• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : پول بده! سر 30بيل شاه ناقاره بزن!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + حريمه 
    ايشالا همون بلايي که سر ندا و نداها در اين مملکت نيرنگ دروغ تزيوير و ريا و ترور اومد بر سر دخترت بياد تا به ناحق راجع به خون بر زمين ريخته شده ايي قضاوت نکني
    پاسخ

    خوب ايران نيستي...چي بگم؟ شايد اگه منم دورادور ميخواستم بر اساس سناريوي شبكه هاي ماهوار ه اي قضاوت كنم...فقط يه چيز! حريمه جان! نفرين دلت رو سياه ميكنه! از ما گفتن!
    وَ مَا أَنتَ بهِادِى الْعُمْىِ عَن ضَلَالَتِهِمْ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن يُؤْمِنُ بِايَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ:
    و نيز نمى‌‏توانى كوران را از گمراهيشان برهانى تو فقط مي‌توانى سخن خود را به گوش كسانى برسانى كه آماده پذيرش ايمان به آيات ما هستند و در برابر حق تسليمند! (نمل81 )
    گمانم براي ختم بحث با يک چنين ادمهايي اين ايه کفايت کنه..گلدختر جان...
    جالبه که اولش با پز ممانعت از انتشار عکسهاي خصوصي (جالبه ها..طرف رفته توي علن قر و اطوار اومده بعد تو نارحت ميشي..) اين و اون مي‌اييد جلو جلو تا براي خودتون وجهه کسب کنيد ولي بعد که تيرتون به سنگ مي خوره تازه شروع مي کنيد افکار منحرفتون رو بيرون ريختن..اشتباه گرفتي.بايد بري توي بالاترين کامنت بذاري...اون قدر افکار و کامنتهاتون احمقانه است که ادم بايد همين جوري باهاتون حرف بزنه..حيف گلددختر که داره به شماها جواب ميده...که چي بشه؟
    + داود 

    "جلوي نامحرم واسه ايمه كه امنيت داشته باشه. واسه اينه كه بهش طمع نكنن. واسه اينه كه راحت بره دنبال شغلش يا تحصيلش يا هنرش و هدفش و اسير بعضي مردها كه گرگ هستن نشه! "

    خانم جان تمام اين کارها رو فرد بيحجاب هم ميتواند انجام دهد همانطور که در تمامي کشورهاي مسلمان و غير مسلمان که در آنها حجاب آزاد هست توانسته است. نکنه ايرانيان و زنان ايرانيان فقط جنسشون فرق ميکنه که بايستي آزاديشون سلب و محق زور و جبر و چماق باشند؟خانم جان اين چيزهاييست که از بچگي سراييده اند که اگر بيحجاب باشي فلان ميشود و چنان و متاسفانه زحمت آنطرف تر از محله و کشور خود را هم به خودمان نداديم که متوجه ناقضهاي در سطح جهاني اين تخيلات خودمان بشويم. و البته که اگر آزادي پوشش وجود داشته باشد فرد ميتواند با حجاب برود و به قول شما از مزاياش هم استفاده کند و اجباري در بيحجاب بيرون رفتن فرد نيست که بعد نياز به اجبار حجاب باشد تا بتواند بيحجاب بيرون "نرود". خانم جان مساله سر خود حجاب نيست بلکه سر اجبارش هست. اجبار حجاب هست که به شدت محکوم هست.

    "خدمتتون عارضم كه! ماجراي اينكه اصلا چي شد كه آيه ي حجاب اومد رو شنيدين؟"

    ماجرا اين هست که خانم جان حجاب اجباري در اديان جايگاهي نداشته و در دين اسلام هم همينطور. و به هيچ شکل قابل قبول نيست. مجري حجاب اجباري تضييع کننده حقوق بديهي زنان در آزادي داشتن يا نداشتن حجاب هست. و تضييع حق هم امريست محکوم و ناقض حق هم مجرم و لايق مواخذه و نه لايق حمايت!

