• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : مظهر نام ستار
  • نظرات : 2 خصوصي ، 53 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سليماني 
    ميشه يه نفرتون به جاي سفسطه کردن جواب منو بده ؟
    آقايون و خانم هاي محترم! از دينه شريف شما سوال دارم , در اين جا که همه ادعاي دين شناسي دارند حتي يک نفر نتونست جواب منو بده و همه فقط به سوال کننده پريدن که سطح فکرت پايينه و غيره شما بزرگواران که از سطوح فکريه بالايي بر خوردار هستيد و بسيار هم با مطالعه و دانش هستيد به من جواب بدين اطاعت زن از شوهر در دين اسلام يعني چه ؟
    به من هيچ ربطي نداره در اروپال آمريکا چين اسرايل کويت ... چه ميگذرد و چه حقوقي به چه نامي ضايع مي شود موضوع بحث من چيز ديگريست من کي از زنان غربي دفاع کردم که براي من از ضايع شدن حق در اروپا حرف مي زنيد اگر به نوشته قبلي دقت مي کردي گفتم " ضايع شدن حق هر انساني در هر جاي دنيا تحت هر عنواني محکوم است چه اروپا چه ايران چه در جنوب افغانستان يا لبنان ...
    بحث من اين است
    چرا دين اسلام بين شعور زن و مرد تفاوت قايل است چرا سعي ميکند زنان را با توجيه غير واقعي احساسي بودن از حقوق انساني خود محکوم کند ؟
    باز بحث غرب و غربيان را مطرح نکنيد هاچون جواب من نيست همه اين چيزهايي هم که در غرب گفتيد از نظر من محکوم است. شما ادعاي دين شناسي داشتيد من از دينتان پرسيدم همين و ديدم هيچ کس پاسخي که ندارد هيچ در نهايت به ان نتيجه مي رسيد که بهتر است اين جور کامنت ها عمومي نشود بنازم به منطقتان و شيوه قوي پاک کردن صورت مسئله که جز تخصص هاي مثال زدني از اهالي حوزه مي باشد .