• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : در جامعه الزهرا چه گذشت؟
  • نظرات : 8 خصوصي ، 64 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سلام عليكم 

    دعوت به همکاري در امر تحقيق و تاليف

    از خواهران جامعه الزهرا که دوره روش تحقيق را گذرانده اند و حداقل سال دوم را به اتمام رسانده اند و مهارت هاي قلمي دارند جهت نوشتن موضوعات تحقيقي دعوت به همکاري ميشود. اين دعوت به همکاري کاملا شخصي بوده و از طرف موسسه خاصي نيست.

    توضيح روش کار

    1. ابتدا موضوعي به صورت آزمايش به متقاضي ارايه ميشود اگر کار خوبي را ارايه دادند علاوه بر دريافت حق زحمت خويش با ايشان قرار داد کار به صورت ساعتي يا صفحه اي منعقد مي گردد. لازم به ذکر است کار ارايه شده ممکن است در چند مرحله بازبيني شده و جهت رفع اشکال به ايميل متقاضي محترم باز گردانده شود.

    2. کليه امور شامل ارايه موضوع? - دريافت کارتحقيقي و... از طريق ايميل انجام مي گيرد لذا متقاضي در منزل خويش و يا هر جايي که مناسب وضعيت اوست کار را انجام داده و نوشته خويش را از طريق ايميل ارسال مي نمايد.

    3. کارهاي تحقيقي دريافت شده نبايد در جايي ديگر چاپ شده باشند و يا در آينده چاپ شوند.

    4. متقاضي بايد با علاقه و اشتياق کار را انجام داده و مقيد به محدوده زماني تعيين شده براي تحويل کار خويش باشد. کارمزد متقاضي محترم نيز به شماره حساب تعيين شده واريز مي گردد و ميزان ان ارتباط مستقيم با دقت در کار و ... دارد.

    5. اين تحقيقات کاملا شخصي است و مربوط به موسسه خاصي نيست.

    متقاضيان محترم مي توانند به آدرس زير ايميل زده و يا با شماره 09192531783حجه الاسلام آقاي مروتي) جهت دريافت اطلاعات بيشتر تماس بگيرند.

    www.morovati25@gmail.com