• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : رنگ شناس نه اي جان من خطا اينجاست!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 23 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    «فکر نمي کنم کساني که رژ لب صورتي مي زنن و موهاشون رو مش آبي مي کنن دوست داشته باشن کمتر جلب نظر کنن!»
    واقعا ربط اين جواب و اشکال وارد شده را نميفهمم.چه ربطي دارد؟خيلي وضاح دوستان ميگويند رنگ مشکي،جلب توجه نميکند،آنوقت شما جواب ميدهيد بقيه که بدترند؟؟؟؟
    ببينيد،خيلي ساده است مسئله،وقتي بنا بر پوشش و تستر حداکثري زن باشد،اينکه تا حد ممکن جلب توجه نکند،قطعا رنگي پوشيدن با اين مبنا تناقض دارد.
    و هم اينکه جذابيت در بيرون از خانه اساسا چه نفعي ميتواند داشته باشد؟
    و هم اينکه اصولا پاسخ شما را بايد برعکس گفت،که رنگ ايجاد جذابيت و توجه ميکند،و از اين حيث فرقي با آن اصطلاحات تخصصي(!)که گفتيد ندارد،فقط شدتش کمتر است.همين.والا اگر آن گناه باشد،اين هم گناه است..
    پاسخ

    سلام. خب شايد بهتر بود که بيشتر توضيح مي دادم. منظورم دقيقا دختران و زنان مانتويي و شل حجاب هست که با اينکه تقيدي به حجاب ندارند و حاضرند با انواع آرايش زننده جلب نظر کنند ولي باز هم از مانتو و مقنعه مشکي استفاده مي کنند و اون رو به پاي حکومت و جبر اسلام مي ذارن در حاليکه آرايش اونها به مراتب بيشتر مخالف شئونات اسلامي هست و فقط بلد هستند به چادري ها گير بدن که شما وجهه جامعه رو تيره کرديد؛ در حاليکه خودشون با وجود اينکه با رنگ تيره مخالفند باز هم از اون استفاده مي کنن. اميدوارم اين پاسخ رو مطالعه بفرماييد. متشکرم