نظرات پوچي درباره دين داده بشه، اصلا در اين باره ننويس. اينجور نظرات رو هم که درباره دين اينطوري پوچسرايي کردند، به نظر من عمومي نکن.
    + طرفدار زنان 
    براي سليمان
    يعني تو آقاي سليماني هر چي حرف داري ميزني از روي منطق ودليل است وهر چي ما بگوييم از روي هوا و... اگر از چرنديات اين تلوزيونهاي ماهواره اي يا اساتيد معظم دانشگاه فراغت خاطر پيدا کرديد ميتوانيد سري به کشورهايي که اين چرنديات از آنجا بيرون ميآيدوبه خورد شما بيچاره ها ميدهند بزنيد و البته اگر گوشي براي شنيدن وچشمي براي ديدن داشته باشيد حقايق بسياري را در آنجا خواهيد ديد از جمله زناني ميبينيد که در پشت ويترن مغازهاي غرب به صورت برهنه يا نيمه برهنه جهت فروش با اتيکت قيمت و مشخصات ديگر از آنها ايستانده اند يادر جايي ديگر از همان بلاد يک ماشين گرانقيمت راخواهيد ديد که براي فروش گذاشته شده بود اما نکته جالبش اين بود که يک زن با لباس نيمه برهنه در بغل ماشين با صورت ناراحت نشسته بود در واقع فروشندگان ماشين در پاسخ ميگويند که هر که اين ماشين را بخرد اين زن هم به صورت رايگان به خريدار ماشين داده ميشود حالا اين ميشود کرامت زن وآزادي در غرب و اين ميشود شخصيت گذاشتن براي زنان در غرب که اگر چشمان جنابعالي بيشتر ز کالاهاي آرايشي و پزشکي يا بهداشتي را نگاه کنيد
    عکس يک زن را ميبينيد که روي آن کالا بصورت معمولا مبتذل قرار داده اند تا از زن بصورت جسم وکالاي تزييني براي فروش محصولشان استفاده کنند حالا من نميدانم شما با وجود اين همه موارد استفاده ابزاري از زن بفکر حقوق زنان در ايران افتاده ايد آيا در غرب موارد ضرب وشتم وخشونت عليه زنان به طريقه وحشيانه تري وجود ندارد ..آيا عقل بکار نميبنديد؟؟؟؟؟؟
    + Mohy 
    سليمان بچه جان من اولين باره اينجا پيام ميزارم.اين جوابي که دادي و اين سوالاتي که کردي يه دليل داره و اونم سطح فکرته که از نظر من اصلا رشد نکرده .آخه يه نوجوون ميتونه دستورات اسلام رو که اينقدر روشن فکرانه اس بفهمه.اما تو با اين سوالات داري مثل غربيا که شبههه افکني ميکنن عمل ميکني.نتيجه ميگيريم 2 دليل بيشتر نداره.يا تو سطح فکرت پايينه که بايد با مطالعه و دور از هرگونه غرور پرورشش بدي يا خدايي نکرده مثل غربيا ميخواي چشم عقلتو ببندي و با هوا و هوس هرچي ميگي فکر کني درسته.ايشالا که جزو دسته ي اولي و پيشنهاد ميکنم حتما مطالعتو زياد کن البته مطالعه ي درست. موفق باشي.
    + سليماني 
    آقاي ضد احمق لطفا مصذاق بيار وقتي حرف مي زني طبق کدام سند در کدام مورخ در کدام کشور .
    منطقتون واقعا خنده داره طبق چيزي که از يه گوشه مي شنوي داري قضاوت مي کني
    بعدشم گيريم درست باشه اونم حل اشکال وارد ميشه
    درست مثل دين و مملکت شما که زنانتان را در خاک مي کنند به شعورشان در روز روشتن جلوي چشم همه توهين مي کنند و شما نمي بينيد و به توجيه مي پردازيد .
    اطاعت زن از شوهر يعني چه ؟ من سوال پرسيدم
    يعني اگر مردي به همسرش گفت تحصيل نکن بايد بگويد چشم ؟
    اگر گفت بنشين در منزل و 3 هفته از خانه تکان خور بگويد چشم ؟
    اگر گفت کتاب نخوان بگويد چشم ؟
    اين است ارزش و احترام اسلام براي زن ؟
    يعني اسلام مطمئن است شعور مرد از زن بيشتر است و بيشتر مي فهمد؟
    معيار اين دستور چيست ؟
    خواهشا توجيه بي منطق نکنيد و مثال هاي آبکي نياوريد هر نوع نقض حقوقي هر جاي دنيا زير سوال است
    کتک زدن يک انسان هر جاي دنيا عملي غير انساني است چه با مارماهي چه با چوب مسواک باشد
    + ضد احمق 
    آهاي سليمان ...چند سال پيش در يکي از کشورهاي غربي مردي زنش را با مارماهي که در سفره غذايش بود به باد کتک گرفت بعددادگاه مرد ضارب را بخاطر نقض حقوق حيوانات جريمه کرد و تو انسان ابله داري باز ور.. .ور ميکني و درسهايي که يک مشت آدم جاهل به تو ياد دادن را پس ميدهي... برو عزيزم کشکتو بساب
    + براي سليماني 
    مثل اينکه هنوز اين خانمهاي مسلمون رو نميشناسي اينها هميشه آماده هستن از همسرشون کتک هم بخورن در راه اسلام !!!
    اگه به حرف شوهر گوش ندن شوي شان حق داره کتکشون بزنه البته نه به شدتي که دست و پاشون بشکنه ولي گوشمالي بده مثلا يک کشيده روي صورتشون بزنه تا آدم بشن اين است تربيت الهي !!!!
    اين تربيت از آسمون نازل شده پس سوال نکن سليمان جان دليلش رو فقط مردان عربستان 1400 پيش مي دونند
    پاسخ