    "در مورد چماق! به هرحال گاهي لازمه! مثلا براي دور كردن گرگ ها و روباه ها و كفتال ها"

    نه لازم نيست براي مردم خود از چماق استفاده بشه اگر که اون حکومت حکومتي شبيه به حکومتهاي استاليني، فاشيسمي ، نازيستي هيتلري و امثال اين رژيمها نباشه. نظامهاي آزاد و مردمي که محبوب مردمشون هستند نيازي به استفاده از چماق ندارند مگر اينکه همونطور که گفتم شبيه نظامهايي که گفتم باشند و تاب کوچکترين صداي مخالفي رو نداشته باشند. پس چماق، اعتراف به ضعف هست و معترف به ضعف، دليل ضعفش، واقف بودن به نداشتن جايگاه در بين مردم هست

    خب ميشه بفرماييد اين گرگ و کفتارها کيا هستند؟ معترض؟مخالف؟ منتقد؟آزاديخواه؟استبداد ستيز؟ ديکتاتور ستيز؟ حق گو؟ راستگو؟ رسوا کننده و افشا کننده نظام؟

    والا از اونجايي که نظام چماق محور ولايت فقيه تا حالا هر موقع که چماق به کار برده تقريبن فقط براي اين گروهايي که عرض کردم بوده و با اين حساب تمايل ندارم که به اين نتيجه برسم که منظور شما از گرگ و کفتار اين گروهها باشد. خانم جان اگر منظورتون اين گروهها باشد که متاسفانه درست نيست اين افراد رو اينگونه خطاب کنيد.

    "ببخشيد آقاي داوود! مرجع تقليدتون كيه كه نداجان رو شهيده ي بزرگوار اعلام فرمودين؟.. شما جدن بيدارين؟"

    خانم جان من شگفت زده شدم از اينکه شما اينچنين در مورد کشته شدن يه بنده خدا و يک انسان موضع ميگيريد و حرف ميزنيد که انگار يه پشه کشته شده و هيچ ناراحتي اي از اين موضوع نداريد.خب اين موضع شما خيلي ناراحت کننده هست که نه تنها ابزار انزجار از اون وحوش و چماقداران نظام که اين زن قهرمان رو که در قلوب ملت ايران جاي داره رو به شهادت رسوندند نميکنيد بلکه اون رو تمسخر هم ميکنيد گويي که هيچ ناراحتي از اين بابت نداريد.

    خانم جان مگر بايد کسي اعلام رسمي بکنه که ايشون شهيد هستند؟ اين زن در راه آزادي کشور ايران در حاليکه بي دفاع در شهرش به نشانه اعتراض راهپيمايي ميکرده توسط اراذل و اوباش نظام چماق محور، کشته شده.توسط همانهايي که دختر يا خواهر يا مادر خويش را همچون روسپيان به حراج گذاشتند و از پول آن چوب و چماق و گلوله خريدند و به جان مردم افتادند. شما فردي را که اينچنين کشته ميشود رو شهيده خطاب نميکنيد؟ اين زن يک شهيد ميهني هست که سراسر جهان به احترام خونش ايستادند و برايش گريستند.

