• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : اگر من وزير بهداشت بودم!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 67 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + گ 

    اين مسأله خيييييييييييلي مهميه. اما نمي دونم چرا تو جامعه ما كسي بهش اهميت نميده. بيماران بيمارستان (به ويژه زنان) از يه طرف بايد نگران بيماريشون باشن و از يه طرف ديگه نگران اين چنين مسائل وحشتناكي (و به نظر بعضي ها ساده و معمولي اي!) من وقتي از چند نفر از هم دانشگاهي هام كه پرستاري خونده بودن اين جور مسائل رو شنيدم هم خيلي تعجب كردم و هم خيلي حالم بد شد (چند وقت پيشا يه پست هم در اين رابطه نوشتم). البته موضوع به اين سادگي ها كه خيلي ها فقط حرفشو مي زنن نيست. بچه ها چيزايي تعريف مي كردن كه اصلا فكرش رو هم نمي كرديم. در حاليكه مي دونيم كه در بسياري از كشورهاي خارجي اينجوري نيست و به نظر بيمار خيلي بيشتر از اينا اهميت داده ميشه.

    اصلا چرا بايد در بخش زنان و زايمان پزشك مرد پذيرفته بشه؟! اصلا اين از نظر اسلام مشكل نداره؟ به نظر من بايد در بيمارستانها براي بيماران زن از پزشكان و پرستاران و حتي دانشجويان (كه در حال گذراندن واحدهاي خود در بيمارستان هستند) خانم استفاده بشه و در بخش مردان هم از پزشكان و پرستاران و دانشجويان مرد.

    واقعا به كي بايد اين حرفها رو رسوند تا يه اقدامي در اين مورد انجام بده تنها حرفي كه مي زنند اينه كه خانمها بيشتر براي اين رشته ها اقدام كنند تا نياز جامعه برطرف بشه. اما چرا جلوي ورود آقايون به بعضي از اين رشته ها رو نمي گيرند؟

    پاسخ

    بلکه کاملا درسته...