• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : کاش گاهي پسر بودم
  • نظرات : 14 خصوصي ، 38 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    1- هنوز قربت دل را كمتر از قربت جسم مي دانيد ؟

    2- هنوز دانشكده صدا و سيماي ... قم را نشناختيد ؟

    .اگر تحصيل علم را فقط جهت كسب مدرك مي دانيد حق باشماست .

    3 -بنده با اينكه پسر هستم اصلا خوشم نمي ايد مفتي روزنامه بخوانم آن هم به اين صورت ناپسند .

    4- اين ديگه از حسادتهاي دخترانه كه بيهوده هم هست .

    5 - تبليغ و تعليم مگر فقط بايد در مكانهاي دور افتاده صورت گيرد و يا در سخت ترين شرايط جوي !!! كمي به اطرافتان بنگريد ، آيا در خيابان و محله شما خانمهائي با حجاب نامناسب وجود ندارند ؟ آيا در همين حوالي مثلا در حرم حضرت معصومه (س) اين همه زائر آمد و شد نمي كنند و بعضا نيز يا پوشش مناسب ندارند و يا ... . آيا اينجا نياز به امر به معروف و نهي از منكر ندارد . نمي گويم هميشه اما هر بار كه براي زيارت مي رويد .

    6 - مگر راهپيمائي و حمايت از غزه و هر حركت ديگري فقط با عكاسان مرد بزرگ جلوه داده مي شوند و يا ديگران حضورشان كم ارزش است ؟ حال نگاه كردن به جمعيت چه لذتي دارد كه زن ارزش خود را به خاطر ان زير پا بگذارد ؟

    7- همان جواب يك

    8- باز هم مي توان گفت يك

    9- البته با اين موافقم . به شوخي يا جدي به دوستان مي گفتم كاش خانمها را هم مي فرستادند براي خدمت البته كارشان جز آموزش نظامي . مهيا كردن غذاي سربازان پسر نيز باشد و اينكه اموزش خانه داري تا بعد از ازدواج شوهران بيچاره از بي نظمي و تنبلي همسرشان رنج نبرند . ولي يه چيز مهم بگم من قبل از خدمت بسيار با نظم و زرنگ و فرز بودم اما بعد از خدمت 40 درصد از آن كاسته شد . اما كمي صبور شدم

    به هر حال انتظار چنين مطلبي نداشتيم . در وبلاگ طلبه هاي ونوسي كه عنوان و مطلب با هم مغاير است و به تعريف و تمجيد خانمها پرداخته در اينجا هم ...

    بنده معتقدم هرگونه مقايسه در اين موارد كار بسيار ناسندي هست و جنس خود را تنها زير سوال برديد . چون در هر جنس توانائي هاي خاص خودش وجود دارد . اما حسادت به جنس ديگر شايد به نوعي ناشكري و يا بد خلقي با خداوند متعال باشد .

    باز هم نظرات تند خود را بيان كردم اگر ناراحت كننده است خصوصي بگذاريد بماند.

    من الله توفيق