    آره من بيدارم شما چي خانم جان؟

    سلام بر بانو..با شناختي که از شما داريم مي دونيم چه بياييم و چه نياييم شوما با قوم جاهل حسابي مبارزه مي کني ولي ديدم برخي حرفها داره زده ميشه که بايد جواب داد:
    اين ابراهيم و داوود که همشون سر و ته يک کرباس هستند...جالوت و طالوت هم بوديد حرف همونه که ايران فقط واسه ايراني پاکه...گذشت عمر اون شعارهاي توخالي هرزه محور اسلافتون در جبهه مشارکت که ايران براي همه ايرانيان...ما خودمون يه زموني عضو شاخه جوانان همين خاکريز يا جبهه مشارکت بوديم و اين عقايد مسخره رو بلقور مي کرديم..اون موقع که نه ندايي به کار بود و نه تويي...اما ته تهش زودتر از شماها فهميديم سرکاريم و حالا رستگار شديم که ديگه زير علم اونها نيستيم که واسه راي آوردن، يه مشت دختر خيابوني و هرزه رو روونه خيابون مي‌کردند با اسکيت و در باسن مبارکشون برچسب تبليغاتي اين و اون رو مي‌زدند..دست برداريد بابا..ملت خسته شدند از اين جلافتهاي شما...هي ندا ندا مي کنيد که چي؟ لازم باشه صد تا ندا رو ميذاريم سينه ديوار اگه اسلام و نظام و مليتمون بخواد دست يه مشت بهايي و فاسد مثل شماها قرار بگيره...شماهايي که از نهروانيها هم بدتريد...اون سال کسي از ما نيومد توي خيابون..قدرت ما رو نهم دي ديديد... از همون اول هم برام معلوم بود تنها يه مشت جلبکي مي تونند طرفدار آزادي و برهنگي و هرزه پروري باشند ولي گفتم شايد اين طور نباشه ولي هر چي بيشتر کامنت گذاشتيد فهميديم چه کاره ايد..يه مشت عقده اي که هنوز نتوسنتند ادعاي خودشون درباره تقلب رو ثابت کنند و حالا دارند با حمله به مقدسات مردم عقده هاي فروخفته‌شون رو خالي مي کنند...بابا..به قول امام حسين اگه دين نداريد لااقل آزاده باشيد..يعني اين مملکت اون قدر هر کي به هرکيه که يه مشت دختر مايه دار که از شگشون سيرنتر از دخترهاي عفيف اين مرز و بومه بخوان هر غلطي خواستند بکنند بعد اين بشه اسمش آزادي و بعد گلدختر ما بياد بگه اين چه وضعه بشه تحجر..توي اون روشنفري مطلوب شما که سر و تهش رو بزني همش زير نافه..شد يک بار يه روشنکفر مثل دکتر شريعتي يا شهيد مطهري رو کنيد که دغدغه دين مردم رو و سنتهايوشن رو داشته باشه..اون قدر امل و احمقدي که روشنکفري رو با درافتادن با عقايد مردم مرتبط مي‌دويند و نمي‌بينيد در کشور هزه پروزي چون ترکيه و آذربايجان و لبنان دارند به سمت حجاب و اسلام ميان ولي از ما مي خواهد بريم سمت غرب..با چه توجيهي اخه..آزادي؟...اصلا اين ازايد چي هست؟...ما اصلا قبولش نداريم..تو ازادي هر جا خواستي زندگي کني که با عقايدت همراه باشه ولي اينجا انقلاب شده براي اسلام نه براي نون و مسکن و آزادي...اين رو سي سال به قول تو با چماق حاليتون کرديم نشد باز هم حاليتون مي کنيم...البته که اسلام گلدختر و گلدخترها با اين قرن بيست و يکمتون جور درنمياد اگه قرار باشه با لباس زير ناموست بياد بيرون...يعني اين قدر احمقي نمي‌فهمي همون چند متر پارچه مشکي سند زنده ازادي زن از چشم چرونهايي مانند شماها و هرزه‌ها و کارتلهاي مد و تجارت جنسيه...توي نادون اجراي قانون حجاب رو با تحجر و تاکيد بر حکم خدا در زمينه حجاب رو که به تاييد هزاران روحاني و فقيه معاصر رسيده رو مساوي طالبانيسم مي دوني..اخه تو که از کل نهج البلاغه يک بخشش رو ورمي‌داري چاپ مي کني اون هم بي ربط با ادعات مگه فقيهي؟..سواد حوزوي يا قراني داري که الودگيهاي ذهنيت رو اينجا خالي مي کني...

    بنام خدا. با مطلبي تحت عنوان" حمله شديد ديکتاتور خاتمي به مختار ثقفي!!" بروزم. منتظر بازديد و نظردهي شما. تقصير خودمان است. چرا تذکر لساني نمي دهيم؟ تا کي سکوت کنيم و فقط انتقاد؟ يا علي

    + داود 

    "ندا رو هم كه اتفاقا همين چند روز پيش يكي از رفقاتون عكس بي حجابشو تو يه پارتي شبانه گذاشته بود تو دلم گفتن حيف شديا! مادر خوشگلي ميتونستي باشي برا بچه هات! حيف كه اغفال شدي! خدا از گناهش بگذره كه شري درست كرد با فيلمش!"