    چقدر حيفه كه با داده هاي غلط اينقدر وقت مي ذاريد و نتيجه هاي واهي مي گيريد... كاش بيشتر مطالعه داشتيد
    + سليماني 
    نمي فهم يعني چي زن بايد از شوهرش اطاعت کنه ؟ يکي به من بفهمونه
    سلام
    خدا قوت
    اشعار خوبيه ،غير از آنکه از چشمک و ... بود
    شايد ميخواهد انتقاد کند ولي اثر منفي آن مخفي نيست
    + سها 

    خوب درباره سوالاتي که براي خيلي از زنان و دختران جامعه در اين مورد وجود داره بنويس. خيلي ها هنوز جزئيات مسأله رو نمي دونند. خيلي ها براشون غير قابل هضمه، خيلي ها اصلا از ماجرا خبر ندارند.

    چطور در مورد مسائل فمنيستها که فقط عده بسيار بسيار کمي از افراد جامعه هستند، مي نويسيد، اما در مورد مسائلي که همه زنان جامعه باهاش مواجهند و فقط عده کمي از چند و چون اون مطلعند، نه؟!

    پس مفصل بنويس

    پاسخ

    چشم
    + گلدخترخوان 
    گلدختر جان!
    سلام؛
    نظرتون درباره اين متن چيه؟

    « تفاوت خوابيدن زن و مرد و يك نتيجه گيري واقعي
    مامان و بابا داشتند تلويزيون تماشا مي کردند که مامان گفت:"من خسته ام و ديگه ديروقته ، ميرم که بخوابم " مامان بلند شد ، به آشپزخانه رفت و مشغول تهيه ساندويچ هاي ناهار فردا شد ، سپس ظرف ها را شست ، براي شام فردا از فريزر گوشت بيرون آورد ، قفسه ها رامرتب کرد ، شکرپاش را پرکرد ، ظرف ها را خشک کرد و در کابينت قرار داد و کتري را براي صبحانه فردا از آب پرکرد . بعد همه لباس هاي کثيف را در ماشين لباسشويي ريخت ، پيراهني را اتو کرد و دکمه لباسي را دوخت . اسباب بازي هاي روي زمين را جمع کرد و دفترچه تلفن را سرجايش در کشوي ميز برگرداند. گلدان ها را آب داد ، سطل آشغال اتاق را خالي کرد و حوله خيسي را روي بند انداخت . بعد ايستاد و خميازه اي کشيد . کش و قوسي به بدنش داد و به طرف اتاق خواب به حرکت درآمد ، کنار ميز ايستاد و يادداشتي براي معلم نوشت ، مقداري پول را براي سفر شمرد و کنارگذاشت و کتابي را که زير صندلي افتاده بود برداشت . بعد کارت تبريکي را براي تولد يکي از دوستان امضا کرد و در پاکتي گذاشت ، آدرس را روي آن نوشت و تمبرچسباند ؛ مايحتاج را نيز روي کاغذ نوشت و هردو را درنزديکي کيف خودقرارداد. سپس دندان هايش رامسواک زد. باباگفت: "فکرکردم ، گفتي داري مي ري بخوابي" و مامان گفت:" درست