• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : جور ديگري براي ازدواج
  • نظرات : 2 خصوصي ، 87 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 

    "من اگر يک فمينيسم معتقد بودم مي گفتم گور باباي مردان... بروند هرچه مي خواهند زن بازي کنند و خودشان را مشغول کنند. اصلا مرا چه نيازي به جنس مرد. خودم جمع تمام کمالاتم. و چه بهتر که مردان با هوس راني مشغول شوند و زنان گوي سبقت علمي و کسب مشاغل را بربايند... و البته پر واضح است که بنده فمينيسم نيستم."خوب مشخصه که نه شما فمينيست هستيد و نه فمينيستها عقايد من درآوردي و لطيفه گونه شما رو دارند که بخواند به نتايج قشنگتون! برسند." حرف آن آقا را قبول ندارم که در مجلس گفته ازدواج موقت فقط براي لذت بردن است."
    حالا شما به جاي 100 درصدي که اين آقا گفته بگذار 95 درصد. سخت نگير. مهم اکثريت هست و شما نميتوني با اقليتي نادر که با نگاهي متفاوت به صيغه کردن اقدام ميکنند دليل صيغه رو از شهوتراني مردان جدا کني." يا ازدواج موقت مساوي شهوت راني است؟"مساوي نبودن با شهوتراني مساويست با بي ارتباط بودن با شهوتراني؟ ممکنه افراد نادري پيدا بشند که به دلايلي غير از شهوتراني بخواند صيغه کنند ولي اين موضوع فلسفه وجودي صيغه و دليل روي آوردن اکثريت به صيغه که همون شهوتراني هست رو تحت تاثير قرار نميده و اگر اين اقليت نادر رو کنار بگذاري ميبيني که صيغه مساوي ميشه با شهوتراني.
    "شهوت راني به تعدد همسران نيست؛ مي شود مردي يک زن دائم هم داشته باشد و مدام در حال شهوت راني باشد"
    خوب اينکه مردي ميتونه با يک زن مدام شهوتراني کند دليل بر اين نيست که شهواتراني به تعدد زوجه ها نباشه خانم جان يا اينکه فردي که به دنبال تعدد زوجه و صيغه بازي هست، دنبال شهوتراني نيست يا تعدد زوجات و صيغه براي ارضاي شهوت مردان شهوتران و تنوع طلب نباشه. شما با کنار گذاشتن چيزهايي که نقيض هم نيستند ميخوايد نتيجه اي دلخواه و غير واقعي خودتون رو به خواننده تون القا کنيد غافل از اينکه اين خود گول زدن هست و حقايق اون موضوع با اين خود فريبيها تغيير نميکنه.