    شما به جاي اينکه ناراحت باشيد از شهيد شدن اين شهيده بزرگوار به دست ايادي نظام چماق محور، اون رو تمسخر ميکنيد يا من اشتباه برداشت کردم؟

    پاسخ

    ببخشيد آقاي داوود! مرجع تقليدتون كيه كه نداجان رو شهيده ي بزرگوار اعلام فرمودين؟.. شما جدن بيدارين؟
    + داود 

    "پيامبراي الهي فرمودن زن حجاب داشته باشه "

    توصيه به حجاب با اجبار به حجاب فرق ميکنه. حجاب با چوب و چماق در حکومتي سو استفاده گر از زن، مردود است و نکوهيده.

    پاسخ

    خدمتتون عارضم كه! ماجراي اينكه اصلا چي شد كه آيه ي حجاب اومد رو شنيدين؟
    + داود 

    "ما چماق بدستيم "

    من همچين جسارتي به شما نکردم. شما محترم هستيد. من گفتم نظام مقدس، نظامي چماقدار هست

    پاسخ

    آقاي داوود شما هم محترم هستيد!...در مورد چماق! به هرحال گاهي لازمه! مثلا براي دور كردن گرگ ها و روباه ها و كفتال ها!... نه؟
    + ابراهيم 

    بعضي وقتها فکر ميکنم شما اصلا ايراني نيستيد کسي که خون به ناحق ريخته شده هموطنش را مسخره ميکند اصلا ايراني نيست...آزادگي دخيل بستن به امام زاده و مجيز حاکميت گفتن و تو چادر مخفي شدن نيست... براي امام حسين گريه ميکنيد اما براي يزيديان شمشير ميزنيد شما حتي مسلمان هم نيستيد...ميدوني دلم برات ميسوزه اينقدر شستشوي مغزي شدي که حتي به خودت اجازه فکر کردن هم نميدي...اينقدر تو سياهي بودي که سخت برات زيبايي ها را ديدن براي همين هست که وقتي چهره زيبا رويان را ميبيني برآشفته ميشي...تحمل ديدن زيبايي ها نداري...اگر جز اون چادر سياهت ذره اي شرافت و انسانيت را هم ميديدي شايد اون وجدان خواب آلوده بجاي توجيه مرگ هموطن شريک دلتنگي هاي مادران عزاداري بود که فرزندانشون به جرم زيبا بودن و زيبايي خواستن شهيد شدند ...

