• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : گوش شنواي حاضر در صحنه
  • نظرات : 11 خصوصي ، 56 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام و تبريک ميلاد امام رئوف

    عرض به حضور انورتان که با کليت فرمايش شما مخالفم

    اولا با يك نگاه اجمالي به بنياد نخبگان و جشنواره خوارزمي و نهادهاي مشابه و افراد اثر گذار آن كه طرح هايشان منشا اثرات جدي در نظام هاي فرهنگي علمي اجتماعي كشور شده است مي بينيم قشر قابل توجهي از انان از خواهران و برادران بزرگوار متدين و انقلابي هستند و هيچ كس هم از آنها نخواسته چادر مبارک را از سر بر دارند يا روي صورتشان بنايي كنند يا موهايشان را کمي بيرون بنهند.

    حرف اگر حرف حساب باشد همه جا خريدار دارد اما كو حرف حساب و منطقي و به دور از شعار و بر پايه مباني متقن علمي !!!

    دوم اينكه اگر شما تا قيام قيامت بنشينيد كه بيايند استعداد شما را كشف كنند و سوار بر تخت روان از حضور پربركت شما استفاده نمايند كه خيال بسيار خامي است . شما از پيامبر كه طبيب دوّار بطبّه بود كه بالاتر نيستي .

    اگر هنري داري بايد هنرت را دردست بگيري و با زيباترين شكل و قالب و محتوا عرضه كني و در اين عرضه از هر گونه تكنيك تبليغاتي هم استفاده كني ، آنوقت مي بيني كه خريدار زياد وجود دارد .

    خواهر گرامي جامعه و مسئولين مشكل زياد دارند ولي تنبلي و ورخوت و بي هنري و بي دانشي ما هم الحمدلله كم نيست .

    پاسخ

    آقاي صادقي، واقعا متاسفم، حداقل از شما ديگر انتظار اين حرف ها را نداشتم، اين جملاتي که نوشتم براي هدف خاصي بود که الان مسئولين ما توجه ندارند که خروجي که از ورودي خارج مي شود چه آخرش در مي آيد!، ورودي را نگاه مي کنند خيلي برايشان جالب است ولي نگاه نمي کنند از آن چه خارج خواهد شد! منظور من از گفتن سيمان و شفته همين چيزها بود/ هي ، شما هم دل خوشي داري، استعدادشان را بگيرن در دستشان و ببيند چه قدر خريدار دارد! اگر به راحتي اين حرفي بود که شما مي زديد که اين همه فرار مغزها نداشتيم، که در هر شرکت امريکايي نگاه ميکني سر دسته اش شده يک نخبه ي ايراني! اينها براي چيست؟ براي اينکه توجه نميشود، براي اينکه بهاء نمي دهند، فکر و ذکرشان شده فوتبال و ورزش که چقدر مدال بياورند ولي به بحث مسائل فرهنگي که مي رسد صحبت از بي پولي و همکاري نکردن ارگان ها مي زنند! عيد شماهم با شدت مبارک! انشاءالله به برکت همين امام رئوفي که در کشور است عقل هايمان از حالت آک بندي خارج شود!