• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : سـؤال من، پاسخ استاد (1)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 58 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سارا 
    تبريک ميگم که لااقل اهل کتاب خواندن هستيد ولي حتماً فقط کتابهايي که در جمهوري اسلامي سانسور و چاپ مي شود و به شما اجازه خواندنش را مي دهند، اينطور نيست!؟
    بايد بگم بنده هم به اندازه کافي و در حد خودم کتاب، مقاله و... مي خوانم، البته اين دو کتابي که نام برده ايد نخوانده ام اما خلاصه اي که از آنها به انگليسي خواندم چنگي به دل نمي زند مخصوصاً که Nancy Leigh DeMoss مسيحي اوانجليست است و همين کافي است که من کتابهايش را نخوانم! اگر شما هم وقت داشتيد من کلي کتاب مي توانم در اين زمينه ها (خانواده پست مدرن بي ديني، بي خدايي و...) به شما معرفي کنم البته کتابهايي که من نام ببرم را خيلي سخت در ايران پيدا مي کنيد يا شايد اصلاً پيدا نکنيد! چون امکان نداره با اين حکومت اجازه چاپ به اين کتابها براي ترجمه و يا حتي به همان زبان انگليسي چاپ شدن بدهد.
    در ضمن جواب سوالها و چيزهايي که من در نظر قبلي خودم نوشتم را نداديد... پس من فرض را بر اين مي گذارم که خودتان هم فهميديد که جوابي که به نظر اول من داده ايد اشتباه و غلط است چون از پاسخ دادن فرار کرديد و به بيراهه زديد مثل مدلي که احمدي نژاد جواب سوالها را مي دهد! چون حيوان فرض کردن ما زنها خيلي اشتباه بزرگي بود!

    براي مثال اين کتاب را اگر توانستيد پيدا کنيد، بخوانيد!
    The God Delusion
    Author: Rchard Dawkins