    پاسخ

    ممنونم جناب ابراهيم! گاهي فكر ميكنم بدجوري دچار غرور شدم و نياز به كمي فحش شنيدن و اينا هستم...بنابراين هيچ دچار عذاب وجدان نشيد...به جان خودم!...راستي يه چيزي! اون گل پسرايي كه كشته شدن بدسا اغتشاگرها هم به نظرتون ايراني نبودن؟! يا شايد مادر نداشتن؟! يا اصولا خونشون مباحه؟!
    + داود 
    بايد عده اي جامعه شناس بررسي کنند که واقعن دليلش چي هست که با روي کار اومدن نظام چماق محور ولايت فقيه متاسفانه تمرکز عده اي روي زنان خيلي زياد شد و تلسکوپشون روي زن متمرکز شد و به شدت به زن حساس شدند و تا زن کوچکترين حرکتي کرد سريع متوجهش شدند حتي اگر اون مورد در چلقوز آباد بود و دادشان به آسمان رفت که واويلا اين چه وضعيست. از تعدادي از مردم معمولي گرفته تا حضرات والا مقام و تقريبن تمام پيکره نظام چماق محور ولايت فقيه. اون حضرت والا، ورزشکاراي زن که ميرند خارج و مدال طلا ميارند ميفرماد که فرستادن ورزشکار زن به خارج مايه شرمساري بود. اون حضرت والا مقام ديگه تا يه عروس توي شهرش بدون حجاب توي يه ميدون، با سرعت برق و باد متوجهش ميشه و با سرعت سريعتر از اون واکنش نشون ميده و دادش به آسمان ميره که اين چه وضعيشه ولي اگر نوچه هاي نظام مقدسش در همان ميدان و يا خيابانهاي همان شهر مردم رو بکشند و سرکوب کنند صداي همين حضرت درنمياد همونطور که صدايش بعد از سرکوبهاي انتخابات در نيومد. چون ارکان اسلام هم در جمهوري ولايت فقيه، با آدم کشي عوامل حکومت، با تجاوز و شکنجه مردم توسط آنهاو با چپاولگري و غارتگري اموال مردم توسط عوامل حکومت ،با دروغگوييهاي وقيحانه سران حکومت، به لرزه در نمياد،در صورتي اين اتفاق ميافته که براي نمونه دست يک پسر “نامحرم” به يک دختر “نامحرم” بخوره يا تار موي زني بيرون باشه.واويلا وا اسلاما،اونوقت هست که ارکان اسلام زير و رو ميشه.عده اي از علماي هميشه بيدار! اسلام،فرياد وا اسلاماشون به آسمان ميره. کفن پوشان ولايت مدار ،براي حفظ اسلام! (که در اين کشور با هر چيزي در حال نابودي! هست)،به وظيفه شرعيشون عمل ميکنند.يکي از علماي هميشه بيدار اسلام “آيت الله” فلاني(اسمش بماند) هست. ايشون آنچنان رفتار “مردم” رو زير نظر دارند و خواسته هاي “مردم” مورد توجهشون هست که تا “مردم” کوچکترين خواسته اي دارند، سريع دست به کار توصيه به مقامات مسئول ميشند تا خواسته هاي “مردم” برآورده بشه. براي نمونه وقتي که در راستاي پروژه يا روسري يا توسري(ببخشيد پروژه امنيت اجتماعي)، جمعيت ميليوني! امت حزب الله حاضر در صحنه، بعد از مراسم پرشکوه! نماز دشمن شکن جمعه، متاثر از خطبه هاي با ارزش تر از تئوري نسبيت انيشتين و قوانين نيوتن ِ خطيب جمعه در نکوهش بد حجابي به خيابان ريختند، اين “آيت الله” فوري در حمايت از اين "ملت" به پا خواست و اجابت نداي ملت! مبني بر مقابله با بد حجابي،را از مقامات حکومت خواستار شد.
    پاسخ

    آقاي داوود! اجازه هست چند تا انتقاد و پيشنهاد داشته باشم؟ ما چماق بدستيم ولي شما كه اهل دموكراسي هستين مخصوصا واسه خانوما!:...1- چرا يه ايميلي آيدي آدرسي چيزي نميذارين كه اگه كسي برا حرفاتون جواب داشت بگه؟ يا بتونه بحث كنه؟! 2- ميبينم كه ماشاءالله هم ان لاين هستين هم سرعت تايپتون خوبه! خوب يه چارديواري مجازي بزنين حرفاتون رو اونجا بگين كه انقدر مجبور نباشين تو زحمت بيافتين به وبلاگ حقيرانه ي ما تشريف بيارين و اراجيف صدتا يه غاز ما رو تحمل كنين!...هان؟
    + داود 