شنيدي دارم ميرم." سپس چراغ حياط راروشن کرد و درها را بست. پس ازآن به تک تک بچه ها سرزد ، چراغ ها راخاموش کرد ، لباس هاي به هم ريخته را به چوب رختي آويخت ، جوراب هاي کثيف را درسبد انداخت ، با يکي از بچه ها که هنوز بيداربود و تکاليفش را انجام مي داد گپي زد ، ساعت را براي صبح کوک کرد ، لباس هاي شسته را پهن کرد ، جاکفشي را مرتب کرد و شش چيز ديگر را به فهرست کارهاي مهمي که بايد فردا انجام دهد ، اضافه کرد . سپس به دعا و نيايش نشست. درهمان موقع بابا تلويزيون راخاموش کرد و بدون اينکه شخص خاصي مورد نظرش باشد گفت: " من ميرم بخوابم" و بدون توجه به هيچ چيز ديگري ، دقيقاً همين کار را انجام داد!

    نتيجه گيري:
    ?- مردها هميشه كارهايشان را درست و به موقع انجام مي دهند و وقتي تلويزيون نگاه مي كنند قبلا كارهاي ديگرشان را انجام داده اند. ولي زنها بسيار بي برنامه و نامرتب هستند. در صورتيكه كلي كار نكرده دارند نشسته اند و تلويزيون نگاه مي كنند.
    ?- مردها بسيار راستگو هستند. ولي زنها ... و بجاي اينكه بگويند من مي روم كارهاي نكرده ام را انجام بدهم الكي مي گويند من ميروم بخوابم.... »
    پاسخ

    زن ها كلي كار دارند و مردها بيكارند!
    + اکرم 
    سلام مين مال يعني چي؟
    جالب بودند.

    پاسخ

    منظور متن هاي كوتاه وبلاگي هست. ممنون
    عالي بود..مينيمالهايي به غايت تاثيرگذار..کاش اينها را همراه تصاوير تاثيرگذار در جاي جاي شهرها بکوبند
    + پسر 
    حاج خانوم
    من يک دوست خارجي دارم البته نعوذ بالله ايشون دختر مو بلوند چشم آبي هستن منم نعوذ بالله پسر هستم داره مياد ايران رو ببينه و دعوتش کردم بياد مهموني منزلم مامان اينا هم نيستن و نعوذ بالله خودم تنهام (فکر بد نکنيد فقط ميخوام نره هتل و پول خرج هتلهاي آشغال ايراني نکنه)
    ميشه بگيد حکم اين مهموني در اسلام چيه؟ حرامه ؟ حلاله ؟
    اگه بهش بگم چادر مشکي سرش کنه حلاله ؟
    جان؟؟؟
    + سها 

    پس کي ميخواي درباره اطاعت زن از شوهر بنويسي؟

    تو ديگه خودت ازدواج کردي، ديگه فکر کردن نميخواد که! زود بنويس

    ميدوني که موضوع خيلي مهمي هم هست و جاش تو همين وبلاگه....

    پاسخ

    به چشم. خب زن بايد از شوهرش اطاعت كند. دقيقا درباره چي چيش بنويسم؟
     <      1   2   3   4      >