• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : جور ديگري براي ازدواج
  • نظرات : 2 خصوصي ، 87 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 
    " سراغش نرود"
    بله ميشود ولي کسي کاري به استثناها نداره خانم جان. اينهايي که شما ميگيد استثناست.
    "حال آنکه اصولا ازدواج اهداف والاتر از اين دارد"اينکه شما صيغه رو ازدواج ميناميد و اين اختراع شماست براي اينکه با آوردن اسم "ازدواج" و استفاده اون به جاي صيغه از زهر موضوع صيغه بکاهيد والبته اون رو قاطي "ازدواج" واقعي بکنيد و برسيد به والا بودن هدف در ازدواج و در نتيجه والا بودن هدف در صيغه اي که ازدوواج ناميديدش! اين البته مختص شما هم نيست. بعد خانم جان اهداف والا داشتن با دنبال اهداف والا بودن فرق ميکنه.اينکه به قول شما ازدواج اهدافش والا هست مساوي ميشه با اينکه فردي که ازدواج ميکنه هم دنبال اهداف والاست؟ فردي که ميره دنبال صيغه بازي دنبال اهداف به قول شما والا هست؟هدف صيغه شهوتراني هست و اين شد اهداف والا؟ و اينکه شما "شهوت" کنارش نگذاريد و بگذاريد واقعيت صيغه تغيير نميکنه.
    بعله خانم جان اگر در ايران پهلويها(سلسله پهلوي)و فمينيستها نبودند شما هنوز نميدونستيد که زن هستيد چه برسه به اينکه به خودتون اجازه بديد فکر کنيد حق و حقوقي هم داريد. سر و کارتون ميشد با افکار زن نوازنه افرادي که توي کامنتدوني پست قبل که گل پر خانم نوشته چند تا از افاضاتشون رو با توضيحاتي گذاشتم.البته شما هم واجد افکار همين افکار هستيد . و از مقداري از اين افکار زن نوازانه هم در کشور زير سلطه حکومت گوگوري مگوريتون داريد بهره ميبريد. نوش جان شما مخالفين واقعي حقوق زن
    پاسخ

    من در مورد ديد عامه مردم نسبت به صيغه ننوشتم بلكه گفتم شايد بشه جور ديگه اي هم به اين قضيه نگاه كرد. اينك چه الان هدف از صيغه چيه و آيا كسي به هدف والا در ازدواج فكر مي كنه يا نه موضوع مطلب بنده نبوده. كاش در همين مورد نظر مي داديد تا بيشتر صحبت مي كرديم.