    ولي کاش اين “آيت الله” يک گوشه چشمي هم به اون جمعيتهاي حقير و فلک زده و کوچکي! که بعد از نمايش “عاري از تقلب انتخابات” به خيابونها ريختند هم مينداختند تا دشمنان قسم خورده و ياوه گويان شرق و غرب و ايادي استکبار نگند که چطور هست که اين “آيت الله” فقط جمعيت ميليوني! حامي حجاب که بطور خود جوش! و بدون همراهي عملي و تبليغاتي هيچ نهاد و بوق و سازماني! در دسته هاي ميليوني! به خيابونها مياند رو ميبينه ولي به اون چارتا! بچه قرتي هايي که به راي مقام عظماي ولايت فقيه و حومه بي اعتنايي کردند و خواستار ابطال انتخابات شدند نظري نيفکند و اونها رو “مردم” حساب نکرد؟ و اجابت خواستشان مبتني بر ابطال انتخابات يا هر چيز ديگه اي رو وظيفه مسولان ندانست؟اونها مردم نبودند يا “مردم” اينها اونها نبودند؟توي قضيه بي حجابي و بد حجابي مردم اون ميليونها زني هستند که نيروي انتظامي با چوب و چماق و ماشينهاي ون به جنگشون رفت يا يک مشت پير و پاتال که در نماز جمعه با حمايتهاي همه جانبه دستگاههاي حکومت به عربده کشي توي خيابونها و به نثار "مرگ" به هموطنانشان کردن، ميپردازند؟(شعار مرگ بر بد حجاب). اگر ملاک مردم هستند و مردم، محجبه هستند،پس به جنگ کي ميخواند برند؟ يک اقليت کوچک که جنگيدن لازم نداره. براي نمونه يکي از مقامات نيروي انتظامي گفته برخورد با "بد حجابها مطالبه عموم مردم"هست.خب پس اين "مردمي"که اين مطالبه رو دارند بايد اکثريتشون محجبه باشند.چون نميشه که افرادي هم "بد حجاب" باشند و هم خواستار مقابله با افراد بد حجاب(که خودشون رو شامل ميشه)بشند.ولي با نگاهي به جامعه ميبينيم که "اکثريت مردم" مورد نظر اين افراد(که ميشه اکثريتي محجبه از زنان) وجود خارجي ندارند.پس "مردم"مورد نظر اين افراد کيا هستند خدا عالمه.

    اين از جانب مردم حرف زدن و اندکي را به جاي “مردم” جا زدن و معرفي کردن و انبوهي را(اکثريت مردم را) سوت زنان و بي توجه و خودفريبانه از کنارشان گذشتن،روش مقامات حکومت در تحميل خواسته هايشان بر مردم واقعيست . ولي با اين کار واقعيتهاي جامعه که تغيير نميکنه.

    خانم جان اگر تمام دنيا جمع ميشدند که در ايران به دين لطمه بزنند آنقدر موفق نميشدند که نظام ابزار ساز از دين حاکم بر ايران موفق شد.

    پاسخ

    آقاي داوود تو رو خدا ما رو گرفتي؟! راست بگو! مسلموني؟! آخه حجاب زائيده ي انقلاب اسلامي نيستا! مال اديان الهيه! جان خودم! اگه پيامبراي الهي فرمودن زن حجاب داشته باشه جلوي نامحرم واسه ايمه كه امنيت داشته باشه. واسه اينه كه بهش طمع نكنن. واسه اينه كه راحت بره دنبال شغلش يا تحصيلش يا هنرش و هدفش و اسير بعضي مردها كه گرگ هستن نشه! تا حالا تصوير حضرت مريم رو اصليشو ميگما نو حالايي هاش كه حضرت عيسي رو هم لخت لخت كردن! ديدين؟ حجاب كامل داره بانوي مسيح! پس ببين! حجاب مال همه ي پيامبراس نه امام خميني!
    + داود 

    اميدوارم اين کامنت با ربط، جبران اون کامنتهاي بيربطم توي وبلاگتون رو بکنه. خانم جان آخه اين چه حرفي هست ميزنيد.

    زن در "نظام مقدس" اگر

    عطر و ادکلن در بيرون از خانه بزنه مصيبت است

    اگر راه بره طوري که زن بودنش نمايان بشه و راه رفتنش زنانه باشه واويلاست

    اگر جوري حرف برنه که زيادي زنانه باشه واحسرتاست

    اگر تمام هيکلش در پارچه پنهان نباشه فاجعه هست

    اگر پنهان در پارچه باشه ولي پستي و بلندي بدنش معلوم باشه باز هم مصيبت است(مثل همين عکسها)

    اگر آرايش کند واويلاست

    گرماي بدن زن هم حتي مشکل دارد. تعجب نکنيد. يه جايي نوشته بود اگر زني جايي نشست اونجا مردي ننشيند تا گرماي حاصل از نشستن زن برود بعد بنشيند(!)

    خب بفرمايند چيکار اين زن بکنه و چيکار آزاده اين زن بکنه؟

    آخه خانم جان اينها مگر لخت اومدند بيرون؟ مردم که هيچ تفريحي ندارند. جرم و جنايت که نکردند که.به کوي دانشگاه حمله نردند که. در بالاترين مقامات حکومتي دروغهاي شاخدار نگفتند که. من نميدونم شما چرا به جاي اينکه به پوشش زنان گير بديد نميايد به چيزهاي اساسي که جامعه ازش در رنج هست گير بديد؟ چرا يقه ولي فقيهتون و مقاماتتون رو براي دروغگويي نميگيريد؟ چرا يقشون رو به خاطر تمام ستمهايي که ملت به خاطر ناتوانيشون در اداره مملکت ميکشند نميگيريد؟ چار يقشون رو براي دهها سال ايران رو به عقب بردن و آبروي ايران رو در سطح جهان بردن نميگيريد؟ چرا يقشون رو به خاظر آزاد گذاشتن جنايتکاران بعد از انتخابات که معترضين رو سرکوب کردند و کشتند، مواخذه نميکنيد؟چرا به خاطر نبود آزادي و ديکتاتوري و خفقان و استبداد ، ولايت فقيه و نظامتون رو سرزنشن ميکنيد؟ شما به جاي اينکه بيايد و بگيد زن نبايد ابزار نظام بشه و نبايد پوششش رو با چماق براش تعيين کنند متاسفيد که چرا همه اونها رو مورد مواخذه قرار نميدند؟ به جاي اينکه بگيد که چرا زنان به قول شما پايين شهر رو به خاطر پوشششون مواخذه ميکنيد ميايد و ميگيد نه فقط پايين شهريها که بايد همه براي اين موضوع مواخذه بشند؟

    پاسخ

    به به جناب آقاي داوود! سلام عليكم. خوش اومدين!
    + ابراهيم 

    به اين افتخار ميکنم که با سي سال زور و چماق اين جوانان پشيزي براي اعتقادات طالباني شما ارزش قايل نيستند..شما که اغتشاشگر نيستيد شما فقط پليستون با ماشين از روي معترضين رد ميشه يا فوقش تير ميزنه وسط خيابان ميکشه ..کهريزک که تو ايران نبوده تو آمريکا بوده..گشت ارشاد کجا بود؟تا حالا اسم زهرا بني يعقوب راشنيدي؟

    https://secure.wikimedia.org/wikipedia/fa/wiki/%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7_%D8%A8%D9%86%DB%8C%E2%80%8C%DB%8C%D8%B9%D9%82%D9%88%D8%A8

    ميدوني چه جوري کشته شد؟ تو خيابون با نامزدش ميگيرينش جسدش را در بازداشتگاه امر به معروف همدان به خانواده اش تحويل ميدهند بيچاره را جريمه کردند فقط...من به زيبايي ها افتخار ميکنم که دشمن تيره گي هاست سه روز پيش تولد ندا بود همون که تو اين وبلاگ براش سناريو نوشتي و نقاشي کردي و شرم نکردي ..اون هم زيبا بود مثل همه اين همطنانمون چيز زيادي نميخواست جز اينکه بتونه تو کشور خودش (کشوري که ارث پدري شما نيست) آزاد زندگي کنه اما به دست سياهي ها شهيد شد...

    پاسخ

    اتفاقا طالبان خيلي باكلاسه ها! چون آمريكا ساختتش...اون ماشينه هم كه خالي بنديش خيلي وقته لو رفته! و... ندا رو هم كه اتفاقا همين چند روز پيش يكي از رفقاتون عكس بي حجابشو تو يه پارتي شبانه گذاشته بود تو دلم گفتن حيف شديا! مادر خوشگلي ميتونستي باشي برا بچه هات! حيف كه اغفال شدي! خدا از گناهش بگذره كه شري درست كرد با فيلمش!
    + eddieneed 

    تو ايران الهي شكر استخر مختلط نيست! اين يكي رو جدن شكر داره.

    ببخشيد ما صحبتي از استخر مختلط نکرديم نميشه بالا شهر يا پايين شهر فقط خانما برن استخر!

    پاسخ

    !
     <      1   2   3   4      >